4

139 6 1
                                    

Sabah alarmın sesi ile kalktım üstümde yarı bedeni üstümde belimden sarılmıs ve kafasını boyun girintime koyan bir arda vardı.

Ardayı uyandırmaya çalıştım...

"Aşkım"
"..."
"Bebeğim"
"Hm,"
"Hadi uyan"
"Kalkmak istemiyorum"
"Ama hadi aşkım"
"5 dk daha"
"Hayır olmaz hadi kalk"
"Off,tamam"

Arda üzerimden kalktı ve banyoyo gitti bende öbür banyayo gidip elimi yüzümü yıkadım ve üstümü giyindim.

Swet ve eşortman giymiştim.Ardada aynı kombini yapıp yola çıktık.

Havalimanına geldik ve uçağın saatini beklerken kahvaltı yaptık.

Uçağın saati geldi ve uçağa bindik cam kenariına geçmiştim ardaya yaslanıp ardanın kollarına bıraktım kendimi.

Baya bir süre geçmişti ardanın beni uyandırması ile kalktım.

"Berinim"
"Hm..."
"Hadi sevgilim kalk"
"Geldikmi"
"Geldik hayatım"

Kalktım eşyalarımızı alıp eve gittik.Ardanın buradaki evi daha büyüktü içeri girdik.

Ben evi gezmeye çalışırken ardada aksamki düğün için kendine kombin yapmaya çalışıyordu.

"Berinim bu nasıl"
"Güzel sevgilim akşam bunu giyebilirsin"

Siyah bir takım elbiseydi bende eşyalarımı yerleştirdim ve elbise bakmaya başladım arda ile uyumlu olmak için Siyah kısa bir elbise giyecektim.

Hazırlanmaya başladık sonra son işlemleri yapıp fotoğraf cekiniyorduk.

"Ardam elini belime koysana sevgilim"
"Ay unutum özür dilerim sevgilim."

Fotoğrafı çekmiştik bende instegrama attım oda ekledi sonra yola çıktık ve salona gitmeye başladık.

Şarkı açıp bağıra bağıra söylemeye başladım arda ise bana gülerek bakıyordu.

"SAHİP OLDUĞUM HERŞEYDİN,HERŞEYİMİ ALIP GİTTİN"

"HAYALİM 3 KELİME ODA ŞÖYLE,EVLİ,MUTLU,ÇOCUKLUUU-ayy geldikmi"

"Yicem seni,çok tatlısın hatun♡"

Ona gülümseyip dudağına ufak bir öpücük kondurdum ve arabadan indik ve ellerimizi birleştirdik.Mekana girdik arda tek eliyle herkes ile selamlaşıyordu.

Bir masaya oturduk ardanın arkadaşları vardı masadan bir çocuk bana bakıyordu arda bunu fark etmiş olmalıki elini çıplak bacağıma koydu.

Ani hareketiyle irkilmiştim arda elini bacağımın iç taraflarına doğru götürüyordu hoşuma gitmişti.

Ardanın uzanıp yanağını öptüm çocuk görsün diye.

"Sevgilim benim herşeyim" dedim sesiz bir şekilde.

"Güzelim benim hatunum" dedi oda.

Düğün başlamıştı dans ediyorlardı sonra herkes dans etmek için ayağa kalktı sonra arda bana döndü.

"Bu dansı bana eşlik edermisin hanfendi"
"Tabikide beyfendi"

Elini tutmustum dans etmeye başladık birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.

"Öpsene beni" dedi arda
"Hm"
"Öpsene beni"
"Burda olmaz evimizde aşkım "
"Off ama"
"Offlamak yok onuda yapmam bak"
"Tamam sustum"

Dans bitmişti Yerimize oturmustuk sıkıcı bir düğünün ardından eve gelmiştik odamıza çıktık ve arda beni kapıyla arasına aldı.

"Bir sözün vardı güzelim"
"Ozaman sözümü tutayım"

Dudaklarımı onun dudaklarına bastirdik biraz öpüstuk ve üstümüzü değiştirdik ve yatağa yattık.

__________________________
GÜZEL OLDU BENCEE

Yoruldum/Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin