Taekook Birlikte Olur

87 10 1
                                    

Taehyung ve Jungkook'un konuşmasından bu yana 2 gün geçmişti. Jungkook Taehyung'un neden tuhaf davrandığını çözmeye çalışıyordu. Arkadaşları inanan biri şuan aşka inanmıyorum diyordu ve sebebini bilmek istiyordu. O sırada Taehyung'un adamlarından biri Jungkook'un yanına gidip Taehyung onu çağırdığını söyler ve yanına gider


Jungkook: Taehyung beni çağırmışsın? Neden beni çağırdın?

Taehyung: Acaba neden seni çağırdım?

Jungkook: Nerden bileyim ben beni neden çağırdını?

Taehyung: Hani demiştin neden sevişmiyorsun benimle diye hatırladın mı?

Jungkook: Elbette hatırlıyorum da bunu demeye mi geldin? Nedenini  mi söyleceksin?

Taehyung: Onu söylemeyeceğim elbette

Jungkook: Ee  o zaman niye çağırdın beni

Taehyung: O kadar sevişmek istiyordun değil mi? Bende dedim seni çağırayım bir sevişelim dedim


Jungkook: Ha? Taehyung iyi misin sen?

Taehyung: Gayette iyiyim ben


Jungkook: Kafana taş filan düşmedi değil mi?

Taehyung: Hayır düşmedi kafama tqs filan? İstediğin gibi sevişecegız işte.

Jungkook: Ben istediğim için mi yoksa sen istediğin için mi?

Taehyung: Ben istediğim için niye olsun sen istediğin için elbette


Jungkook: Yani ben istedim diye benimle sevişmek istiyorsun?

Taehyung: Aynen

Jungkook: Yalan söyleme doğruyu söyle sende istiyorsun değil mi?

Taehyung: İstiyor muyum? Jungkook istemesem gel sevişelim der miyim acaba?


Jungkook: Bilmem der misiniz acaba?

Taehyung: Jungkook Jungkook küçüğüm  ben istemezsem kimse ile sevişmem bunu daha anlamadın mı?

Jungkook: Merak etme çok iyi anladım bunu

Taehyung: Güzel  o zaman küçüğüm

Taehyung Jungkook'u kendine çekip dudağını öpmeye başlar. Jungkook karşılık vermeyince dudağını ısırır ve karışıklık vermeye  başlar bir süre sonra ayrılırlar. Taehyung  boynuna öpücük kondurmaya başlarken üstünü de çıkarır bir süre sonra ikiside çıplak kalır. Taehyung Jungkook'u kucağına alırken Jungkook elini Taehyung'un boyuna dolar. Taehyung Jungkook'u yatağa uzanmasını sağlar.


Taehyung: Kaç günün şeyini giderelim mi küçüğüm?

Jungkook: Giderelim taetae.

Taehyung Jungkook'un üstüne çıkıp dudağını öpüp ayrılır daha sonra göğüs uçlarını dili ile yalamaya başlar hatta dişleri ısırır. Jungkook'tan bir inleme çıkar. Taehyung Jungkook'un bacak arasını aralıp bacak aralarına öpücükler kondurur en sonunda iki parmağını içine sokup gelgitler yapmaya başlar.Bir süre böyle yaptıktan sonra penisini içine sokup gelgitler yapmaya başlar en sonunda o yatağa uzanır ve Jungkook üstüne çıkıp penisi içine alıp zıplamaya başlar en sonunda içinden çıkarır ve ikisi boşalır.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın cankuşlarım~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın cankuşlarım~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

Sorteo falso/ TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin