Herseyden Bunaldım

675 66 16
                                    

Yine her zaman ki gibi Taehyung yine şirkette sıkılmıştı şirket ona göre bir yer değildi. Bazen neden bir şirket kurduğunu filan bile düşünüyordu? Cidden neden kurmuştu ki? Onca iş varken bir şirket işletmek kolay mıydı? Bunları düşünürken içeri şoförü içeri girmişti.

Yae-joon: Efendim beni çağırmışsınız.

Taehyung: Evet seni çağırdım yae-joon amca.

Yae-joon: Bir isteğiniz filan mı var?

Taehyung: Hayır istek değil başka bişey konuşacağım seninle.


Yae-joon: Ne konuşacaksınız benimle? Kötü bişey yok değil mi bay Kim?

Taehyung: Kötü mü değil mi tartışılır orası biliyorsun amca yaşin baya var senin.

Yae-joon: Evet baya var da yaşim ne alaka anlamadım şimdi.

Taehyung: Anlaman gerekti aslında neyse Yae-joon amca seni işten çıkaracağım hem tazminatını filan alırsın artık emekli olmanın zamanı geldi de geçiyor değil mi?

Yae-joon: Beni işten mi çıkaracaksın Taehyung

Taehyung: Çıkaracaksın değil çıkarıyorum seni dediğim gibi yaşlandın ve emeklilik zamanın geldi de geçiyor artık tatil yapmanın kendine vakit ayırmanın vakti de geldi de geçiyor benimle çalışa çalışa burda ölmeyi düşünmüyorsun herhalde o yüzden halka ilişkilere git senin çıkışını versinler.

Yae-joon: Ama

Taehyung: Aması yok sen dediğimi yap yeter olur mu?

Yae-Joon: Peki efendim.

Yae-Joon odadan çıkıp gider. Taehyung odasında tek kalır birkaç dosya ile ilgilenmeye çalışır biraz inceledikten sonra şirketten çıkıp gider.


Min-ji: Oo beyfendi hoşgeldiniz

Taehyung: Min-ji bana ağır içkilerden bir tane versene.

Min-ji: Ağır içki mi?

Taehyung: Evet her zaman içtiğim ağır içkilerden birini ver bana.

Min-ji: Ağır içki istediğine göre bişey olmuş olmalı değil mi?

Taehyung: Ne olacak yaa Min-ji


Min-ji: Ne bileyim ne olacağını kuzum yani sen genelde ağır içkilerden içtiğinde illa bişeyler oluyor da

Taehyung: Abartma Min-ji sadece canım ağır içkilerden içmek istemiş olamaz mı?

Min-ji: Olamaz

Taehyung: Min-ji böyle yapmaya devam edersen başka yerden ağır içkilerden alıp içerim.


Min-ji: Tamam be bişey demedim önceden içtiğin ağır içkilerden birini vereceğim sana olur mu?

Taehyung: Olur benim için fark etmez yeter ki ağır içkilerden ver bana.


Min-ji: Tamam tamam veriyorum içkilerden birini sana

Min-ji ağır içkilerden Taehyung'a verir birkaç kadeh içer sonra ordan ayrılıp gider.

Kim Taehyung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim Taehyung


~Lütfen oy vermeyi unutmayın cankuşlarım~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

Sorteo falso/ TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin