Capitolul 2.

527 22 2
                                    

A doua zi..

Se aude un bocănit ,destul de tare încât să se audă pană in living..

-Cine e? Strig eu îndreptându-mă spre usa ce-a masivă din lemn...

- Deschide uşa şi vei vedea!
Vocea imi părea cunoscută,dar nu ştiam de unde sa o iau..Era o voce destul de groasă,îmi aducea aminte de copilăria petrecută.Înainte de a deschide uşa îmi dau seama cine este,nu putea să fie decât fratele meu Harry cu băieţii..Nu le-am zis nimic şi am fugit sus la mama,i-ma spus tot si s-a dus ea să le deschidă uşa,dar nu era nevoie deoarece băieţii erau deja intrati in casa...

-Cum ati intrat? Întreabă mama.

-Doar atât? Un "cum ati intrat?" Nimic legat daca suntem sanatosi,daca ti-a fost dor?

-Agh...Da tu ai sunat în acesti doi ani? Tu stii cat sufera Kate,nu vrea sa te vada..Eu ma bucur sa sunteti in regulă,si ca ati ajuns cu bine.

-Bună ziua! Strigă Zayn.

-Bună şi ţie băiete.

Dupa câteva clipe ,Harry ii da un cot,in coasta lu Niall si Liam.Dintr-o data zic toti ceilanti zic in cor"Bună ziua doamnă" Chicotind ei..

-Bună si voua copii!

Dupa cateva minute bune de liniste,Harry sparge tăcerea.

-Unde sunt Kate si Jake?

-Kate e sus în camera ei si plange,iar Jake o consolează.

-Stai umpic de ce plange?

-Du-te la ea si vezi..

După vorbele auzite de mama,Harry fuge spre camera lui Kate,nici nu bătuse în usă si intra,ea era cu capul in perne si plangea,in liniste.Kate se sperie de Harry,cand a intrat pe usa rapid..Harry a dorit să o pupe pe frunte,dar ea se fereste,iar el  facând contact cu peretele..

-Lasă-mă in pace Harry!

-De ce să te las? Esti sora mea si te iubesc!

-Daca ma iubeai ,Sunai să vezi daca mai traiesc nesimţitule!

-Da..stiu ca sunt nesimtit...

Harry a vrut sa mai zică ceva,dar dintr-o dată,el a ramas singur,Kate fugind jos la partier..

-Oo ce fetită frumoasă avem aici !Spune Zayn cu un zâmbet pervers .

-Katee!!

Se aude un strigăt de pe scările de langa living..

-Ce naiba vreti de la mine?

Nimeni nu spune nimic..Kate,fata ce-a cu parul negru ca abanosul,si cu ochii albatrşi ca cerul senin,intra in bucătarie,si pregateste ceva de mancare,nimeni nu a intrebat-o ce face acolo,dar dupa mai bine de 30 minute,ea iese din bucătarie ..Ea se indreaptă spre băieti.

-Cui ii este foame?

Toti zic "mie"mai putin Harry..

-Duceti-va in bucatarie ,pe masa sunt niste platouri cu aperitive.

Harry statea singur,se putea vedea pe fata lui tristetea...

-Harry,nu ti-e foame?

Harry ridică capul din pamant uitandu-se la Kate care astepta raspunsul..

-Dar pot sa mananc?

-Harry,ce intrebare stupida,logic ca poti manca..

Harry vine la Kate,si o ia brate ca o mireasă si isi cere iertare pentru toate cele intamplate..

-Mă ierti?

-Ăm..Da..Te iert..Dar sa stii ca tot o sa mai fiu umpic suparata pe tine..

Harry o lua in brate ,o pupa  pe frunte si pe amamdoi obrajori care erau umpic rosiori si mai apoi o invarte pana cand Kate dă cu picioarele ei firave,intr-o vază micuță de pe masă de sticla din living,ea cazand pe jos si spargandu-se..

-Uupps...Spuse Harry chicotind.

Nu după mult timp,Niall mai cere ceva de mancare,ceilalti din jur incepand sa radă.

-Ce e asa ciudat? Nu am mai mancat de 2 ore,spuse el razand.

Kate se ridică,de la masă ducandu-se spre frigider..Acolo ea a scos un tort de ciocolata..
Niall mai avea umpic si saliva..

-Asta e pentru voi!

Harry se ridică de la masă,si se  indreapta spre Kate si o sărută pe frunte apasat..

Harry's little sister.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum