Seni Öldüreceğim

178 39 9
                                    

Taehyung Namjoon'u bir yere götürmüs ordan da depoya gitmeye karar vermişti.

Do-woon: Efendim hoşgeldiniz

Taehyung: Hoşbuldum konuşturabildiniz mi?

Do-woon: Hayır efendim bir türlü konuşmuyor ne yaparsak yapalım kovuşturmayı başaramadık.

Taehyung: Anladim sen git ben hallederim 

Do-woon: Emin misiniz efendim

Taehyung: Eminim.

Do-woon: Peki efendim 

Do-woon gider Taehyung adam ile baş başa kalır.

Taehyung: Evet anlat bakalım 

Ladon:  Anlatacağım bişey yok benim

Taehyung: Gayette var anlatacağın bişeyler ama korkuyorsun değil mi? Kimden korkuyorsun bakalım? Seni korkutan ne?

Ladon: Hiçbir şey korkutmuyor beni daha doğrusu hiç kimse beni korkutmuyor.


Taehyung: Güldürme beni ladon gayette korkuyorsun benden bile korkuyorsun ama daha çok arkandaki kişiden korkuyorsun merak ediyorum kimin arkasına saklanıyorsun hmm anlatmak ister misin?

Ladon: Kimsenin arkasına saklanmiyorum ben Taehyung  yeraltı dünyasında sevilen biri olabilirsin ama düşmanların da çok bunu da iyi biliyorsun. Kimsenin arkasına saklanmiyorum yani bir düşmanın da benim.

Taehyung: Düşmanım olabilmen için biraz daha yemek filan yemen lazım o yüzden arkanda kim varsa söyle yoksa burdan ölün çıkar artık arkanda kim varsa ortaya  çıkar.

Ladon: Arkamda kim varsa ben ölsem dahi ortaya çıkmaz Kim Taehyung yani beni öldürsen dahi bişey elde edemezsin. 

Taehyung: Öyle mi dersin?

Ladon: Evet öyle diyorum sevgili yeraltı dünyasının sevilen şahsı Kim Taehyung

Taehyung  sinirlenmeye başlar ve adamın boğazını sıkmaya başlar.

Taehyung: Benimle alay eder gibi konuşmaya devam edersen burdan ölün çıkar şimdi bana arkanda kim varsa  söyle.

Ladon: Söy-le-me-ye-ce-ğim

Taehyung: Demek söylemeyeceksin 

Ladon: Evet söylemeyeceğim

Taehyung: Peki sen bilirsin bizimkiler sana iyi bir işkence etmiş bende etsem şurada ölür gidersin zaten öldüreceğim ama işkence ederek mi yoksa silah ile alnına vurarak mı öldüreyim karar veremedim. Ha ona bakılsa bizimkilerin sana yaptığı işkence fayda etmemiş ki konuşmuyorsun bende yapsam.

Ladon: Ne yaparsan yap konuşmayacağım  sana hiçbir şey anlatamayacağım.

Taehyung: Peki  sen bilirsin

Taehyung  adamın alnına silah ile vurur Do-woon  gelmesini ister.

Do-woon: Buyrun efendim

Taehyung: Şunu köpek mi kedi mi artık sahibi ne haltsa onun önüne attın.

Do-woon: Öğrendiniz mi kim olduğunu?

Taehyung: Öğrensem sence vurur muyum ama tahmin ettiğim biri var sen bunu Bogum'un önüne at anlar beni.

Do-woon: Peki efendim

~Lütfen oy ve yorum vermeyi unutmayın cankuşlarım~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Lütfen oy ve yorum vermeyi unutmayın cankuşlarım~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

Sorteo falso/ TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin