Sen Ne Haltsın Lan

155 32 7
                                    

Taehyung'un do-woon Bogum'u bul demesinden bu yana 1 hafta geçmişti ve en sonunda Bogum'u bulup Taehyung'un önüne getirmişti.


Do-woon: Buyrun efendim getirdim

Taehyung: Görüyorum do-woon şimdi sen çık şununla bir işim var benim.

Do-woon: Ama efendim

Taehyung: Do-woon dediğimi yap


Do-woon: Peki efendim 

Do-woon çıkar bogum ve Taehyung baş başa kalırlar.

Bogum: Beni niye buraya getirttın? Kendin gelip konuşmaz miydin?

Taehyung: Ben şerefsizlerin yanına gidip konuşmam onlar benim ayağıma gelirler ha depoya götürdüklerimizın yanına illa ki giderim dışarıda bir yerde olursam filan neyse konumuz onlar değil sensin Bogum.


Bogum: Benim ile konun ne çok merak ediyorum ne istiyorsun benden?

Taehyung: Senden ne istiyorum öyle mi? Ladon senin sağ kolunun ölüsünü görmedin de soruyorsun senden ne istediğimi?


Bogum: Ladon?

Taehyung: Evet Ladon çıkaramadın mı yoksa? Ben çıkarmani sağlayım mi?

Taehyung eline bir kerpeten alır.


Bogum: O elindeki ile ne yapacaksın?

Taehyung: Bilmem ne yapayım? Senin üzerinde denemek istiyorum ben ama sen bana ne halt olduğunu söylersen bişey yapmam

Bogum: Nasıl anlamadım

Taehyung: Neyini anladın lan o kadar aptal mısın acaba? Ne haltsın sen? Benim işlerime karışmayı kim söylüyor ha ölmek mi istiyorsun?


Bogum: Ölmek mi? Herhalde beni öldürebileceğini düşünüyorsun?

Taehyung: Düşünmüyorum direk öldüreceğim seni diyorum benim yaptığım bir şeye karıştığını duyarsam kelleni alırım haberin olsun şimdi de alsam olur benim için fark etmez aslında.


Bogum: Alabiliyorsan al o zaman.

Taehyung: Ciddi misin? Olum benim sinirlerim  ile oynama bak cidden öldürürüm seni.

Bogum: İşte fırsat ayağına geçmiş öldürsene

Taehyung: Aish ciğer mi yedin olum sen herneyse  senden almak istediğim birşey var onu alana kadar seni öldürmeyeceğım.

Bogum: Ne istiyorsun benden?

Taehyung: Bu uyuşturucu sevkiyatı ile alakalı benim yaptığım işe elini mi soktun sen? Kimsin de elini benim yaptığım işlere sokuyorsun

Bogum: Kim olduğum seni alakadar  etmez Kim Taehyung  bu uyuşturucu sevkiyatını benim yapmam gerekiyordu ama büyük patron  sana daha doğrusu  sana ve 2 arkadaşına verdi ve bu da benim sinirimi bozdu diyebilirim  yani anlayacağın  o iş benimdi ve elimi  sokup  kendim yapmaya karar verdim.

Taehyung: Öyle mi?

Taehyung  elindeki kerpeteni alıp Bogum'un  tırnakları teker teker koparmaya başlar.

Taehyung: Ben tırnaklarını  koparmaya başladım devamını do-woon halledecekler ben zevkle yaptıklarını izleyeceğim.

Do-woon elinde bir kılıç ile gelir ve Bogum'a kılıç ile her yerine çizikler atmaya başlar.

Do-woon: Şimdi  ne yapalım efendim?

Taehyung: Kılıcı bana ver.

Taehyung Kılıcı alıp Bogum'un boynunu kılıç ile koparır.

Taehyung: Şimdi  bunun kafasını köpeklerine verin.

Taehyung ordan ayrılıp gider.

Kim Taehyung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim Taehyung

Kim Taehyung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Park Bogum 

~Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın cankuşlarım~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

Sorteo falso/ TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin