~32~

26 7 32
                                    

Bu bölüm herkese sürpriz olacak iyi okumalar...


Barın Aydının Anlatımıyla

Hastanenin koridorlarında nefes alamıyordum duvarlar üstüme üstüme geliyordu.

Parlaya bir şey mi olucak olmaz değil mi ya?

Doktorlardan da ses yok içeride noluyor?

Benim Parla'm içeride canı ile savaşıyor ben burada nasıl durabilirim.

Doktor lütfen yaşadı değin lütfen...

Hatırlıyor musunuz Parla ile otobüste carpismistik yani ben ona çarptım sonra da otobüse binip gitmiştim hiç sordunuz mu neden koskoca Barın Aydın araba yerine otobüsle gidiyor neden Parla ile çarpışıyor...

Bence sizde merak ettiniz.

Mesela şunu söyleyeyim biz Parla ile ailesinin arasında geçen bazı şeyleri biliyoruz ya da Parla'yı nasıl tehlikeli olaylarda falan kurtarıyorum kurtarmam da sadece çanta olunca oluyor başka bir zaman olmuyor bu merakları şimdi giderecegim gelin geçmişe gidelim.




Otobüs Durağına Yaşanan Olay


"Barın bak bu ses dinleme cihazını Parlanin çantasına yerleştir"

"Tamam baba da nasıl yapıcam ben o kızı nasıl bulacagim"

"Barın oğlum seni özel okuldan aldık Parlanin okuluna yerleştirdik bir de o yetmedi aynı sınıfa aldırdık oğlum o aileden intikam almamız lazım"

"Intikam baba bizim intikamımı değil ki bu Çağrı amcagil icin intikam o Levent denen adam kaçırdı bu kızı sonrada o aileye verdi o aileden biz ne istiyoruz"

"Oğlum Çağrı amcan bizim yakın arkadaşlardan biri iyi zamanda kötü zaman da yanın da olacağız hem sen bilmiyorsun ama o ailesi olanlar bizi batırmaya çalıştılar"

"Ha şimdi anladım tamam baba Parla yi nerede bulucagim"

"Oğlum Parla otobüsle gidip geliyor orada bulacaksın"

"Tamam da baba kız nasıl bir sey"

Babam telefonunu çıkardı ve telefonundan galeriye girdi.

"Al bu kız"

Telefondaki fotoğrafa baktım.

Ela gözlü kahverengi ile kumral karışımı saçları dudakları hafif dolgulu yüzü pürüzsüz yani Ayla Teyzeye benziyordu biraz aman banane güzelse güzel Allah sahibine bağışlasın

Babam bana ses cihazını verdi ve evden çıktım.

Arabaya bindim beni otobüs durağına bıraktı.

Gözlerim onu arada hah orada ela gözlü...

Koşar adımlarla yanına vardım ve sertçe omzuna vurdum çanta ile beraber yere düştü hava güneşliydi ve o zaman gözleri yeşildi.

Hayatın Akışı✅(Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin