Namjin Birlikte Olur

167 35 5
                                    

Namjoon ve Seokjin  bugün  Mina'yi Yoongi'lere bırakıp baş  başa vakit geçirmeye karar vermişlerdi.

Seokjin: Mina'yı Yoongi'lerin yanında bırakmak ile iyi mi ettik sevgilim?

Namjoon: Evet hem mina yoon-seo'yu özlemişti beraber vakit geçirirler bizde baş başa kalmış oluruz


Seokjin: Haklısın bebeğim uzun zamandan beri ilk defa baş başa vakit geçiriyoruz.

Namjoon: Aynen öyle bugünün tadını çıkaralım ne dersin?

Seokjin: Olur derim

Namjoon: O zaman bişeyler yemeye gidelim mi ilk ne dersin?

Seokjin: Onun yerine sana sevdiğin yemeği  yapayım ne dersin?

Namjoon: Olur sevgilim yemeklerini özledim zaten 

Seokjin mutfağa gidip yemekler hazırlamaya başlar bir süre sonra yemekler hazır olur.


Namjoon: Mis gibi kokuyor sevgilim şimdiden ellerine sağlık.

Seokjin: Afiyet olsun bebeğim.

Namjoon ve Seokjin  yemeklerini yemeye başlar.

Namjoon: Hmm çok leziz olmuş bebeğim  hergün yapsam yerim ben

Seokjin: Yaparım bebeğim


Namjoon: Bebegim?

Seokjin: Hmm

Namjoon: Acaba diyorum bir çocuk daha mı yapsak?

Seokjin: Çocuk mu?


Namjoon: Evet Mina bir kardeş yapsak olmaz mı?

Seokjin: Baş başa vakit geçirelim dedik ve aklına ilk çocuk yapma fikri mi geldi?


Namjoon: Evet Mina var diye doğru dürüst ilişki yaşayamıyoruz.

Seokjin: Doğru dürüst ilişki mi? Biz dogru dürüst ilişki yaşayamıyor muyuz sevgilim?


Namjoon: Elbette ki yaşıyoruz sevgilim sadece sex yaparken Mina var ve rahatsız olur diye hergün filan yapamıyoruz.

Seokjin: Orası da doğru  yani diyorsun bir çocuk daha yapalım.


Namjoon: Aynen ne dersin bor çocuk daha yapalım mı?

Seokjin: Düşünmem gerek sevgilim.


Namjoon: Neyi düşünmen gerekiyor sevgilim hmm?

Seokjin: Acaba bir çocuğumuz olsun mu? Olmasın mı diye düşüncem

Namjoon: Bence düşünmeye gerek  yok şuan bile çocuk yapabiliriz biz

Namjoon  Seokjin'i ikna etmeyi başarıp yatak odalarına çıkarlar.

Namjoon: İlk önce sana masaj yapayım bebeğim

Namjoon Seokjin'e masaj yapmaya başlar ve yavaş yavaş üstünü çıkarır ikisi de çıplak biçimde kalırlar. Yavaş yavaş şekilde  her yerine öpücükler kondurup kendinden izler bırakıyordu. Seokjin'in dudaklarını öpüyor hatta dilini filan öpüyordu. Bir eli ise kalçasına gidiyordu her yerini okşayıp duruyordu. Bir süre parmağını sevgilisinin içine sokup gelgitler yapmaya başlar. Bir eli de Seokjin göğüsleri ile oynar en sonunda içine penisini koyup gelgitler yapmaya başlar en sonunda ikisi de boşalır sarılarak uyurlar.

~Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın cankuşlarım~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın cankuşlarım~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

Sorteo falso/ TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin