Capitolul 9 - Hai sa ne jucam !

1K 62 10
                                    

Dupa mai multe minute am ajuns la un fel de aeroport , era mare insa nu prea vedeam oamenii decii intreg acest loc ii apartinea doar lui . Se pare ca unii oamenii chiar nu au  ce facecu banii . 

Ma uit cateva momente la avionul din fata noastra iar dintr-o data simt cum sumt trasa de o mana puternica , na uit urat la Nick iar nemernicul doar imi zambeste ca sa ma enerveze si mai tare decat eram deja , nu suportam sa fiu fortata sa fac nimic din ceea ce nu imi doream insa cu Nick am intalnit totul opusul unui baiat care mie mi-ar placea  , de ce trebuia el si Luis sa fie frati ? 

Cu Luis as avea parte de lucruri frumoase simple care m-ar face fericita insa langa Nick ma simt ca o ah nici nu stiu cum ma simt , sentimentele mele pentru el sunt asa de ciudate si incurcate ca uneorii parca vad in ochii lui bunatatea pe care nimeni nu o vede dar de fiecare data cand isi deschide gura nu face altceva decat sa ma enerveze si sa scoata cele mai urate cuvinte din gura mea . 

-Oare nu puteai sa fi mut erai mult mai dragut ! tip fara sa imi dau seama in timp ce acesta ma trage dupa el insa cand imi aude cuvintele se intoarce spre mine si imi zambeste draceste , iar cu o miscare brusca acesta ma trage langa pieptul lui si dintr-o data ii simt buzele peste ale mele frematandu-le usor cu pasiune  . 

-Asa e mai bine , nu vorbesc te sarut ! imi spune razand in timp ce ma ia de mana si mergem langa avion . 

Usa se deschide repede si acesta ma impinge inauntru insa nu vroiam sa intru iar din cauza ca am opus rezistenta acesta ma ia pe sus si ma urca in avion . 

- Ajutor , sunt rapita ! tip cat pot de tare incat sa ma auda cineva dar din pacate nimeni nu spune nimic doar se uita la noi razand . 

Pilotul avionului si ceilalti oamenii se indreapta spre locurile lor iar dintr-o data un ciudat sentiment de frica pune stapanire pe mine . 

Nu am mai zburat niciodata cu avionul si acum ca ma gandesc ca voi fi la mii de kilometrii departare de pamant imi vine sa lesin , 

Nick ma asezat pe unul din scaunele avionului langa geam , proasta alegere , iar el s-a asezat langa mine si imi pune centura . 

-Ni-Nick ! ma balbai in timp ce il strang eu de aceasta data de mana 

Acesta ma priveste ciudat timp de cateva secunde dupa care imi zambeste usor 

-S-a intamplat ceva scumpo ? 

-Imi e frica sa zbor daca cadem ? Nick nu pot sa fac asta ! strig la el cu putere 

-Stai linistita nu vei pati nimic sunt langa tine , inchide ochii si o sa vezii ca o sa fie bine . imi spune acesta balnd 

-Dar .. Nick ...

Insa nu mai apuc sa spun nimic caci buzele lui erau peste ale mele si simteam cum avionul incepea sa se miste si un nod mi sa asezat in gat , orcat de mult imi doream sa ma departez de Nick de aceasta data nu puteam sa o fac simteam cum buzele lui ma fac sa ma simt mai relaxata , nu stiam daca puteam sa am incredere in el insa ma calma . 

Dupa mai multe minute in care ne-am sarut ochii i-am tinut mereu inchisi . 

-Cum te simti ? ma intreaba acesta incet . 

-Bine cred.... 

-Hai sa facem ceva care sa te faca sa nu te mai gandesti la ce e rau 

-Si cum ar fi ? 

-Sa ne jucam ceva ! 

-Ce anume ? 

-Nu stiu ce ai spune de cele zece intrebari prin care ne cunoastem mai bine tu pui una si eu una dar ne raspundem cu sinceritate .

-Nick asta este o idee traznita ... 

-Haide ce ai de pierdut , te vei relaxa 

-Bine  , incepe tu . 

-Ok , decii prima mea intrebare este de ce esti mereu asa de intepata cu mine ? 

-Nick iti spun sincer ca daca tu nu te-ai mai comporta ca un print rasfatat venit de la mareata curte cu intentia sa faci din mine o servitoare nu as mai fi asa de intepata   . Iar acum eu : de ce iti place sa ma enervezi ? 

-Nu ma comport ca un print ! Si imi place sa te enervez pentru ca esti al naibii de sexi!    Acum e randul meu : iti plac saruturile mele ?  

-Perversule !  Si .... bine imi plac putin saruturile tale !     acum e randul meu : ce ar trebui sa fac ca sa scap de tine ? 

-Ah stiam eu ca iti plac ! Si nu poti sa faci nimic ca sa scapi de mine caci mi-am pus ochii pe tine !   Acum e randul meu : ce iti place cel mai mult de la mine ? 

-Ah Nick , si ce imi place cel mai mult de la tine sunt ochii tai albastri !    acum e randul meu : care este partea ta din zi preferata ? 

-Ochii mei , ce draguta esti ! si partea din zi preferata este seara cand soarele apune pe cer este asa de romantic si frumos  acum e randul meu : ce muzica iti place ? 

-Hm si mie imi place tot seara cand apune soarele , si mie imi plac toate tipurile de muzica  , acum e randul meu : ce vroiai sa castigi cand m-ai rapit ? 

-Interesant , sa fiu sincer vroiam doar sa te stiu departe de Luis 

-De ce ? intreb surprinsa 

-Pentru ca nu suport sa il stiu langa tine sa te atinga sau sa te priveasca ! 

- Nick esti gelos ? 

-Poftim ? 

-Raspunde la intrebare , esti gelos ? 

-Da ! 

-Dar de ce ? Eu nu sunt iubita ta si nu ai nimic cu mine

-Poate ca tu asta crezii, insa asa cum ti-am spus mai devreme sau mai tarziu vei fi a mea si atuncii Luis trebuie sa iasa afara din viata ta , insa acum spune-mi Aurora il iubesti ? 

-Nick nu inteleg de ce esti gelos si pe Luis il plac doar , il vad mai mult ca pe un prieten decat ca pe un iubit . 

-Dar pe mine ma placi Aurora ?

-Ah Nick poate ca te-as fi iubit daca nu te comportai asa , tu vrei sa ma domini sa fac mereu ceea ce spui tu fara sa iti pese de parerea mea , si asta nu imi place , eu ... Nick eu niciodata nu am sa te pot iubi atata timp cat te comporti ca un rasfat dominator , stiu ca esti seful meu insa in viata mea privata nu merge asa ! 

-Dar daca m-as schimba as avea vreo sansa sa iti castig inima ? 

-Fa-o si vei vedea ! 

Hei ! stiu ca nu am mai postat de mult insa am sa ma revansez zilele astea bine . 

Banii nu pot cumpara iubirea ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum