16

73 4 0
                                    

Rizeden ankaraya geçmiştik sonra bodruma arda ile ben baş başa tatile çıkacaktık,Beyefendi benle kafasını dinlemek istiyormuş.

Ankarada ardaların amcaları ile yemek yemiştik.

Bir restorantta oturup yemek yiyorduk.Arda amcaların sohbetine katılırken benim bacağımdan tutmayıda ihmal etmemişti.

"Ee berin kızım sen ne nasılsın."
"İyiyim Yusuf amca siz nasılsınız."
"Şükür bizde iyiyiz."

Arda kendi arabası ile gelmişti bodruma bugün gidecektik akşam yola çıkacaktık.

Biraz sahilde dolaşıp biraz gezdikten sonra gitme vakti gelmişti.Annemgil tatil için başka yere gidecekti.

Aynı şekilde Serap ablalarda.Biz arabaya binip gitmek için hazırlandık.

Ardanın sürücü aynasında asılı olan şeye gözüm çarptı.

Türk bayrağı,Fenerbahçe lagosu ve "Arabada prenses var" yazısı vardı.

Ay ama ağlarım...

"Süprizimi begendinmi güzelim."
"Evvett çok beğendim."
"Bu araba artık ikimizin olduğu için sana böyle bir şey almak istedim,sana sürekli prenses dediğim için hoşuma gitti."
"Ayy aşkım yerim amaa."

Ardanın boynuna sarılıp yanağına sayılamayacak kadar öpücük kondurdum.

"Aahha dur sevgilim sakin."
"Ay çocuk yiyecem şimdi seni."

Telefonun kamerasını açıp fotoğrafını çekip st'ye attıım.

Vlogda çekiyordum bir anda şarkı açıp daha eğlenceli bir hale getirdim yolculuğu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Vlogda çekiyordum bir anda şarkı açıp daha eğlenceli bir hale getirdim yolculuğu.

"BİRAZ ANLAT YOKMU Bİ SÖZÜN."
"SENİ SEVERKEN TATTIM ÖLÜMÜÜÜ."
...
"SAHİP OLDUĞUM HERŞEYDİN. '
"HERŞEYİMİ ALIP GİTTİN."
...
"YORULURSAN YASLAN BANA."
"SARILIP UYUYALIM GÜN BATIMINDA."
...
"SENİ YAR DİYE KOYNUMA ALDIĞIMDAN BERİ."
"KORKARDIM GİDECEĞİNDEN."
....

En son kafamız şiştiğinde şarkıyı kısık ses ile dinleyip yola devam ettik.

Benzinliğin önünde duyduğumuzda arabadan indik.

Arda arabayı kitleyip elimi tuttu.Benzinliğin marketine girdiğimizde atıştırmalık bir şeyler alıyorduk.

Ben piriw hesabı açmıştım ardayada artırmıştım.

Story atmayı çok sevdiğim için priwe atacaktım ara sıra.

Priwe yakın olan arkadaşlarımı aldım ve ardanın yakın olan arkadaşlarını.

Arabaya bindiğimizde vlog çekmeye hala devam ediyordum.

4 saat sonra sonunda bodruma gelmiştik.Eşyalarımızı alıp otele girdik.

X:Merhabalar efendim hoşgeldiniz
Arda:Hosbulduk boş odanız varmi acaba
X:tabiki kaç tane
Arda:1 tane
X:3390 odalı numaramız boş
Arda:Tamam onu alabilirmiyiz
X:Tabiki

Yoruldum/Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin