Bugün bayramın arife günüydü ,bayramları cook severim akrabalarımız gidip ziyaret etmek gezip tozmayi çok severim biz napiyoduk suanda arda ile valiz hazırlamaya çalışıyorduk çünkü ilk baş ardanın köyüne gidecektik sonra benim köyüme ardanın hem babasının köyüne hemde annesinin köyüne gidecektik.Benimde öyle olacaktı...
"Ardam bu güzelmi."
Beyaz tonlarında çiçekli uzun bir elbise göstermiştim.
"Çok güzel sevgilim seni bunun içinde hayal bile edemiyorum."
"Ozaman bunu alıyorum."
"Tamam bebeğim."Sonunda evden çıkabilmistik turkiyedeki evimize gelmiştik 1-2 gün önce şimdi ise Serap ablalara gidiyorduk ordan köye geçicektik.
Arabaya esyalarımızi yerlestirdik ve gitmeye başladık...
"Sevgilim."
"Efendim güzelim."
"Köyünüz nasıl bir yer."
"Çok alçakgönüllüler açık giyenlere böyle ön yargı yaparlar öyle insanları hiç sevmem."
"Hm."
"Ama sen istediğini giyebilirsin hiç kimse sana karışamaz."
"Sen izin vermezsen giymem."
"Bana sormana gerek bile yok ben sana güveniyorum hayatım."
"Seni çok seviyorum güler."
"Ben dahaa çok yılmaz."Dediği şeye güldüm Sonunda gelebilmistik Nurgül abla ve Nurgül ablanın eşi samet abi ile bizim araba ile gidecektik
Nurgül abla ile samet abi arabaya bindi ve yola çıkmıştık 1 saat falandı şarkı açtık şarkı söyledik bağıra bağıra.
1 saat sonra...
"Ay aşkım gelmedikmi yemin ederim midem dışarı çıktı ya."
"Az kaldı birtanem."Sonunda gelebilmistik ardanın babaannesi ve dedesi kapının önünde bizi bekliyorlardı arabayı park ettik ve arabadan indik.
"Gel bakalım prenses."
Elini uzattı bana doğru ve bana gülümseme ile bakıyordu...
"Geldim bakalım prensim."
Elini tuttum ve o tarafa doğru yürümeye başladık...
"Ooo hosgeldiniz."
"Hosbulduk dedem."
"Hosbuldukk."Gidip ikisinede sarılıp Elini öpmüstum cook cook cook tatlilardi...
"Gelinimizde maşallah pek güzel."
Evet UTANMISTIM.Ardanin babaannesi bana böyle demişti çok duygulandım ama...
"Öyledir benim gelinim."
"Çok tessekkur ederim efendim."Gidip ardanın yanına oturmustum kapının önünde oturuyorduk ardanın koluna girdim ve başımı omzuna yasladım,yaslamadan önce omzunu öptüm,arda ise bana dönüp saçımdan öptü ve elimi tuttu...
Sürekli birileri geliyordu oturuyorlardi çay iciyorlardi çok güzel bir ortam🥺
Bir teyze bana döndü ve ortaya konuştu.
"Maşallah Serap gelininde pek güzelmiş şu oğlunun eşimi."
Samet abiyi gostermisti ne alakaydi ee ben ardanın elini tutuyorum nasıl samet abi ile evli olduğumu düşünmüştüki.
"Yok kız o nurgülün eşi benim büyük kızın bu kızda küçük oğlumun sevgilisi."
"Ardanınmı?"
"Evet."
"Hmm."
"Noldu bi yüzün düştü."
"Yok be Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah."
"Amin inşallah,ee senin kız napiyor."
"Bisey yapmıyor oturuyor evde hatta çağırdım gelir birazdan."Arda hızla bana döndü Korktum BE çocuk.
"Ay aşkım napiyosun ya korktum."
"Özür dilerim birtanem."
"Noldu."
"Bunun kızı bana aşık askm."
"Ne."
"Aşkım hadi içeri girelim lütfen."
"Dur aşkım sakın ol ben yanındayım."
"Aşkm yüzünü görmek istemiyorum."
"Bana bak hayatım."
"Tamam güzelim ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoruldum/Arda Güler
RandomEğer hala nefes alıyorsak ,hala umut var demektir... Arda Güler&Berin Yılmaz 🤍