Dupa mai multe minute in care tot ce am facut a fost sa stau in camera mea si sa ma bucur de tipetele de bucurie din partea surioarei mele si ale tuturor am decis sa ma imbrac ca sa merg catre restaurant.
Mereu am fost punctuala iar dupa cate mi s-au intamplat in ultimul timp cred ca putina munca nu strica niciodata , face partea din viata oamenilor sau cel putin din a mea .
Cu un zambet pe fata imi i-au la revedere de la familia mea si ies afara din casa , luna inca nu isi facuse simtita prezenta iar intunericul nu era foarte dens .
Nu imi mai era asa de frica ca acum cateva zile insa trebuie sa fiu mult mai atenta ca nu se stie cine ma poate ataca iar .
Luis ...Luis hm abia astept ca seara aceasta sa treaca cat mai repede sa te pot revedea .
Acel zambet si acei ochii care ma fac mereu sa zambesc chiar si daca nu am chef nu mi-i pot scoate din cap .
Desii pare ciudat ca ne cunoastem doar de cateva zile simt ca langa tine nu imi este frica sa fiu eu insasi , in privirea ta vad siguranta si nu lacomia tu esti diferit fata de totii baietii pe care i-am cunoscut tu nu esti genul care sa cucereasca o fata pentru o noapte tu esti mai romantic si fiecare gest pe care il faci ma face fericita .
Oare este posibil sa ma indragostesc de tine ?
Ah sunt asa de confuza , insa nu vreau sa imi fac false sperante de pe acum , trebuie sa mai astept iar astfel sentimentele mele se vor clarifica .
Oftand adanc ajung in fata restaurantului , luand o gura mare de aer intru inauntru .
Locul era destul de aglomerat abia daca vedeam vreo masa goala .
-Hei frumoaso te-ai decis sa mai muncesti si tu ? imi spune Mark in timp ce se apropie de mine
-Cam asa ceva ,
-Ei bine haide ca avem mult de munca in seara asta !
-Bine, merg sa ma schimb si vin sa te ajut cu comenzile
-Ok
Trecand pe langa aceasta merg in toaleta unde imi pun uniforma de chelnerita si incep sa i-au comenzile de la clientii .
-Aurora masa cinci ! striga Mark la mine
-Bine tu la masa trei !
-Ok !
Luand un carnetel merg la masa cinci si i-au comanda de la un barbat mai invarsta care fuma .
-Buna seara cu ce as putea sa va servesc ? intreb politicioasa in timp ce imi scot carnetelul si strang pixul intre degete
- O friptura simpla si o cafea tare fara zahar !
-Imediat vine ! spun in timp ce ma departez de acesta
Merg la bucatarie dau comanda iar cand aceasta este gata il caut cu privirea pe Mark
-Mark vii putin !
Acesta ma aude si se apropie de mine
-Ce s-a intamplat ?
-Ai vrea sa duci tu comanda la masa cinci daca te rog
-Desigur dar ce s-a intamplat ?
-Nu imi prea place tipul acela
-Bine .. spune acesta uitandu-se ciudat la mine
Fara sa mai spuna nimic i-a comanda si o duce acelui barbat .
Oftand ma uit printre oamenii care erau la mese si se pare ca nimeni nu mai avea nevoie de nimic . Eh se pare ca am si eu parte de cateva clipe de odihna .
CITEȘTI
Banii nu pot cumpara iubirea ?
Romance-Cu cati banii iti pot cumpara iubirea ? -Tu nu intelegi ca dragostea mea nu e de vanzare ? -Stiu dar te vreau numai pentru mine , iti dau tot ce iti doresti : bani , masini si aur doar fii a mea ! -Nu tu nu stii ce e aia iubire ! Tu crezii ca ba...