1 dalis

1.9K 89 5
                                    

Niall pov.
stovėjau prie didelio namo durų. Rankoje gniaužiau šokolado dėzutę , nes nežinojau ką reikia atsinešti pirmam kartui. Nieko nelaukęs paskambinau į duris. Po kelių sekundžių jas atidarė tamsiaplaukė mergina. Ji buvo labai graži ,bet ji buvo 3 metais už mane vyresnė. Jai buvo 21.
-Am...Tu Bree ?- paklausiau.
-Taip, aš Bree, o tu Niall ,branguti ?
-Taip. Am...čia tau.-Ištiesiau šokolado dėžutę.
Ji nusijuokė ir įleido mane į vidų.
-Gerai ,kad atsinešei šokolado. Galėsi jį nuo manęs nulaižyti.
Aš sutrikau bei nuraudau.
-Nuo ko nori pradėti Niall ?
-Na, nežinau.
-Ak taip.-nusijuokė ji.- ar kažką sugebi ?
-Na bučiuotis moku.
Ji suplojo rankom.
-Puiku. Nuo to ir pradėsim.
Ji atsistojo ir prisėdo prie manęs.
-Pabandyk mane pabučiuot.
Aš pasilenkiau prie jos ir priliečiau savo lūpas su jos. Tai buvo velniškai keista daryti su mergina vyresne už save. Ir dar kai ji moka dvigubai daugiau už mane. Ji pradėjo judinti lūpas ir aš neatsilikau. Manau ,kad šitame reikale buvau gana geras.
Kai aš atsitraukiau ji nusišypsojo.
-Šaunu Niall. Čia tu tobulas.
-Am...ačiū ?
-Oi, priprasi.-ji nusijuokė.-po kelių pamokų tau nebebus taip keista viskas. O dabar gal nori eiti prie kito reikalo ar jau nori baigti ?
-G-galim eit prie kito r-reikalo.
Ji dar kartą nusijuokė. Man tiesiog žiauriai nejauku buvo. Ir kas mane vertė eiti į šitas pamokas ? Ak taip. Kad būčiau labiau patyręs prieš Delilah. Jei kažkas išeis mums. Mes net niekada normaliai nesišnekėjom.
-Mažuti, sakau einam į mano kambarį.
-Oi...atleisk.
Aš nusekiau ją iki jos kambario. Čia buvo pilna paveikslų. Ji turi gerą skonį. Jos kambarys buvo gana didelis.
-Am...Kiek tu žmonių m-mokinai ?
-Nežinau, gana daug. Gal apie 30.
Pasidarė tikrai daug labiau nejauku. Ji atrodė neėmė to į galvą kaip aš. Ji tai pat daug patyrusi.
-Nuo kiek tu mokini ?-pasidariau gana smalsus.
-Nuo 19.-Atrodo širdis įššoks iš krūtinės.
-Kodėl tu pradėjai tai daryti ?
Ji truputį susiraukė. Manau kad nevertėjo jos to klausti.
-Smalsumas tave pražudys vieną kartą.Bet juk tu čia atėjai mokintis, o ne klausinėti to ,ko tau žinoti nebūtina.-jau truputį linksmesnė pasakė ji.
-Na taip. Tai ką dabar darysim ?-įsidrąsinęs pradėjau.
-Žinai kaip reikia sujaudinti merginą nenusirengus ?
Aš netikrai nusijuokiau.
Ji priėjo prie manęs ir pabučiavo. Kai norėjau pratęsti bučinį ji jį nutraukė. Tai mane suerzino ,bet ir...sujaudino ?
-Matai. Tas pats su merginomis. Be to mus galima sujaudinti liečiant.
Ji paėmė mano ranką ir uždėjo ant savo krūtinės. Na. Ji turėjo didelę krūtinę.

Po pamokos išėjau iš jos namų ir patraukiau link savųjų. Jau buvo pusę devynių vakaro. Turėjau išeiti aštuntą ,bet mes užsimiršome ir laikas greitai praėjo. Man išties buvo smagu.
Kai buvau prie savo namų pažvelgiau į Delilah namą. Jos kambaryje degė šviesa. Jos užuolaidos buvo atitrauktos ir ji šoko tik su apatiniais. Pradėjau stebėti ją. Ji buvo tokia graži.
Stebėjau ją iki tol, kol ji manęs nepastebėjo. Ji tik nusišypsojo ir toliau šoko.
Namuose buvo tylu. Mama tikriausiai su savo naujuoju draugu.
Apsiprausęs atsiguliau į lovą ir pradėjau galvoti apie Delilah. Mano ranka nusileido iki apatinių ir užkišau ją už jų. Suėmiau savo draugužį ir pradėjau judinti ranką. Suaimanavau. Įsivaizdavau ,kad tai daro Delilah. Pradėjau ranką judinti greičiau.
-Ahh Delilah.
Dar kelis kartus pajudinau ranką ir po kelių sekundžių baigiau.
Atsistojau pasikeisti apatinių. Eidamas link toleto pastebėjau ,kad Delilah kambaryje yra kažkoks vaikinas su kuriuo ji bučiuojasi. Tikriausiai tam pačiam ir šoko.

StudentWhere stories live. Discover now