Beni Tatmin Et

156 27 7
                                    

Taehyung Bogum'u öldürdükten sonra direk eve gider. Jungkook'un evde olduğunu görünce direk yanına gider.

Taehyung: Jungkook

Jungkook: Efendim

Taehyung: Beni tatmin et

Jungkook: Ha?

Taehyung: Ne ha? Beni tatmin et diyorum

Jungkook: Şimdi mi?

Taehyung: Evet şimdi tatmin et beni

Jungkook: Nasıl tatmin edeyim ben seni?

Taehyung: Orasını da kendin bul Jungkook

Jungkook: Nasıl bulayım arkadaş?


Taehyung: Arkadaş mi?

Jungkook: Evet arkadaş? Bak canın arkadaşım sizi hergun tatmin etmeye çalışıyorum zaten nerenize yetmiyor acaba?


Taehyung: Demek çöl güzel tatmin ediyorsun ki yetmiyor

Jungkook: Yanlış cevap bence iyi tatmin edemiyorum ki sürekli sizi tatmin etmemi istiyorsunuz.


Taehyung: Tch Jungkook hayatımda beni ilk defa sen tatmin ettin ve bu tatmin edişin beni benden alıyor ve bu yüzden beni tatmin etmeni istiyorum

Jungkook: Tanrı aşkına ne yapınca tatmin oluyor ona göre seni tatmin edeyim ben.


Taehyung: Senin her şeyin beni tatmin ediyor Jungkook ama ilk sakso çek bana

Jungkook Taehyung'un pantolonu ve boxer çıkarıp sakso çekmeye başlar. Taehyung'tan inlemeler çıkar.

Taehyung: Ihmm çok iyi Jungkook devam et böyle

Jungkook bir süre daha sakso çektikten sonra ağzından penisi çıkarır.


Jungkook: Oldu mu?

Taehyung: Oldu küçüğüm şimdi ikimiz birden tatmin olalım değil mi?


Jungkook: İkimiz birden mi tatmin olmak? Aklından ne geçiyor senin acaba?

Taehyung: Çok şey geçiyor Jungkook  hemde çok şey.

Jungkook: Ne gibi çok şey?

Taehyung: Göstereceğim küçüğüm.

Taehyung  Jungkook'u kendine çekip dudağını öpmeye başlar. Jungkook karşılık vermeyince dudağını ısırır Jungkook'tan ah diye bir inleme çıkar. Taehyung Jungkook'u tezgaha yaslayıp Jungkook'un üstünü çıkarmaya başlar. İkisi bir süre sonra çıplak biçimde kalırlar.


Taehyung: Evet seni tezgaha yatıralım bakalım

Jungkook'u tezgaha yatırır. Mutfak dolabında salatalık alır.

Jungkook: Salatalık mi?

Taehyung: Evet seni penisim ile değil salatalık ile becereceğim farklı fantazi olsun

Jungkook: Buna fantazi mi diyorsun yani?

Taehyung: Aklıma daha değişik fantazi şekilleri var ama sonra deneyeceğim onları.

Taehyung Jungkook'un bacak arasını aralayıp deliğine salatalık sokup onunla beceremeye başlar. Bir süre salatalık ile yaptıktan sonra onu çıkarıp atar ve Jungkook'un göğüsleri ile oynamaya başlar hatta ısırır filan tüm vücuduna kendinden izler bırakır.


Taehyung: Bebeğim doggy pozitif al bakalım seni öyle becerip boşaltacağim veya 69 pozisyonu mu yapsak? Hangisine karar veriyorsun?

Jungkook: Doggy pozisyonu ama beni duvara dayayıp becer

Jungkook tezgahtan kalkıp duvara doggy pozisyonu alır ve Taehyung içine girip gelgitler yapmaya başlar. Jungkook'tan tuhaf inlemeler gelir en sonunda ikiside boşalir.

 Jungkook'tan tuhaf inlemeler gelir en sonunda ikiside boşalir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın cankuşlarım~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

Sorteo falso/ TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin