Capitolul 3 Nu sunt cine crezi tu .

1.3K 64 6
                                    

Stand in patul tare si foarte inconfortabil ma uit pe peretii albii ganditoare . Cand deoadata usa se dechide incet iar figura lui Nick intra in camera ma uit cu nervii la el iar acesta imi zambeste . 

-Pleaca ! tip la el insa acesta nu ma asculta ci din potriva se apropie si mai mult de mine .

-Hm chiar si cand tipi la tine tot frumoasa esti papuso ! imi spune acesta amuzat de fata mea si se aseaza langa mine pe pat 

-Sa te ia naiba de pervers ! ii spun cu nervii in timp ce ii scot limba 

-Ar fii bine sa tii limba aia in gura de nu vrei sa regreti dupa ce am sa iti fac  , imi spune acesta provocator . 

-Hai nu mai spune ! Pe mine nu ma impresionezii dragutule, stiu persoanele ca tine si stiu cum sa ma apar de ele  .

-Si ce fel de persoana as fii eu ?

-O persoana de baii gata care crede ca cu o privire un zambet si multii banii poate avea orice fata la el in pat iar apoi a doua zii nici sa nu isi mai aminteasa cum o chema . 

-Cam proasta idee ti-ai facut despre mine , sa stii ca eu nu sunt asa 

-Hai lasama , chiar nu ai cum sa facii sa imi schimb parerea , orcum ce ti-ar pasa tie de ce nu plecii acasa si ma lasi pe mine in pace sa dorm linistita ?

-As putea sa fac asta insa as putea deasemenea sa raman in seara asta aici si sa dorm langa tine asa ca sa te enervez mai tare , asta ar fii mult mai distractiv 

-Dute naibii ! 

-Cu tine papuso ma duc oriunde ! 

-Pfff esti asa un increzut insa cu mine nu iti va merge potii sa ai miliarde de euro eu nu am sa ma uit la unul ca tine in vecii asa ca daca ai nevoie de o fata pentru o noapte eu as spune sa cauti pe altcineva caci daca astepti dupa mine te apuca ultimele batraneti ! ii spun ranjid draceste 

-Asta ramane de vazut frumoaso , inca nu s-a nascut fata care sa ma refuze , in curand ai sa vii de buna voie la mine si ai sa ma rogi sa stau cu tine seara 

-Vezii sa nu !! Viseaza in continuare fantezii !! Doamne cate iluzii pacat ca o sa fii distrus ca acestea nu vor devenii realitate 

-Hm nu spune niciodata ca ai castigat inainte de a trece linia de final ! 

-Bine fie cum spui tu , acum pleaca ca vreau sa ma odihnesc ! 

-Bine , ne vedem pe maine, sper sa fii punctuala la serviciu si sa nu ma obligi sa te dau afara din prima ta zii ca chelnerita a mea ! 

-Iesii naibii o data afara ! tip cat ma tin plamanii iar acesta pleaca ranjid iar in mine curgeau nervii si simteam o furie foarte mare ca de nu eram imobilizata la pat acum as fii mers sa il strang de gat , increzutul naibii, cine se crede el sa imi vorbeasca asa? Si cu ce tupeu imi spunea ca voi merge sa ii cer sa stea cu mine in pat .  Jur ca l-as ucide doar cu privirea daca as putea  . 

Oare ce am facut ca sa merit asa ceva ? Acum trebuie sa il suport ca seful meu , cine naiba m-a pus sa semnez acel contract , ce ma fac eu un an ? Un an lucrand pentru el , un an in care am s aii vad fata in fiecare zii  , una n in care ma va tortura incat ma va pune sa comit o crima iar apoi as asunge la spitalul de nebuni . 

Vreau vechea mea viata inapoi , vreau sa fie totul ca inainte , de ce este asa de crud destinul ? De ce trebuia sa cada fix pe mine in acea seara de ce nu se putea sa cada pe alta fata ?

Spuneam eu ca aveam o viata plictisitoare insa ceea ce ma va astepta de acum cu el in preajma mea nu va mai fii tocmai plictisitor mai degraba un cosmar devenit realitate .

A doua zi ...

Zgomotul asistentelor de pe holuri a, gitatia si patul foarte inconfortabil mi-au facut seara foarte grea , trzindu-ma foarte devreme , ma gandeam la parintii mei care aseara m-au sunat si mi-au spus ca totul va fii bine si le multumesc foarte mult pentru toata grija lor ma fac sa ma simt iubita si protejata , nu stiu ce m-as face fara ei, deasemenea Mark si Naomi m-au sunat sa ma inveseleasca si au reusit putin  . 

In cele din urma a sosit si ora in care doctorul mi-a spus minunata veste ca am fost externata . 

Astazii nu am mers la scoala deoarece am preferat sa stau acasa in pat si sa dorm cu adevarat intr-un pat moale si in liniste . 

Dupa amiaza am facut putine exerciti mergand prin camera , am simtit cum durerea de la genunche dispare desii il miscam cam greu insa in cateva zile va fii ca nou . 

Plictisita m-am uitat la ceas si am vazut ca este timpul sa pornesc  sper rastaurant . 

Cu moralul la pamant merg la dulap de unde imi i-au o pereche de blugi albi si o bluza neagra sport o geaca neagra si o pereche de bascheti dupa care imi i-au geanta si pornesc catre restaurant . 

Merg printre oameni incet si privesc luna care stralucea cu putere pe cer  ,  am inceput sa ma gandesc la diferite lucruri care imi reprezentau viitorul , visele mele pe care as dorii sa le realizez . 

Mergand linistita simt dintr-o data cu cineva se apropie de mine si imi insfaca geanta si fugea cu ea prin multimea de oamaneni , 

Tip la acel indivind insa nu pare sa ma auda si nici oamenii nu am baga in seama fiind indiferenti si preocupandu-se de problemele lor . 

Alerg dupa acel indivind insa nu il ajung inca schiopatam , insa puteam sa vad o alta persoana care fugea dupa el . 

Se pare ca cineva este bun si vrea sa ma ajute  . Tragand o gura mare de aer fuf mai tare ignorand durerea care imi provaca mici ameteli . 

Insa dupa cateva minute ii ajung pe cei doi , in acel moment acel indivind care mi-a furat geanta primeste o serie de lovituri de la un alt baiat care parea sa ma ajute . 

Dupa mai multe momente in care cei doi se luptau am vrut sa chem politia insa spre marele meu ghinion bateria mi s-a terminat si nu puteam decat sa privesc lupta dintre cei doi . 

Ingrijoarea se instala in inima mea facandu-ma sa tremur si sa tip 

- Terminati !! insa cei doi nu pareau sa se opreasca pana in momentul in care i-au o piatra mare si o arunc in individul care mi-a furat geanta , loviura pietrei a fost una puternica la nivelul capului astfel incat acesta a cazut jos lesinat . 

Speriata de ceea ce tocmai facusem m-am uitat la el sperand sa nu fie mort , insa dupa cateva momente sirelenele politiei se auzeau din apropiere , fara sa mai stau pe ganduri baiatul care m-a ajutat s-a apropiat de mine si luandu-ma de mana acesta m-a tarat dupa el pana pe o alee foarte intunecoasa unde ne-am ascuns in spatele unor cosuri  de gunoi . 

Dupa mai multe minute de liniste sirelenele politiei pleaca si iesim rasufland usurati ca am scapat .  

-Multumesc de ajutor ! ii spun acestuia in timp ce imi luam geanta 

-Cu placere ! imi spune acesta insa dintr-o data vocea acestuia imi devine foarte cunoscuta si uitandu-ma foarte atent la fata lui spun mirata 

-Nick !? 

-Poftim ? 

-Nick iti multumesc mult ma bucur ca ai fost prin preajma astfel nu stiu ce m-as fii facut , spun fericita pentru prima data sa il vad 

-Ma confunzi , nu sunt cine crezi tu 

-Ce vrei sa spui ?

-Eu nu sunt Nick eu sunt fratele lui geaman Luis , incantat de cunostinta ...

-Aurora , insa cum este posibil 

-Povestea este lunga si sincer nu este nici locul si nici momentul potrivit sa vorbim ,mmi-a parut bine sa te cunosc Aurora sper doar ca de acum ianinte sa ai mai mare grija de tine iar acum sa te conduc acasa . 

-Nu eu trebuie sa merg la munca 

-Haide acasa am sa vorbesc eu cu proprietarul sa te invoiasca . Cum il cheama ?

-Este fratele tau ! 

Uite ca revin cu un nou capitol, sper ca v-a placut am sa revin data viitoare cu un capitol mai lung si mai interesant :)kiss

Banii nu pot cumpara iubirea ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum