Jungkook Taehyung'un evine gelmesinden bu yana bir hafta geçmişti. Jungkook bu evde delirmek üzereydi şimdi ise arkadaşı ile buluşmuştu.
Hoseok: Jungkook ne yapıyorsun?Jungkook: İyilik sağlık senden ne naber?
Hoseok: İyilik valaha ne olsun da o Taehyung ile aran nasıl?
Jungkook: Adam beni delirtiyor niye bu işe kalkıştiysam hiç anlamıyorum ben.
Hoseok: Ne yaptı yine de sinir etti seni?Jungkook: Ne yapmadi ki en sonunda beni katil edecek onun katili olacağım bir intikamdır gittim aşık oldum hala intikam derdindeyim ben.
Hoseok: Senin intikam aşkın beni yiyip bitiriyor haJungkook: Beni de yiyip bitiriyor hoseok en sonunda birimiz ölür herhalde
Hoseok: Veya o da sana aşık olur.
Jungkook: Rüyamda mı?
Hoseok: Neden olmasın
Jungkook: Ya sabır
Hoseok: Sabır iyidir kardeşim
O sırada Taehyung'lar.Taehyung: Ee ne yaptınız?
Do-woon: Herşey tamam patron.
Taehyung: Güzel bu uyuşturucu sevkiyatını çabucak halletmemiz iyi olacaktır kimseye yakalanmadan halledirse çok iyi olur.Do-woon: Emin olabilirsiniz patron kimseye yakalatmadan yurt dışına sevkiyatı yapılacaktır.
Taehyung: Güzel umarım yapılır yoksa ellerimde kalırsın.
Do-woon: Eminim efendim ellerinizde kalacağımı o zaman işimi hallediyorum.
Taehyung: Tamam o zaman ben gidiyorum güzelce işini hallet şimdi benim gerek efendim.
Do-woon: Peki efendim.
Taehyung ordan ayrılıp şirkete gider.
Namjoon: Beyfendi neredeydin sen?
Taehyung: Do-woon ile buluştum
Namjoon: Do-woon ile mi buluştun? Niye?Taehyung: Acaba niye Namjoon bir düşün bakalım?
Namjoon: Ha şu sevkiyat işi
Taehyung: Aynen öyle
Namjoon: Peki herşey yolunda gidiyor mu?Taehyung: Gayette gidiyor ama aksilik çıkacak diye korkuyorum.
Namjoon: Ben sevkiyat işini demiyorum
Taehyung: Ne işini diyorsun o zaman?
Namjoon: Jungkook ile işler nasıl gidiyor diyorum?
Taehyung: Jungkook ne alaka?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorteo falso/ TAEKOOK
FanfictionKim Taehyung 38 yaşında şirketi olan biriydi ayni zamanda yeraltı dünyasında önemli bir isimdi. Jungkook ise iş arayan biriydi en sonunda Kim Taehyung onu işe alır ama sonuçlarına katlanmak zorundaydi peki bu sonuçlar iksine ne verecekti?