Jungkook Taehyung'un evine yaşamaya başlamıştı artık hergün sevişiyorlardı. Jungkook artık bu durumdan bıkmıştı. Taehyung şuan çalışma odasındaydı.
Taehyung: Jeon'a yatak odasına gelmesini söyleyin. Duşunu alıp gelsinX: Emredersiniz.
X Taehyung'un yanından ayrılıp Jungkook'un yanına gider.
X: Bay Kim seni istiyor duşunu alıp odasına git
Jungkook: Ah sikeyim böyle işi puşt herif dinlenmeye bile izin vermiyor neyse gidiyorum
Jungkook banyoya gidip duş alır sadece altında havlusu ile çıkar.
Taehyung: Ah böyle çok güzel görünüyorsun sana hayranım Jungkook
Jungkook: Ne hayranlıgindan bahsediyorsun beni sikmek sana hayranlık olarak mi geliyor
Taehyung: Hayır vücuduna hayranım şimdi bana sakso çekmeni istiyorum
Jungkook: Başka bişey isteyemez misin acaba?
Taehyung: Ne gibi mesela?Jungkook: Onu da ben mi diyeceğim hem odaya sen çağırttiriyorsun hem ne isteyeceğini bilmiyor musun?
Taehyung: Hmm düşünemem gerek çünkü sana çok şey yapmak istiyorum bütün pozisyonları denemek istiyorum.Jungkook: Öyle mi?
Taehyung: Öyle o zaman bana mastirabasyon yap Jeon
Jungkook Taehyung'un penisini eline alıp mastirabasyon yapmaya başlar. Taehyung bu durumdan zevk alıyordu bir süre sonra Jungkook'un üstüne boşalır.
Jungkook: Bu kadar yeterli ise gidiyorum
Taehyung: Daha zevk alamadım Jungkook sende alamamışsındır.
Taehyung Jungkook'u yatağa iter ve direk dudağını öpmeye başlar hatta ısırır. Taehyung Jungkook'un bacak arasına açar oraya öpücük kondurur daha sonra göğüs ucunu öpücükler kondurup yalar emer. Jungkook'un tüm vücuduna kendinden izler bırakır.
Jungkook: Ah hadi içime gir artık.Taehyung: Çok sabırsız olma gireceğim içine Jeon. Küçük kim seni güzel becerecek aslında büyük demek daha doğru olur değil mi?
Taehyung Jungkook'un içine girip gelgitler yapmaya başlar.
Jungkook: Ahh çok iyi hissediyor çok hızlı ol Taehyung
Taehyung: Daha hızlı mı olayım
Jungkook: Evet
Taehyung daha hızlı gelgitler yapmaya başlar bir süre sonra ikisi de boşalır. Taehyung Jungkook'u kucağına alıp banyo',ya gider orda da birkaç tur yaparlar en sonunda ikisi banyo yapıp sarılarak uyurlar.
~Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın cankuşlarım~
~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorteo falso/ TAEKOOK
Fiksi PenggemarKim Taehyung 38 yaşında şirketi olan biriydi ayni zamanda yeraltı dünyasında önemli bir isimdi. Jungkook ise iş arayan biriydi en sonunda Kim Taehyung onu işe alır ama sonuçlarına katlanmak zorundaydi peki bu sonuçlar iksine ne verecekti?