Sabah uyandım yanımda arda yoktu nerdeydi?Heryeri aramıştım ama yoktu en sonda mesaj attım.
Sevgilimm🩷🫶
"Sevgilim nerdesin?"Ardadan:)
Sabah uyandım erken saatte berin dışında herkes uyanmıştı.Berinin dudağına küçük bir öpücük kondurup ayağa kalktım ve üstümü değiştirdim sonra berini uyandırmadan telefonumu alıp dışarı çıktım.Berinin küçük erkek kuzeni dışarıda top oynuyordu bende ona katıldım ve beraber futbol oynadık.1saat boyunca futbol oynadık sonra yorulup oturmaya karar verdik telefonumu açtım ve berin mesaj atmıştı.Berini'mm🩵🫶
"Evin arka tarafında efe ile futbol oynuyoruz bebeğim."Çok geçmeden mesaj gelmişti
"Korktum bebeğim ya niye beni uyandırmadın."
"Çok güzel uyuyordun uyandırmak istemedim."
"Yerim seni çocuk.Tamam sevgilim geliyorum oraya."
"Bekliyorum kraliçem."
Mesajına "💛"ifadesini bıraktınızEvde üstümü değiştirip, telefonumu alıp çıkmıştım.Evin arka tarafına gittim.
Efe benim üstüme doğru koşmuştu sarılıp öptüm onu,efe bizi yalnız bırakmak için bıraktığı bahane ise şuydu "Tuvalete gidicem." Bende ona gülüp sarılıp tekrar öptüm ,Efe gitti bende ardanın yanına gittim ayağa kalktı ve ellerini boynuma doladı bende beline.
Ensemin arkasından öpmüştü huylandığımı biliyordu.
"Ya sevgilim ,yapma şunu ya,huylanıyorum."
"Ya güzelim,senin bu hallerin benim çok hoşuma gidiyo."
"Hmm."
Birbirimize aşırı yakındık burnumu onun burnuna değdiriyordum sürekli.Arda daha fazla dayanamayıp dudağıma yapıştı onun bu haline güldüm ve karşılık vermeye başladım.Ellerimi boynuna doladım bir süre sonra ayrıldık.Alnını, alnıma yasladı ve sesiz bir şekilde konuşmaya başladı..."İyiki seninim güzel sevgilim."
"Bende iyiki seninim canım sevgilim."
"Bugün pikniğe gidicez hayatım."
"Tamam güzelim."
"Sevgilim."
"Hayatım."
"Senden bir şey istemek istiyorum."
"Tabiki."
"Milli aradan sonra Fenerbahçe'nin maçına gidelimmi
"Hayatım,ben oraya gidince göz yaşlarıma hakim olamıyorum."
"Ozaman transfer olmiycaktın bay güler."
"Ama sevgilin geleceğini ,kariyerini ,gelecekte eşini ve çocuklarını düşünüp transfer oldu bayan yılmaz."
"Hmm."
"Zaten Fenerbahçe hep benim kalbimde."
"Nereye gidersen git hep yanındayım sevgilim."
"Güzelliğim benim ,bende hep senin yanındayım."
"Hadi gidelim gel."
"Hadi bakalım."Eve girip kahvaltı yaptık sonra eşyaları hazırladık arda telefonunu bana vermisti çünkü arabaya eşya taşıyordu.
Bizde Nurgül abla ile birbirimize sarılmış oturuyorduk.
"Nurgül abla."
"Efendim kuzum.
"Seni tanıdığım için çok mutluyum iyiki seni tanımışım."
"Bende seni tanıdığım icin cok şanslıyım ."Birbirimize gülümsemiştik sonra Serap abla geldi.
"Oo kızlar ne konusuyosunuz bakalım siz öyle."
"Birbirimizi nekadar sevdiğimizi anlatıyorduk annecim."
Dedi Nurgül abla bende "Evett.""Sizde iyiki benim kızlarımsınız iyiki."
"Ya canım annemm."İkimizde sarilmistik sonra arabaya bindik sadece arabada arda ve ben vardık kendi arabamızda.
"Aşkım Bluetooth kime bağlı."
"Bana bağlı bebeğim."
Ardanın telefonunu çantamdan çıkartıp telefonu açtım şifre girmeden face ıd 'den açıldı.Kendi Spotify listemi açıp "Formidable"şarkısını açmıştım.
Ardanın vitesteki elini tuttum arda bana gülümsedi ve parmaklarını benim parmaklarıma geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoruldum/Arda Güler
RandomEğer hala nefes alıyorsak ,hala umut var demektir... Arda Güler&Berin Yılmaz 🤍