Capitolul 11 Apropiere si confuzie

924 62 6
                                    

Tic ! Tic . 

Un zgomot mic ma face sa ma foiesc incet . Lenesa deschid ochii si ma intorc pe cealalta parte a patului unde zambetul mare a lui Nick ma face sa tresar .

-Nu te mai holba la mine din buna dimineata perversule ! tip la el nervoasa in timp ce ma ridic in sezut 

-Nu ma holbam la tine doar te admiram in fiecare detaliu   , spune acesta zambitor

-Haha ce amuzant esti !

-Stiu nu-i asa , dar nu ai vrea sa mergi sa imi pregatesti o cafea ? 

-Desigur ca o sa imi prepar mie una , insa a ta nu stiu daca sa pun zahar sau sare in ea , tu ce spui ?

-Doar nu esti asa de rea?

-Cu persoanele care ma rapesc sunt ! 

-Bine atunci mergem amandoi sa facem cafea . 

-Asa mai spun si eu !  

Fara sa mai spun nimic il privesc cum se ridica din pat si se apropie de mine si luandu-ma de mana ma trage dupa el vesel pana in bucatarie .

 - Si ce facem azi ? intreb curioasa 

-Pai planuri am multe dar cu tine cred ca va fi greu si sa ies afara din aceasta camera 

-Haha  , mereu esti asa sarcastic ?

-Doar cu tine scumpo ! 

-Ma dau batuta 

-Cu ce ?

-Cu asta , haide sa avem o vacanta normala iar cand o sa ne reintoarcem o sa te pot bate la cap si enerva cat vrei 

-Bine , acesta este pactul nostru ! 

-Un pact ! 

Fara sa mai spun nimic am  batut palma privindu-l intens in ochii , zambindu-mi ca un mare cuceritor imi pune mana pe spatele lui si cu putere ma trage langa el si intr-o fractiune de secunda buzele lui se aseaza peste ale mele frematandu-le cu pasiune . 

Incet am inchis ochii si m-am lasat prada acelui sarut dulce .

 -Te ador !   imi spune acesta departandu-se usor de mine . 

Il priveam dar nu puteam spune nimic , ma uitam la el ca la o fantomana si desi in mintea mea erau atatea cuvinte pe gura nu iesea unul . 

Poate ca erau de vina emotile sau cine stie , poate ca chiar simt ceva pentru el ah este asa de incurcat totul in mintea mea acum incat nici nu stiu ce se va intampla in aceasta vacanta , as vrea sa pot fugi undeva sa fiu singura ca sa imi clarific sentimentele dar este imposibil . 

Pai in aceasta vacanta imi voi putea da seama de sentimentele mele pentru el . 

-Aurora ai vrea sa mergem sa ne plimbam ? 

-Da , doar ca eu o sa fac un dus dupa care am sa vin pe plaja la tine e bine ?

-Daca vrei pot sa te astept 

-Nu e nevoie ma descurc eu . 

-Bine , am sa te astept 

Doar il priveam si nu eram in stare sa spun nimic si nici nu stiam ce ar trebui sa fac acum . 

Sa ii sar in brate si sa ii spun ca vreau sa incerc sa am o relatie cu el sau sa ma departez si sa uit totul ?

Prea multa confuzie in jurul meu acum ca sa pot lua decizia cea buna .

Usor am intrat in baie unde m-am uitat la reflexia mea in oglinda , paream eu insa ochii imi erau schimbati . 

Puteam sa vad cum imi batea inima de tare si nu intelegeam de ce . 

Banii nu pot cumpara iubirea ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum