Capitolul 10 - Visul

976 66 6
                                    

Fara sa mai vorbesc nimic cu Nick restul zborului in final am ajuns . Avionul aterizase incet insa in momentul in care am simtit ca suntem iar pe pamant am simtit cea mai mare bucurie , o piatra de pe inima mi se luase . 

Nu suportam sa stiu ca pluteam la mi de kilometri departare de pamant  si puteam sa cad in orice moment . 

-Am ajuns baby !  spune Nick vesel 

-Nu-mi mai spune asa este enervant !  tip la el nervoasa

-Bine iubito dar relaxeazate suntem in Hawaii si hai sa ne bucuram de aceasta vacanta .

-Nu sunt iubita ta si nu o sa ma bucur de nimic pentru ca eu nu am vrut sa fiu aici practic m-ai rapit ! 

-Bine fie cum zici tu dar esti aici si asta este tot ce conteaza asa ca nu mai fi asa de stresata ca faci riduri ! 

-Nick taci pana nu e vai de tine ! 

-Imi place cum suna !

-Argh !! 

-Ce sexi areti cand marai la mine esti o tigroaica ! 

-Nick ! spun nervoasa in timp ce ma apropiu de acesta si il lovesc cu palma peste fata . 

Acesta se uita la mine amuzat in timp ce isi pune mana peste obraz , se rosise putin caci nu il lovisem tare doar vroiam sa taca din gura . 

Oare o sa fiu in stare sa petrec atatea zilele langa el , cred ca mai mare pedeapsa nu putea sa primesc . Privindu-l urat amandoi intram intr-o masina mare si spatioasa era ca o limuzina dar nu era una . 

Tot drumul m-am  uitat pe geam si am admirat locurile pe langa care treceam , Nick in schimb era ganditor si ma bucuram ca nu vorbea deloc cu mine . 

Drumul nu durase mai mult de o jumatatate de ora , iar in final am ajuns la un hotel mare langa plaja . 

Locul parea scos dintr-o revista destinata turistilor bogati si inca nu imi venea sa cred unde ma aflu in acest moment . 

-Dorim doua camere ! spun Nick agentului hotelului 

-Imi pare rau insa nu avem decat una disponibila . spune acesta oftand 

-Bine atunci o luam pe aceea 

-Pentru cate zile ?

-Pai cred ca mai mult de o saptamana 

-Bine acestea va sunt cheile . 

Fara sa spun nimic doar l-am privit pe Nick care lua cheile de la agentul hotelului iar urmandu-l in tacere am intrat in liftul care trebuia sa duca la etajul patru unde se afla camera noastra . Desi stiu ca o sa trebuiasca sa impart o camera cu Nick prefer sa fac criza mai tarziu cand intru in camera si nu o sa vada nimeni cu il sugrum . 

-Am ajuns ! spune Nick bagand cheia in usa cu numarul 333 . 

Nici de data aceasta nu i-am raspuns insa in momentul in care acesta deschide usa privirea mi-a fost furata de minunatul loc care se afla in fata mea . 

Un hol micut despartea camera de zi care  era decorata cu o plasma uriasa , mobila moderna si o canapea mare  , o  alta camera mare cu pat dublu , baia uriasa si o bucatarie mai mica ,  locul parea sa fie perfect insa la cum il vad eu cred ca costa o avere sa stai aici chiar si o singura noapte . 

-Iti place ? ma intreaba acesta vesel 

L-am privit cu nervi dupa care m-am apropiat de acesta zambind iar cand am fost doar la un pas distanta de acesta l-am lovit cu putere cu genunchiul in punctul lui sensibil cazand in genunchi . 

-Ce naiba e cu tine ? intreaba nervos 

-Asta e pentru ca trebuie sa impart o saptamana patul cu tine in camera asta dar sa fie clar ca tu dormi in camera de zi nemernicule . 

-Asta sa o crezi tu , daca nu vrei sa dormi cu mine canapeaua din camera de zi iti apartine scumpo ! 

Nervoasa il privesc dupa care mi-am strans pumnul si am inceput sa numar  secundele in gand astfel calmanadu-ma putin . 

Nu mai suportam aceasta situatie, sa il am langa mine era cel mai enervant lucru , jur ca era mult mai dragut daca nu putea vorbi insa este destul sa il privesc in ochi ca sa stiu la cate lucruri perverse se gandea ca face cu mine . 

Nu stiu cu ce am gresit atat de m-am procopsit cu el , daca as avea ocazia l-as suna pe Luis sa vina dupa mine . 

Ma uitam la el cum se relaxa in patul mare , insa dupa cateva momente am oftat si am mers inapoi in camera de zi , vroiam sa fiu singura . 

Ajunsa acolo m-am asezat incet pe canapea si luand una din micile perini le-am asezat sub cap si am inchis ochii incet si m-am afundat in tara viselor . 

Dupa cateva ore ...  

Visand 

-Unde fugi frumoaso ? 

-Lasa-ma in pace !  tip cu putere 

-Nu poti sa fugi in infinit Aurora ! 

-Lasa-ma !

-Vino la mine scumpo nu am sa iti fac rau ! 

-Pleaca ! 

-Unde esti ? 

-Pleaca ! 

-Te-am prins !  

Realitate 

-Nu !! 

-Aurora esti bine ! tipatul de ingrijorare a lui Nick ma facut sa revin la realitate 

-Ce s-a intamplat ? ma intreaba acesta ingrijorat asezandu-se langa mine 

-Nimic lasa-ma in pace vreau sa fiu singura 

-Cum crezi ca te las in pace tu vezi ca plangi ? 

Lacrimi imi cazusera din ochi fara sa imi dau seama insa acum realizez ca nu mai facusem diferenta dintre vis si realitate . 

Nu mai puteam sa respir , ma simteam sufocata de acel vis de mult timp uitat . 

-Vino langa mine   , spune Nick incet in timp ce ma imbratiseaza strans 

Nu puteam sa ii spun sa plece , nu ma simtea pregatita sa raman singura bantuita de trecut 

-Haide sa dormi in pat o sa fie mai bine . 

-Nu vreau sunt bine aici  , spun incet

-Nu te-am intrebat daca vrei sa vi . 

Fara sa ii mai spun nimic l-am lasat sa ma ia in brate si usor ma asezat pe patul moale . 

Tot ce priveam in jurul meu acum parea confuz inca nu imi revenisem din socul pe care l-am avut in vis . 

-Linisteste o sa fie bine ! imi spune acesta in timp ce se aseaza incet langa mine si ma imbratiseaza strans , ma simteam protejata in bratele lui puternice si fierbinti , cu teama am inchis ochii si mi-am asezat capul pe pieptul lui Nick adormind iar .

Banii nu pot cumpara iubirea ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum