Arda Aksoy'un Anlatımıyla
Batu abim zaten bekliyordu Barın da oturuyordu ben de lavobaya gitmeye karar verdim.
"Abi Barın ben bir lavobaya gideyim"
"Tamam"
Onay aldıktan sonra lavobaya doğru gittim ama giderken biri boğa gibi koşarak geliyordu.
Hemsiremiydi o yok değil bir kız ve tekerlekli sandalyede oturan bir kız anam bunlar bana doğru geliyor bunlar bana çarpma-
Biranda bana carptilar tekerlekli sandalyedeki kız bir tarafa tekerlekli sandalye diğer tarafa ben zaten alemler dünyasının öbür tarafına süren kız ise şaşkın şaşkın bize bakıyordu ne bakıyon aq
Başım dönmeye başladı ne üstüme sürüyorsunuz sanki tarla sürüyorlar Allah'm sabır sabır sabır...
Kız yanıma gelip
"İyi misiniz sizi görmedim de pardon"
"Pardonu mu var kardeşim önüne baksana bir"
"Özür diledim ya neden uzatıyorsun"
"Ha!ben mi uzatıyorum üzgünüm hanımefendi tırnaklarınız da kırıldı mı çattık ya..."
"Pardon da ben öyle sandığınız aşko kuşko kızlardan değilim okey benim sinirimi bozma lan"
"Baş git be kardeşim "
"Çattık ya gel"
Yere düşen kıza elini uzattı yerden kalktılar meğersem kız yuruyebiliyormus şu işe bak ya bir bu kalmıştı başıma gelmeyen sabır ya sabır...
Hemen yerimden doğruldum ve lavobaya girdim elini yüzümü yıkadıktan sonra lavobaya çıktım.
Tam koridorun sonundan döndüm biri bana çarptı tam yere düşecekken tuttum.
Önce yaşadığı olaydan bir şok geçirdi ve benden ayrıldı.
"Teşekkür ederim"
Bu kız daha demin bana laf atan değil miydi?"
Kızıl saçları ve sarı gözleri vardı boyu benden kısaydı.
"Rica ederim hanımefendi adınız nedir acaba hem çarpışıp duruyoruz da"
Kız gülümsedi ve yeni fark ettiğim gamzeleri çıktı.
Ama tek bir yanağında vardı."Ismim Ece"
"Benim de ismim Arda"
"O zaman bir dahaki çarpışmamizda görüşürüz Arda"
"Görüşürüz Ece"
Ece yanımdan geçip gitti bazen de aşko kuşko olabiliyormuş jskdksksksk
Neyse ben vakit kaybetmeden abimgilin yanına gideyim boşu boşuna azar isitmeyeyim
Arkamdan duyduğum sesle durdum.
"Arda"
Arkamı döndüm Ece'yi gördüm.
"Ece"
Ece hemen yanıma geldi.
"Daha demin ki çarpışmamizda...cüzdanını düşürmüssün de al buyur"
Ece eşofmanın cebinden cüzdanımı çıkarıp uzattı ben de aldım.
"Teşekkür ederim"
"Rica ederim"
Arkama dönüp ilerledim.
Yoğun bakımın önüne geldim kimse yoktu.Allah Allah Batu nerede Barın da yok.
Neyse koltuğa oturdum sonrada Barın kadrajıma girdi.
Barın beni görünce derin bir nefes verdi.
Yoğun bakımdan sesler gelmeye başladı.
Biranda Batu abim çıktı.
Gözleri kıpkırmızı olmuştu.
Aglamismiydi.Barın ile konuştuklarını zar zor duyuyordum en sonunda yanımızdan geçti Batu abim ve başını oğdu.
Ne yani Parlanin kalbi durdu nedir ya ona bir şey olursa ailemiz büyük bir travma geçirir.
Herkes şuanda gözleri yaşlar içinde ve son umut bekliyoruz...
Parla ölücek mi?
Bi umut yaşar mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatın Akışı✅(Yarı Texting)
RomanceHayatından 17 yıl çalınmış bir kızın hayatını sadece bir DNA sonucunun değiştirmesi işkencelerden hayallere geçmesi gibi bir şey olabilirdi Parla için. 17 yıl önce kaçırılan Parla'ya yalanlar söylenip onu kandırdılar ama Parla 17 yıl sonra gerçekle...