-Inchisoare? repet buimaca de cap in timp ce il privesc ciudat pe Nick si acesta ma strange de mana
-Ah scuze Nick , nu stiam ca noua ta cucerire nu stie de trecutul tau .
Acele cuvinte l-au lovit pe Nick cred ca sub centura , am simtit stransoarea lui devenind tot mai tare , muschii ii erau incordati dar nu vreau sa ii dau satisfactie acestui individ
-Nu sunt o noua cucerire cum spui tu sunt logodnica lui , si stiam de inchisoare dar ceea ce m-a surprins este ca sti tu , , spun cu un ton de indiferenta , iar privirea lui Nick s-a asezat pe fata mea simtindu-l un pic mai linistit , cred ca nu vroia sa ii dea satisfactie acelui individ si nici eu , iar daca ma pricepeam la ceva era sa ma prefac .
-Oh atunci ma scuzati , imi pare bine ca l-am revazut pe Nick mai ales in aceste circumstante , si cu o fata frumoasa la brat care ii este logodnica sper sa fie nunta curand .
-Asa va fi nu va faceti griji eu si cu Nick ne iubim foarte mult si nimeni si nimic nu ne va putea desparti , el mi-a schimbat viata si de un lucru sunt sigura , il iubesc ! spun foarte convingatoare incat expresia de pe fata acelui individ s-a schimbat brusc devenind indiferent iar acel aer de superioritate pe care il avea la inceput a disparut .
-Va doresc multa fericire ! spune in timp ce bate palma cu Nick si cu mine si pleaca
-La revedere ! spun in acelasi timp cu Nick in timp ce de aceasta data il strang de mana pe Nick , nu stiam ce se intampla cu mine si de am intrat in acest joc dar nu vroiam sa castige acel om , desi nici nu stiu daca chiar mintisem sau imi spusesem adevaratele sentimete.
Il priveam pe Nick cum se uita in ochii mei , parca astepta sa tip sau sa fac vreo criza sa il bombardez cu intrebari , dar nu eram in stare sa fac asta , puteam sa vad in ochii lui ca nu ii placea sa vorbeasca despre asa ceva, poate ca era dureros sau rusinos , nu stiu care au fost motivele pentru care Nick a intrat in inchisoare dar nu pot sa nu vad nevinovatia pe chip , de ce am sentimentul acesta ca el nu a facut nimic rau , sau poate ca nu este asa si el chiar a facut ceva rau de a ajuns in spatele gratilor .
Am inchis ochii cateva secunde dupa care mi-am tras mana si am pornit incet spre apartament , in timp ce Nick a plecat iar spre plaja .
Nu stiu de ce il intelegeam , vroia sa fie singur iar eu am sa ii respect decizia , poate ca daca va fi pregatit imi va spune , dar daca ma gandesc mai bine nu are niciun motiv sa o faca , cine sunt eu ca sa o faca , nu sunt nimic in viata doar o alta cucerire .
Intrand in lift mi de ganduri imi traversau mintea , dar ma simteam si vinovata ca il lasasem singur . Poate ca nu era decizia cea mai buna .
Intrand in apartament , am inchis usa incet si m-am dus in camera noastra aruncandu-ma pe pat cu putere si scufundandu-ma in pernele moi mi-am lasat gandurile deoparte inchizand ochii in incercarea de a gasi o .... ah nici eu nu stiu ce vreau , as vrea sa stau langa el sa vorbim as vrea sa il las singur ca sa vina la mine cand va fi pregatit dar in acelasi timp poate ca eu ar fi trebuit sa fiu cea care sa plece sa fie langa el .
Lasand-ma macinata de ganduri mi-am asezat mainile langa inima si am decis sa inchid ochii , poate ca un mic somn ma va linisti atat pe mine cat si pe el .
Dupa cateva ore .
Un miros ciudat imi infunda narile , ceva urat si puternic m-a facut sa imi deschid incet ochii si ma uit in jurul meu , intunericul era peste tot deci nu luase nimic foc dar atunci de unde patrundea acest miros?
Ma uit buimaca prin camera insa la un moment dat observ o silueta la geam , era cu spatele spre mine si nu puteam sa imi dau foarte bine seama cine este .
CITEȘTI
Banii nu pot cumpara iubirea ?
Romance-Cu cati banii iti pot cumpara iubirea ? -Tu nu intelegi ca dragostea mea nu e de vanzare ? -Stiu dar te vreau numai pentru mine , iti dau tot ce iti doresti : bani , masini si aur doar fii a mea ! -Nu tu nu stii ce e aia iubire ! Tu crezii ca ba...