Sabah uyandığımda arda üzerimdeydi.Geceleri sürekli uyanıp ardaya bakmıştım iyimi diye.Ama sorun şuydu GERÇEKTEN iyimiydi.
Ardanın saçlarını okşarken story çektim...
Arda kıpırdadı sonra gözlerini açtı ve bana gülümseyerek belimden tutup kendine çekti...
"Günaydın güzelim."
"Günaydın herşeyim."
"İyimisin ardam."
"İyiyim,güzelim iyiyim."
"Hadi aşkım kahvaltıya inelim,karnım çok acıktı benim."
"Tamam bebeğim."Ben tuvalete gittiğimde telfonuma bildirim gelmişti 3 tane üst üste.
İnstegram
berinyilmaz:@ardaguler hikayenizi beğendi.
berinyilmaz:@ardaguler hikayede kendini bahsetmesini beğendi.
berinyilmaz:@ardaguler bir hikayede senden bahsetti.Deli çocuğum 😊
Tuvalete işimi bitirdikten sonra çıktım.Sonra arda girdi.
Üstüme ardanın formasını altıma eşortmanlı bir şort giymistim bir tık makyaj yaparak ardayı beklemeye başladım.Telfonumu cebimden çıkartıp bakmaya başladım.İnstegrama giriş yaptığımda ardanın hikayesi gözüme çarptı.Sonra aklıma gelmişti attığım hikayeyi eklediği..
Çok seviyorum ya ben bu çocuğu çok mu belli oluyor.
Arda geldiğinde boynuna öpücük bıraktım.Ve el ele tutuşarak kahvaltıya indik.Herkes kahvaltıdaydı bizde Yerimize oturduk ve sohbet eşliğinde kahvaltı yaptık.
Arda antremana gitti son maçtı.Portekiz ile oynayacakları inşallah kazanırdık.
Bende odaya girip telfonuma baktım.Heryerde ardanın editleri vardı.
Benim cokk şanslı olduğumu,yada ardayı çok isteyenlerde vardı.
Bir tane edit yapılmıştı ardayla bana çok hoşuma gitmişti.
Yorum yapmıştım "çokk güzell olmuşş çook beğendimm🫶🥹🤍"
Bugün özel günümdeydim oyuzden hem sinirli hemde duygusaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoruldum/Arda Güler
RandomEğer hala nefes alıyorsak ,hala umut var demektir... Arda Güler&Berin Yılmaz 🤍