Sabah olmuş Jungkook duş almıştı dışarı çıkacaktı o sırada telefonuna mesaj gelir.
Patron Kim: Saat 22:00 seni Imperial Palace Seoul bekliyor olacağım sakın geç kalayım deme küçük.
Küçük şoför: Kalmam merak etmeyin patron bey
Jungkook banyodan çıkıp hazırlanır dışarıdaki işlerini halledip Taehyung'un dediği otele gelir.
Otel burası cankuşlarım
Taehyung: Güzel geç kalmadın küçükJungkook: Ben küçük değilim neyse ne yapacağız?
Taehyung: Benim için küçüksün önce bişeyler içelim hangi şarabı seversin?
Jungkook: Kırmızı şarap
Taehyung: Güzel tercih bende onu severim
Taehyung Kadehlere kırmızı şarap koyar ve birini Jungkook'un verip içmeye başlarlar. Jungkook bir iki kadehten sonra sarhoş olmaya başlamıştı bile.
Taehyung: Gördüğüme göre sarhoş olmaya başlamışsın bileJungkook: İki üç kadeh içtim normal sarhoş olmaya başlamam artık ne yapacaksak yapalım.
Taehyung: Bu acelen ne?Jungkook: Acele mi? Bence acele etmiyorum ne yapacaksak yapalım
Taehyung: Benden daha çok meraklı çıktın duş aldın mı?
Jungkook: Aldım
Taehyung: Güzel o zaman işimize koyuyalım ne dersin?
Jungkook: Şuan çabuk bitsin istediğim için hemen yapıp bitsin işimiz.
Taehyung: Demek çabuk olup bitsin istiyorsun zevki hazzı fazla tatmak istemiyorsun?
Jungkook: Senin bu zevk haz ile derdin ne yaa.
Taehyung: Bilmem seviyorum sadece zevk ve hazzı belki bu yüzden seninle yatmak istiyorumJungkook: Onca insan kalmadı da benimle zevk ve hazzı yaşamak istiyorsun
Taehyung: Evet olamaz mı?
Jungkook: Bilmem olur mu?
Taehyung: Olur bence neyse bu geceyi güzel bir şekilde geçirelim
Jungkook: Peki dediğin gibi güzel bir şekilde geçirelim bugünü Bay Kim.
Taehyung Jungkook'un üstüne doğru gelir ve yavaşça elini Jungkook'un üstünde gezdirdikten sonra üstündekerini soymasını emreder.
Jungkook: Şimdi ne yapmam gerekiyor?Taehyung: Yatağın üstünde domal küçük.
Jungkook Taehyung'un dediği gibi yatağın üstünde domalır. Taehyung ilk dili ile yalamaya başlar bir süre parmağını sokup içinde gelgitler yapmaya başlar.
Jungkook: Ahh çok iyi derine kadar sok parmaklarını.Taehyung: Öyle yapıyorum zaten.
Bir süre daha parmaği ile yaptıktan sonra içinden çıkarır. Jungkook'u penisini yalamasıni ister. Jungkook penisini dondurma emer gibi yalamaya başlar. En sonunda içine girip gelgitler yapmaya başlar hem gelgitler yapıp hem de Jungkook'un göğüsleri ile oynar kendinden izler bırakır en sonunda ikisi de boşalır. Banyoya girip duş aldıktan sonra Jungkook ordan ayrılıp gider.
~Lütfen oy vermeyi unutmayın cankuşlarım~
~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorteo falso/ TAEKOOK
FanfictionKim Taehyung 38 yaşında şirketi olan biriydi ayni zamanda yeraltı dünyasında önemli bir isimdi. Jungkook ise iş arayan biriydi en sonunda Kim Taehyung onu işe alır ama sonuçlarına katlanmak zorundaydi peki bu sonuçlar iksine ne verecekti?