Capitolul 19 - Tu si eu pierduti intr-un vis

364 24 7
                                    

- Ati sosit in sfarsit ! tipatul mamei se aude cu puetere , facand-o pe mica mea Angel sa se trezeasca doar cum ea stie cu un plans al naibii de tare care trezeste tot din jurul ei .

Oftand am inceput sa ma plimb de colo colo doar sa o fac pe micuta mea sa adoarma din nou .

-Da mama , ti-am spus ca e posibil sa intarziu din cauza micutei mele .

-Stiu dar tot ma bucur , sa sti ca la un moment dat m-am gandit ca nu mai vi .

-Vai mama , cum crezi ca ti-as putea face asa ceva !?

-Pai ...

-Ei bine haide sa intram , tot ce imi doresc e sa stau undeva jos

-Da , haideti sa intram nu vreau ca sotia mea sa faca prea mult efort , spuse Nick cu o voce incantatoare , era ca un vis sa il vad langa mine acum , sa ii vad iubirea pura din ochii , si cand ma gandeam ca era un om neserios , pe care nu se putea baza nimeni , acel fel de persoana care tot ce cauta era o distractie de o noapte .

Insa nu acum pot sa spun cu mana pe inima ca era un alt om , o alta persoana care usor s-a schimbat sub privirea mea pana a ajuns in acest punct . Era perfect , iar cateodata mie frica de aceasta perfectiune . Oare nu visez ?

Oare nu mai este decat cateva minute pana o sa ma trezesc din vis si o sa ma trezesc la cruda realitate in care nu am nimic si pe nimeni ?

Oare sa indraznesc sa visez cu ochii deschisi la aceasta viata care pare ireala ?

-Scumpo haide ! vocea lui Nick ma trezeste din transa

-Da .. fusese tot ceea ce puteam sa spun .

Incet am pasit pe scari , parintii mei locuiau la etajul unu . Dupa nunta eu si cu Nick le-am facut cadou de nunta lor ,  un apartament nou , in care mama , tata si sora mea sa traiasca mai bine sa aiba tot ce si-au dorit mereu .

Si acum rad cand ma gadesc la fata mamei mele care cand a sosit la nunta fara nimic doar cu cuvintele ei pline de iubire in care ne ura fericirea din tot sufletul ei , iar cum este normal ca parintii sa iti faca un cadou , la nunta mea a fost invers , cea care a facut cadoul am fost eu si cu Nick .

Imi doream asa de mult sa schimb macar putin viata mamei mele , pur si simplu era tot ce mi-am dorit mereu .

-Aurora ai sosit ! spuse cu o mare bucurie tatal meu in timp ce ma ia in brate si ma saruta pe frunte

-Mi-ai lipsit asa de mult !

-Si tu mie tata , imi era asa de dor de tine de mama de sora mea , care apropo unde este ?

-A avut un proiect urgent de facut si din pacate nu este aici dar o sa vina cu siguranta data viitoare cand o sa ne mai vizitati ! imi spusese mama cu bucurie

Trecuse mai mult timp de cand nu o mai vazuse , dupa nunta am plecat in luna de miere timp de sase luni si abia acum doua zile ne-am intors acasa , la noua mea casa .

Alaturi de Nick am decis sa ne cumparam o casa aproape de centrul orasului , apartamentele si vilele nu mi-au placut niciodata , am preferat sa am o casa de marime medie , cu multe flori si un caine .

Acesta a fost visul meu din copilarie si ma bucur ca l-am putut realiza .

-Aurora , Aurora ! striga mama la mine

-Esti bine ? Pari ciudata dintr-o data inchizi ochii si zbori pe alta planeta , te simti rau ?

-Nu , doar ca ma gandeam la cat de repede s-a intamplat totul in viata mea , acum un an niciodata nu m-as fi gandit la ce o sa ajunga viata mea , niciodata nu credeam ca o sa ma indragostesc asa de tare de Nick , ca o sa ajung sa ii cunosc sufletul si nu doar aparenta pe care o lasa la suprafata . Nu credeam ca o sa mai pot iubi , nu dupa aceea noapte . Nu credeam ca tot ce am acum e posibil sa am . Sunt casatorita , am o fiica , un sot pe care niciodata nu as fi in stare sa incetez sa il iubesc , o viata frumoasa , casa mea . Totul este asa de nou pentru mine , inca imi este destul de greu sa ma acomodez .

-Draga mea timp este destul asa cum si iubirea dintre noi o sa continue sa creasca si sa infloreasca iar si iar de fiecare data tot mai tare , imi spusese Nick cu o voce blanda in timp ce ma privea in ochii fara sa clipeasca .

- Inca este ireal pentru mine Nick , imi este asa de frica ca acesta este un vis din care foarte curand o sa ma trezesc la cruda realitate , si nu stiu daca as fi in stare sa o fac .

-Acesta nu este un vis , aceasta este realitatea , tu esti realitatea mea . Tu esti forta care ma tine in viata , si jur Aurora ca nu stiu ce m-as face daca intr-o zi ai disparea din viata mea ! Inima mea este in mainile tale , atat timp cat o iubesti traieste dar daca intr-o zi dispari si ea moare .

-Ah Nick ce cuvinte ...

Fara sa ma mai pot stapani lacrimile au inceput ca se prelinga pe fata mea .

-Ah draga mea nu vroiam sa te fac sa plangi sunt un natarau ! spuse Nick in timp ce se apropie de mine si imi sterge cu mana lacrimile

-NU nu esti , sunt lacrimi de fericire , de bucurie de iubire ! Tu esti viata mea ! Te iubesc Nick !

-Si eu pe tine Aurora ! spuse aceasta incet .

Usor fetele noastre s-au apropiat din ce in ce mai mult pana in momentul in care buzele noastre s-au atins si au format un sarut dulce si plin  de emotie .

-Sunteti asa de draguti impreuna ! spuse mama cu tata la unison facandu-ma sa surad .

-Deci ce spuneti sa mancam ? intreaba tata in timp ce imi arata cu degetul masa plina de bunatati care ne astepta cu ardoare .

-Sa mergem .

Punand-o usor pe Angel pe pat avand grija sa nu o trezesc mi-am sters si ultimele urme ale lacrimilor si am mers la masa unde se asezasera toti .

Clic ! Clic !

- Oare cine o fi la ora asta ? intreaba mama surprinsa

-Poate e sora mea ! spun linistita in timp ce ma apropiu de usa si o deschid .

-Buna seara !

Aceea voce inconfundabila , acel chip de ne uitat . Era el si era aici . Dar de ce ?

-Luis !?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 05, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Banii nu pot cumpara iubirea ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum