19

80 4 0
                                    

İyi okumalarr🩷

"Askımm."

"Efendim yakışıklım."
"Evimi değiştirsek ya."
"Neden hayatım ev güz."
"Ne bilim değiştirmek istiyorum artık."
"Tamam sevgilim gel bakalım."

Arda ile ev bakıyorduk,evi bir anda değiştirmeye karar vermişti.

Bir tane ilan vardı çokta güzeldi.
Çokk hoşumuza gitmişti arda konuşup halletmisti.


"Bugün napicaz."
"Havuza girelim."
"Tamam aşkım."
"Tamam hadi gel giyinelim."

Arda hazırlanmaya gitmişti bende telefondan bize gelen yorumları okuyordum.

23:Arkadaşlar fark ettinizmi bilmiyorum ama berin ardaya çok kötü davranıyor,bence arda daha iyilerine layık.

69:Berin siktir git lütfen ardanın hayatından

71:arda benim berin ağla

67:lütfen ayrıl

52:ardanın yanına yakismiyorsun

25:kesin arda ünlü diye yanında

38:Tabi ardanın parasıda var ardayı parası için kullanıyor

76:yüzsüz berin

Ne bu yorumlar?,naptimki ben onlara sırf arda ile sevgili olduğum için o kadar linç yemiştimki.

Telefonu kapatıp yanıma yatağa firlatmistim,ellerimi yuzlerimin arasına geçirip sakinleşmeye çalıştım.

Resmen bana ardayı kullanıyor diyorlardı,ama ben ardayı herseyden çok seviyorum,ne parası için yanındayım,nede ünlü olduğu için.

Arda Odadan çıkmıştı ellerim ile gözümdeki yaşlarımı hızla sildim.

"Güzelim,neden ağlıyorsun noldu."
"Bir şey yok aşkım."

Arda yanıma gelip önümde diz çöktü ve ellerimi ellerinin arasına aldı.

"Berinim noldu bebeğim."
"Arda ben sana çokmu kötü davranıyorum."
"Hayır birtanem nerden çıkardın,sen benim hayatımı güzelleştiriyorsun asıl."
"Arda ben çok "𝐘𝐎𝐑𝐔𝐋𝐃𝐔𝐌" dayanamıyorum artık."
"Neyden birtanem."
"Sürekli linceleniyorum,bana diyorlarki berin ardayı kullanıyor,parası için yanında,ünlü olduğu için yanında, yok arda daha iyilerine layık,ben sana çok kötü davranıyormuşum,iğreniyorum artık kendimden o kadar çirkin,lanet bir kız oldumki herkes benden nefret ediyor,arda ben seni asla kaybetmek istemiyorum ne ben senin paran için yanındayım nede ünlü olduğun için yemin ederim seni çok seviyorum iyiki hayatımdasın seni kaybediceğim diye o kadar çok korkuyorumki artık kafayı yemek üzereyim."

Arda dediklerimi pür dikkat dinlemisti,anlatırken akan göz yaşlarımı eliyle sildi kalkmadan önce avuç içlerimi öpüp kalktı.sonra benide kaldırdı.

Bir elini belime koyup kendine çekti,bir eli ise yüzüme gelen saçlarımı geriye doğru ittirdi.

"Bebeğim,sen her şeyin en en en iyisini hak ediyorsun,benim zor günlerimde hep sen vardın,ben düştüm sen kaldırdın,maçta kötü bir şey olsun direkt yanımda sen vardın,beni kullandığını asla ama asla düşünmedim,bunlar saçma sapan insanların çıkarttıkları dedikodular,ben seni çok seviyorum berin hemde hiç düşünemiycen halde iyiki hayatımdasın güzel kızım."

"İyiki varsın sevgilim."
"Sende bebeğim."

Arda dudaklarıma öpücük kondurdu.Sonra elimi tutup yürümeye başladı.

Yoruldum/Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin