Capitolul 12 Inchisoare ?

875 62 6
                                    

-Te iubesc ! imi spune acesta cu o voce suava la ureche facandu-ma sa tremur in bratele sale uriase . 

-Cuceritorule ! spun razand in timp ce ma las stransa si mai tare de bratele lui 

-Mai stam sau mergem ? ma intreaba cu un zambet mare pe buze

-Pai sincer acum ca m-am udat as mai vrea sa stau sa inot dar tu daca vrei poti sa mergi inapoi la hotel am sa vin si eu mai tarziu . 

-Sigur cum sa nu , sa te las singura ca orice baiat care vine sa aiba sansa sa mi te fure asta da gluma buna Aurora 

-Asta inseamna ca o sa ramani cu mine ?

-Da !  

Privinu-l cum se oftica , am inceput sa rad asa cum nu am mai facut-o de mult timp , doar el putea sa faca sa simt iar acele sentimente din micile prostioare . 

-Aurora hai sa inotam ! imi spune acesta vesel 

-Bine !  

Privindu-l cum se departeaza de mine fac un pas si ma arunc sub apa , mie imi placea sa inot mai mult pe sub apa , era mai special si era felul meu prin care Nick nu ma putea vedea .  De mica am iubit apa , multe zile tot faceam exerciti ca sa imi tin respiratia sub apa mai mult timp si sa castig avantaj  , daca ceva mi-as dori in viata asta ar fi sa stau in fiecare zi sa inot undeva . 

Eh posibilitatile sunt limitate la persoanele cu conditia mea economica dar acum cand pot sa am acest lucru pe gratis de ce sa refuz , mai bine ma bucur de rapirea mea cat timp imi mai ramane la dispozitie .  . 

Prinsa in gandurile mele dintr-o data ceva greu se lasa peste mine scufundandu-ma tot mai tare in apa ,  un fior de spaima s-a asezat in inima mea , si incercand sa ma eliberez intr-un moment corpul meu a fost curpins de doua brate . 

Linistea s-a asezat iar in inima mea cand am vazut fata lui Nick care imi zambea sub apa . 

L-am privit socata dupa care m-am calmat o secunda si vazand ca nu mai rezist mult am inceput sa inot spre suprafata apei . 

--Hei esti bine ? ma intreaba Nick ingrijorat 

-M-ai speriat nebunule ! tipa la  el nervoasa

-Pai asta patesti daca vrei sa trisezi si sa inoti pe sub apa ! 

-Haha , ah Nick cu tine simt ca in orice moment pot face in atac de cord !

-Si asta e de bine sau de rau ! 

-Nick ! strig cu putere la el facandu-l sa se amuze de figura mea

-Stii ceva mai bine plec ca ultima data cand te-am vazut asa aproape m-ai lasat fara mostenitori !

-Sa nu indraznesti sa fugi de mine ! spun nervoasa

-Pa iubito ne vedem in camera la hotel . 

-Nick ! 

Dar nu mai apuc sa spun nimic ca acesta se sufunda sub apa si incepe sa inoate , insa nu am mai stat deloc pe ganduri si luand o gura mare de aer m-am scufundat rapid si am inceput sa inot cu repeziciune  , il puteam vedea in fata   mea si acesta parea uimit de viteza mea avand in vedere  ca aveam si eu ceva experienta nu eram asa de slaba cum ma credea . 

Dupa cateva minute de inot corpul meu a devenit foarte obosit si am iesit din apa in acelasi timp cu Nick 

-Esti o inatatoare foarte buna nu vrei sa facem pace ca eu mai am un pic si nu imi mai simt nimic din corp 

-Bine fie egalitate de aceasta data 

-Ok ! 

Am batut palma si m-am lasat sa cad in genunchi pe nispul cald acelasi lucru facandu-l si el . 

Stand cateva minute sa imi calmez bataile inimii am realizat ca soarele incepea sa apuna pe cer . Inca nu mi-am dat seama cum a trecut asa de repede . 

-Sa mergem la hotel frumoaso ! spune Nick in timp ce se apropie de mine si imi intinde mana sa ma ridic de jos . 

-Sa mergem ! spun oftand in timp ce acesta ma ia de mana 

-Apropo era sa uit in seara asta se tine o petrecere la hotel , si o sa mergem impreuna  . spune nepasator 

-Poftim ?

-Ce am spus acum ?

-Cum adica mergem la o petrecere amandoi impreuna si nu m-ai intrebat ?

-Pai nu credeam ca o sa te deranjeze 

-Ei bine uite ca ma deranjeaza si nu merg in niciun caz

-Esti imposibila jur , dar sti ceva nu am sa iti dau satisfactie si fie ca vi tu sau nu eu voi merge la aceea petrecere

-Acum este un nesimtit ! spun nervoasa

-A si ce o sa faci in acest caz ?

-Sti ceva nu e stres deloc pentru mine, tu mergi la o petrecere de fitosi si eu o sa stau singura in camera si o sa ma plictisesct asta crezi ca voi face ?

-Ce altceva vei face scumpa mea?

-Pai in timp ce tu te distrezi la petrecere si vei dansa cu fete , eu am sa i-au telefonul si am sa il sun pe Luis si am sa vorbesc cu el toata noaptea incontinuu 

-Aurora ! maraia acesta la mine in timp se opreste din mers si ma priveste urat 

-Nu ai indrazni sa faci asa ceva ! 

-Pune-ma la incercare dar te asigur ca ai sa pierzi acest joc Nick  

-Prea binde aceasta data tu castigi dar asta nu inseamna ca nu am sa ma revansez pentru ceea ce ai facut azi intr-o buna zi !   

-Sa te vad dragule ! 

-Dragule ? Deja iti schimbi vocabularul fata de mine din nesimtit acum iti sunt drag ?

-Poate ca da poate ca nu ! 

-Si uite de asta te vreau doar pentru mine cu orice pret si nu mai indrazni sa spui nimic de Luis in aceasta excursie ca de fiecare data cand ii pronunti numele vei mai ramane aici inca o luna 

-O luna tu iti bati joc de mine ?

-Nu si de aceea ai face bine sa iti ti gura ca asa cum si tu ai spus pune-ma la incercare dar am sa iti garantez ca acum tu vei pierde Aurora . 

-Bine ! 

Strangandu-ma de mana acesta se apropie de mine si ma saruta , ii simteam nervi disparand usor , cuprinzandu-mi spatele cu mainile lui mari , limba lui dansa cu a mea iar inchizand ochii m-am abandonat in bratele lui raspunzandu-i la sarut . 

-Mai ,  mai ,  mai  pe cine avem noi aici Nick ? 

Vocea groasa a unui barbat a facut ca sarutul dintre mine si Nick sa se sfarseasca cand era mai placut totul . 

-Andrew ! spune Nick incordandu-se 

-Ma bucur sa te ravad dupa atata timp si mai ales sa vad ca ai iesit din inchisoare amice ! 

 

Banii nu pot cumpara iubirea ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum