~33~

28 12 7
                                    


"Sen benden gittin güneşim battı ama sen tekrardan döndün güneşimde doğdu çünkü sen benim hayatımı aydınlatan güneşimsin"


Barın Aydının Anlatımıyla

Parlanin cihazının yanına gittim düz bir çizgi benim hayatımı bitiren çizgi...

Sonra Parlanin yanına gittim üstü kapalıydı beyaz bir örtüyle örtüyü açtım.

Bembeyaz bir yüz çatlamış dudaklar yüzü o kadar beyazdı ki yani o sıra anladım ki beyazdan nefret ediyorum.
Zaten teni beyazdı.

Elini tuttum eli buz gibiydi.

"Parlam beni affede bilirmisin?"

"Senin yaşadıkların çok zor ve ben sen onları yaşarken yoktum"

"Ben...cidden senin o ela gözlerini görmeyi istiyorum"

"Hatta sen uyan bak benden istersen nefret yüzümü görmek isteme ama...ama benden uzaklaşma be güzelim"

"Sen benim için değerlisin bunu sana hayattayken...ha- hayattayken söyleyemedim ama...a-ama benim için değerlisin Parlam"

"Seni seviyorum güzelim"

Yanağından öptüm ama yanağı o kadar soğuktu ki vücuduma üşüme girdi.

Parlam ben seni burada bırakmak istemiyorum ama ama sen beni bıraktın sen benim için değerlisin Parlam...

Son kez daha o yüzüne baktım gözlerim yaşlıydı yüzüne göz yaşlarım damladı.

"Hoscakal güzel gözlüm"

Arkamı dönüp ona bakmadan kapıdan çıkmaya gittim ve o sırada cihazdan değişik sesler gelmeye başladı.

Ani bir hızla arkamı döndüm kalbi...kalbi atıyordu.

Yemin ederim ki atıyordu Parlam beni bırakmadı güzel gözlerini hayata yummadı.

Hemen bağırdım.

"DOKTOR DOKTOR PARLA PARLA YAŞIYOR YAŞIYOR BENİM PARLAM"

Doktorlar odaya girdiler.

Doktor gözlerine inanamadı.

Doktor önce bir yutkundu.

"Bu...Bu bir mucize Parla ölmüştü ama şimdi yaşıyor bu bir mucize..."

Sonra bana baktı.

"Bu sizin ona sevginizden dolayı onunla kalbiniz bağlı ve birbirlerinizi bırakmak istemiyorsunuz sizin sayenizde bu ikinizin mucizesi sevgisi"

"Hayır doktor yanlışınız var bu Allah'ın mucizesi Allah demek ki seven- ailesinden ayirmamis"

"O zaman sizi dışarıya alalım Parla Hanım ile biraz ilgilenemiyorum olur mu küçük bey"

Şimdi sana o küçük beyi yediririm de dua et Parlam uyandı sen ona dua et...

Odadan çıktım amaa etrafta kimse yoktu.

Batu ile Arda nerede doğru ya en son Arda bayıl-lan Arda bayılmıştı eyvah!

Hemen bir hemşire durdurdum.

"Pardon Arda Aydın hangi odada kalıyor"

Hemşire eliyle koridorun sonundaki odayı işaret etti.

Hemen koşar adımlarla oraya vardım ama kapı açıktı odanın içine girecekken Arda yatıyordu koltukta da kız  oturuyordu konuşuyorlardı acaba ne konuşuyorlardı.
Tabii ki de dinleyeceğim;)

"Ece hoşgeldin"

"Arda hosbuldum"

"Senin burada ne işin var?"

"Ben burada stajyer olarak çalışıyorum hem okula gidiyorum hem de stajyer olarak çalışıyorum sana da bana emanet ettiler"

"Hmm anladım"

"Senin burada ne işin var Arda"

"Benim mi benim burada ne işim va-lan Parla...Parla"

Biranda telaşlı sesi geldi.

"Arda dur sakin ol iyi misin kalkma Arda tekrar bayılacaksın dur"

Hemen engel olmam lazım hemen odaya girdim.

Arda beni gördü ağlıyordu ve kalkmaya çalışıyordu ama Ece denen kız buna engel oluyordu.

"Arda tamam sakin ol"

"Barın nasıl sakin olabilirim oğlum sen iyi misin bence şoktayım benim kardeşim öldü kar-"

"Ölmedi Arda ölmedi Parla yaşıyor kalbi atıyor"

"Barın sen iyi misin kardeşim diy-"

"Arda ölmedi onunla...konuştum onun kalbi atıyor hayata geri döndü"

"Sen cidden misin"

"Ben ciddenim Arda hem de çok ciddenim"

"Ece kalkabilir miyim ben iyiyim"

"Ama Ar-"

"ECE DİYORUM"

"T-tamam kalkabilirsin"

Oğlum bu çocuk saf kaba  gül gibi kızı kaybetcek neyse benim Parlam var Ayyyy içim yumuş yumuş oldu djjsjsks

Arda ile beraber Yoğun bakımın önüne geldik Batu orada volte atıyordu hdjdjsks

Batu bizi görünce koşar adımlarla yanımıza geldi ve bana sarıldı.

Evet bana bir şok gelliyorrrr GELDİ!

"Noldu Batu"

"Senin sayende kardeşim kurtulmuş"

"Batu ben bir şey yapmadım abartma istersen Allah Allah"

"Olsun kardeşim artık hep senin arkandayım destekçinim"

"Nasıl Abi şimdi Parla yi Barın mi kurtardı"

"Evet Arda"

Ya Allah sayesinde abicim Allah:)

Arda da bana sımsıkı sarıldı ciddenim bu arada ölüyordum şaka şaka Parlam yaşıyorya artık onu yalnız bırakmam Ayyy onu düşününce de bir garip oluyorum acaba alıştığım için mi?

(Barincim kendini kandırma canim:) )

"Barın ben de senin arkandayım yardımcı olucağım konular olduğu zaman bize danış"

"Tamam"

-O zaman Allah'ın emri peygamberin kavriyle kardeşiniz Parla yi kendime istiyorum   

-Verdik gitti

-Parlam benim yaaa...

"Barın iyi misin kanka niye gülüyorsun"

"Ha bir şey mi dedin"

Hayalmiş  yaaa:(((

"İyi misin gülüyorsun da"

"Haa iyiyim ya öyle düşünüyordum da"

"Ne düşünüyordun"

"Parlayı ba-Parla yaşıyor ya onu onu

"Ha evet ya kardeşimiz yaşıyor o zaman Barın artık sen de onun abisi sayılırsın"

Ne şaka mı yapıyorsun oğlum ben isteme diyorum o abi diyor hayır ya...

"Ha tabii tabii de şimdi aynı yastayız ya abi kardeş olmaz"

"Olur olur Barın artık Parlanin 4 abisi var"

"Yok Batu yok ben onun abisi değilim  siz varsınız kıza travma geçirtmeyin"

"Ama-"

"Aması yok Batu Aaaa yeter be"

Yanlarından geçip koltuğa oturdum abi de abi sabır ya sabır...




Barın seviyor mu?

Abisi olmayı hak ediyor mu?

Hayatın Akışı✅(Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin