5

130 5 0
                                    

Berinden:)
İlk ben uyanmıştım arda üstümde yatıyordu ardaya biraz baktıktan sonra kalkmak için yeltendim.Ama olmuyordu çünkü arda beni ahtapot gibi sarmıştı her yerimi.

"Aşkm"
"Hm"
"Kollarını gevşeltirmisin"
"Hıhı"

Arda kollarını gevşeltmişti dudağına minik bir öpücük kondurdum oda gülümsedi.

"Deli yaa:)"

Kalkıp odamızdaki banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım ve üstümü değiştirdim.İlaydadan aldığım bir sweatshirti giydim altımada eşortman giymiştim.

Kahvaltı hazırlamak için mutfağa indim ve malzemeleri çıkartıp hazırlamaya başladım.

Ardadan:)
Uyanmıstım lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım üstüme esortman- sweatshirt giymiştim. Aşağıya indim ve mutfaktan güzel bir koku geliyordu,mutfağa ilerledim berin kahvaltı hazırlıyordu kapıdan onu izlemeye başladım.
Fazla dayanamayıp yanına gittim ve arkasından sarıldım çenesinden öptüm.

"Benim prensesim uyanmışta bana kahvaltımı hazırlıyormuş"

Gülümseyerek kafamı salladım .

"Günaydın aşkım"
"Günaydın güzelim"
Her kelimesinde dudagimdan öpmüstü çok seviyorum bu çocuğu🩷
"Seni seviyorum"
"Bende seni sevgilim "

Kahvaltıya oturup sohbet ederek kahvaltı yaptık ve bitirdikten sonra topladık dinlenmek için salona oturduk ardanın göğsünde yatmış ardanın parmakları ile oynuyordum .Arda ise bir eli ile saçımı okşuyordu.

"Sen gittiğin günden beri asla uyuyamadım"
"Bende gitmek istemezdim sevgilim ama biliyorsun kariyerim ve geleceğim bu yere bağlıydı"
"Ama hala beraberiz"
"Çünkü biz öbür insanlar değiliz bi Arda ve Beriniz"
"Iyiki sensin be adam"
"Kurban olurum sana"
"Deme öyle başka bir şey de"
"Seni seviyorum sevgilim"
"Ben daha çok..."
"Biz ne zaman evlenicez"
"Bilmem belki 20 yaşımıza girdikmi olur"
"Diyosun"
"Diyorum"
"20. Yaşımızı iple çekicem "
"Bende"

Telefonuma mesaj gelmişti ilaydadan garip bir mesajdı açıp baktım okurken ardanın göğsünden kalktım ve soka girdim telefon elimden düşmüştü.

"Aşkım noldu?"
Arda soru yönelmişti bana ona yavaşca dönüp dolan gözlerimle ona baktım.
"Arda.."
"Evet sevgilim"
"İlayda..."
"Noldu aşkım ilaydaya"
"Kaza yapmış..."
"Ne"
Evet artık ağlıyordum canımdan çok sevdiğim küçüklüğümden beri arkadaş olduğum arkadaşım kaza yapmıştı.

●flasback●
Berin ve ilayda oyun oynuyordu saklambaç oynuyordu ebe berindi ilaydayi bulmaya çalıştı ve en sonunda buldu ve onu ebelemeye gitti.

"Ya bir gün ben seni bulamazsam"
"Bulursun merak etme "
"Ama imkansız sen çok güzel saklanıyorsun"
"Ama ömür boyu saklanmıycamki"
"Söz ver"
"Söz!,Kardeş sözü!

☆flasback bitti☆

Naptığımı bilmiyordum sadece ardanın kollarında deli gibi ağlıyordum en sonumda ayağa kalktım.

"Arda lütfen ilaydanın yanına gidelim o şimdi çok yalnızdır yapamaz tek başına yanında olmam lazım lütfen"

Arda ayağa kalkıp yüzümü ellerinin arasına aldı

"Tamam sevgilim sakin ol gidicez ama sakın ol tamammı"
"Olamam Arda olamam kardeşim can çekişiyor olamam"
"Tamam hadi gel gidelim"

Havaalanına gelmiştik uçağa bindik ve turkiyeye gitmeye başladık ben hala ağlıyordum Arda ise beni sakinleştirmeye çalışıyordu.

▪︎flasback▪︎
Berin ve ilayda evde oturuyorlardı çizgi filim izliyorlardı bianda elektrikler gitmişti ilayda çok korkmuştu

"Berin nerdesin,Berin!"
"Sakin ol burdayım"

İlaydanın yanına gidip sarıldım.

"Berin ben karanlıktan çok korkuyorum"
"Tamam sakin ol gelir birazdan annemgil"

▪︎flasback bitti▪︎

7 saat sonucunda türkiyeye gelmiştik ve direkt hastaneye gittik.Ardanın elini tuttum ve hastane girdik.Sekretere gittim ve soru sordum.

"İlayda sezgin hangi tarafta acaba"
"2.katta ilerde solda "
"Teşekkür ederim"

Hızlıca merdivenleri çıktık ve sonunda gelmiştik ilkin,elif ağlıyordu abim ilkini sakinleştirmeye çalışıyordu aynı sekildede berat abide elifi sakinleştirmeye çalışıyordu yanlarına gidip ikisinede sarıldım.

"İyi olucak,ilaydamız iyi olucak"
"Berin ona bir şey olursa napicaz biz"
"Öyle bir şey olmıcak sağ salim çıkacak burdan"

Bende ağlıyordum zor konuşuyordum kendimi bırakmıştım tamamen Arda ile kenan gelip beni kaldırmışlardı Arda yanıma oturdu ona yaslandım.

Arda beni sakinleştirmeye çalışıyordu.

3 saat geçmişti hala bir haber yoktu.Ben şüphelenmeye başladım.

7 saat geçti saat gecenin 2 siydi hala haber yoktu.

"Arda hiç kimse bir şey demiyo kesin bir şey oldu"
"Sevgilim saçmalama bir şey olmadı"
"Ama niye hiç bir şey demiyorlar"
"İllaki derler aşkım hemen kötü düşünme"

Doktor çıkmıstı hepimiz ayağa kalktık.

"İlayda sezginin yakınları sizmisiniz"
"Evet,iyimi ilayda"
"Maalesef ilayda sezgini kaybettik"

Ne demişti o kaybettikmi ne demek o Hayır ilayda ölmedi ilayda yaşıyor hayır hayır hayır...

Gözlerim karardi ve gerisi yok...

Ardadan:)
Berin bayılmıştı.
"Kenan gel buraya yardım et bana"
"Doktor yokmu"
Berinimi aldılar elimden ve serum taktılar üzüntüden ve açlıktan bayılmıştı.Başında bekliyordum elini tutum ben berini nasıl iyilestiricektim.

Berinden:)
Kafam çok ağrıyordu neredeydin ben hastanedeydim Arda başımda duruyordu abim, ilkin, elif ,berat ,kenan ve canda vardı.

"Arda"
"Güzelim,iyimisin"
"Değilim Arda değilim,Ben kardesimi kaybettim ben herşeyimi kaybettim,Ben sana dedim ama kesin bir şey olucak diye o orda yapamazki karanlıktan korkar o çok korkar tek başına yapamaz o bensiz yapamaz o karanlıktan çok korkar."

Delicesine ağlıyordum Arda kendine çekip sarılmışti ardanın kollarında ağlıyordum bitmiş tükenmiş bir haldeydim.

Odadaki kişilerin ya gözleri dolmuştu ya ağlıyorlardı ilk baş ilkin ve elif olmak üzere...

Ardada ağlıyordu ama sesiz bir şekilde...

"Ben napıcam ben herseyimi kaybettim ben kardeşimi kaybettim "

Hıçkırarak ağlıyordum delirmiştim ilkin yanıma geldi ve beni ardadan ayrıldı ilkin bana sarıldı ikimizde sıkı sıkı birbirimize sarılıyorduk sadece ağlıyorduk.

Elifte geldi üçümüz sarılarak ağlıyorduk bizi sakinleştiremiyorlardı çünkü sakinleştirilcek halde değildik ağlamamiz gerekiyordu...

1gün sonra...

İlayda gitmişti sonsuzluğa büyük ihtimal bir daha bulamıcam onu.Kendimi toparlayamamıstım hala yemek yemiyordum,uyumuyordum her gün ağlıyordum kabullenemiyorum,kabullenmek istemiyorum...

İlaydanin ailesi beni suçlu bulmuştu kızımı sen öldürdün diyerek bana suç atmışlardı belkide gerçekten benimdir...

Ardanın kucağında ağlıyordum deli gibi...

"Berinim güzelim tamam artık lütfen ağlama bak sen ağlayınca ben daha kötü oluyorum"
"Arda ben herkesi kaybediyorum yavaş,yavaş"
"Hayır,hayır öyle bir şey yok hiç kimseyi kaybetmiyosun ben varım ve herkes seni bıraksa bile ben seni bırakmıycam dünya tersine dönse bile seni seviyem tamammı sevgilim"
"Arda belki ilaydanin ölümü benim yüzümden olmuştur"
"Berin senle bu konuyu kaç defa konuştuk senin hiç bir suçun yok sevgilim"
"Arda ben onun yanında olamadım ben ona sarılamadım,ölemedim,koklayamadım"
"Beraber aşıcaz bunları söz veriyorum sana"

___________________________________
ARKADAŞLAR BEN YAPERKEN AĞLADIM...

Yoruldum/Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin