(2 hafta sonra)
Çekya maçını yenip gruptan çıkmıştık.Son 16 turnuvalarda kalmıştık.Rakimibimiz Avusturya'dı.Onlarıda yenip çeyrek finale yükselmiştik.Hollanda ile karşılaşmamız vardı bugün oldukça hepimiz heyecanlıydık.
Maçın başlamasına az süre kalmıştı.Herkes dualar ediyordu.Maç hakemin düdüğü ile başlamıştı.Baskıları çok fazlaydı.
İlk yarının 35.Dakikasında Samet abi gol atmıştı hepimiz Zıplayarak seviniyorduk.
İlk yarı 1-0 ile sonuçlanmıştı.Biz öndeydik,5 dakika sonra oyuncular tekrardan sahaya cıktı maç başladı,arda gerçekten çok iyi performans sergiliyordu.
Dakika 70 de gol yemiştik durum eşitlenmişti.Bu üzüntüyü yaşarken 75.dakikada Mert abi topu kurtarıyım derken yalniskla kaleye gol atmıştı.Ve durum 2-1 olmuştu umudumuzu kaybetmiş olan maçı izliyorduk şuanda.Arda oyundan alınmıştı.
+6 dakika verdiğinde cenk abi Ve semih oyuna girmişti.
Cenk abi gole çok yaklasmisti ama maalesef olmamıştı.
Hollanda taraftarla sevinçten bir taraflarını yırtarken bizim gözümüzden yaş düşüyordu.
Hollandalı oyuncular süreyi bitirmek için ya topu dışarı atıyorlar yada kendilerini topun üstüne atıyordu.
Ve maç bitmişti herkes ağlamamaya çalıştı ama nafile sonuçta çeyrek finale kadar yükselmiştik.
Hakan abi göz yaşlarını tutamayarak ağlamaya başlamıştı.Bu tabiki bizi daha çok ağlatmıştı.
Şuan Hollanda taraftarlar Abimin gözünün önünde seviniyirdu abim ise buruk bir şekilde onlara bakıyordu.
Bu maç için canını vermişti,yani kısacası sahayı otobana çevirdi desek daha mantıklı olur.
Arda ise yedek kulübesinde formayı kafasına kadar çekmişti.Büyük ihtimalle ağlıyordu ve bunu kameralara göstermiyordu.
Hepimiz çok üzgünüdük,arda yedek kulübesinden kalkıp taraftarların o tarafa doğru geldi.
Dolu,dolu gözler yada ağlayan kişiler oyuncularımızı alkışlıyorlardı. Onlar ise sadece bize buruk bir şekilde bakıyorlardı.
Yavaştan herkes gitmeye başlamıştı bende çok bekletmeden çıkmıştım.
Ardalar takım otobüsüne binip direkt otele gitmişlerdi.
Bizde Nurgül abla,Serap abla,ümit abi ile otele gitmiştik.
Odaya girip elimi yüzümü yıkadım,Hızlı bir şekilde duşa girdim ve üstümü değiştirdim telefonumu alıp Odadan çıktım.
Ardanın odasına doğru ilerlemeye başladım.Geldigimde hafif bir şekilde kapıyı tıklattım.
2 dakika sonra kapı açılmıştı,Arda karşımda yorgun bitkin bir şekilde duruyordu,gözleri kızarmış ve şişmişti.
Ardaya hızlı bir hareket ile ellerimi boynuna doladim arda ise ellerine belime koydu ve sıkı sıkı sarıdı.
Ayrıldığımızda içeri geçip kapıyı kapattım.Yatağa oturmuş sarılıyorduk.Arda ağlamıyordu ama kesin içi içine ağlıyordu.
"Aşkım gözlerin kızarmış."
"...."
"Ben kıyamamki senin o güzel gözlerine,seni bu duruma sokan hollandalıların ta ben-."Sözümü kesen ardanın dudakları olmuştu,büyük bir özlem ile beni öpüyordu.
"Küfür yok."
"Ağlama ozaman,o güzel gözlerine yazık."
"Kaybettik,elendik."
"Evet olabilir ama bir dahaki sefere eminim olucak o kupayı kaldırıcaz."
"Hayal kırıklığı yaşattık taraftarlarımıza."
"Ama onlar sizin ne olursa olsun arkanızda."
"Gol atamadım,güzel oynayamadım Allah benim belamı ver-."Ardanın ağzını kapatmıştım Susması için.
"Ya arda saçma saçma konuşma,ne o Allah benim belamı versin falan sen çok güzel oynadın sevgilim,hepiniz çok güzel oynadınız,sen maçın oyuncusu seçildin türkiyede,sence sen kötü oynasaydın bu yaşında dünyanın en büyük takımında oynarmıydın?."
"..."
"Bununda olacağı yokmuş sevgilim,bidakine artık bunun için kendini harap etme tamam hepimiz çok üzüldük, elendik ama hayat bitmedi daha yasıyacağımız yada kaldıracak ccoookk kupan var sevgilim."
"Berin ya olmazsa,herkes benden nefret ediyor hiç kimse beni sevmiyor."
"Kim sevmiyor ya turkiyenin hepsi seni cook seviyor,yolda geçen birilerini görüyorum ya real yada fener yada milli takım formasıyla hep senin adın yazıyor,bazı eleştiren kisiler varsa onlarda kıskançlıktan yapıyor,bunları takmaman gerekiyor,boynunu eymemen gerekiyor,senin geleceğin,kariyerin her şeyden çok önemli tamamı sevgilim."
Arda hafif kafasını sallamıştı,kafasını omzuma gömmüstü bende saçlarını ile oynuyordum.
"Sen ağlama,sen ağlayınca ben daha kötü oluyorum lütfen o güzel gözlerine yazık."
Başını omzumdan kaldırıp göz yaşlarını sildim,yanağını okşayıp gözlerini öptüm ardından dudağını.
Evet yenilmiş olabiliriz ama onların buraya kadar gelmesi inanın büyük bir gurur.
Bize bu yaşattığınız heyecan ve gurur için çok tessekkur ederiz bizim çocuklar.
Arda uyuya kalmıştı bebek gibi uyuyordu kollarımda bende yatar pozisyona geldim ve ardaya sarıldım.
Ve bende uykuya daldım....
....❤️🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoruldum/Arda Güler
RandomEğer hala nefes alıyorsak ,hala umut var demektir... Arda Güler&Berin Yılmaz 🤍