-Vrei sa fi iubita mea ? aceasta intrebare mi-a facut inima sa nu mai bata cateva secunde , simteam cum totul din jurul meu parea un vis , oare este real sau este doar inchipuirea mea ? Am stat cateva clipe si l-am privit dupa care am auzit cum iar ma intreaba :
-Vrei ?
-Da ! raspund in final cu o voce tremuranda . Fata lui Nick se schimba brusc la auzirea cuvintelor mele , iar un mare zambet ii apare pe fata facandu-ma si pe mine sa zambesc instantaneu .
-Te iubesc ! imi spune privindu-ma cu intensitate in timp ce ma strange in brate si apropiindu-si capul de al meu buzele noastre se unesc formand un sarut .
Ii simteam fiecare bataie a inimiii , de fiecare data cand se misca buzele peste ale mela ma facea sa tremur , un sentiment puternic imi inunda sufletul facandu-ma sa ma simt mai bine ca niciodata .
-Te iubesc ! striga acesta cu putere in timp ce ma ridica in brate si se invarte cu mine prin camera pana in momentul in care se arunca pe pat iar eu peste el , nu ma puteam abtine sa nu rad , era asa de amuzant si de dragut , nu credeam ca o sa-l vad pe Nick asa niciodata .
-Nick cred ca este timpul sa ne reintoarcem acasa cred ca parintii mei sunt foarte ingrijorati
-Am trimis de mult timp pe cineva sa le spuna parintilor tai unde esti si cu cine, deci nu ai de ce sa iti faci griji
-Bine , inteleg dar imi este dor de fratii mei si deja a trecut mult timp ai vrea te rog sa mergem azi inapoi acasa iubitule ? spun accentuand ultimul cuvant
-Iubitule ? Asadar ai pus miza mare la bataie , oare cum as putea eu sa te refuz pe tine frumoaso ? ma intreaba in timp ce se juca cu o suvita din parul meu invartindu-l .
-Decii esti de acord ?. intreb aproape sarind pe pe pat si invartindu-ma prin camera fericita ca venise si ziua in care ma pot reintoarce acasa
-Ce nu fac eu ca sa vad acel zambet minunat ! spune Nick oftand in timp ce se ridica din pat si vazand cum isi scoate telefonul din buzunar acesta apeleaza pe unul din oamenii lui sa ne pregateasca un avion cu care sa ne putem reintoarce .
In timp ce acesta vorbea despre afaceri eu faceam fericita bagajele , deja imi era foarte dor de casa , de fartiorii mei si parintii mei , abia astept sa ii vad ah si catelusa mea , dar oare ce s-a intamplat in tot acest timp cu Luis ?
-Esti gata iubito ? ma intreaba Nick in timp ce se apropie de mine si ma ia de mana
-Aham ! i-am raspuns in timp ce i-am aratat cele trei marei bagaje deja aranjate in mijlocul camerei
-Bine , avionul ne asteapta draga mea !
-Ura ! esti cel mai bun
-Stiu stiu doar cu tine !
-Doar cu mine , !! strig vesela in timp ce prind manerul celui mai mic bagaj si incep sa merg cu acesta in urma mea .
Am mai privit o data apartamentul , o sa imi amintesc mereu de el , tot ce am trait aici si momentul acesta .
Nu durase mai mult de cateva minute pana in momentul in acre Nick a inchis usile de la apartament , si usor ne-am indreaptat catre lift si privind cum mergem in jos o senzatie ciudata imi patrunde in minte , oare am facut alegerea corecta ?
Usile liftului s-au deschis incet si am iesit alaturi de Nick , la iesirea din hotel doi barbati imbracati la costum negru ne-au luat bagajele puandu-le in portbagaj , eu cu Nick am intrat pe bancheta din spate iar locul din dreapta soferului era liber .
In timp ce mergeam ma uitam prin geamurile fumuri admirand pentru ultima data acest peisaj , nu stiu daca o sa mai pasesc vreodata aici .
-Sti , acum acesta a a devenit locul meu preferat si mereu o sa vin aici cu fiecare ocazie alaturi de tine ! spune vesel in timp ce imi ia mana dreapta si o saruta fin
CITEȘTI
Banii nu pot cumpara iubirea ?
Romance-Cu cati banii iti pot cumpara iubirea ? -Tu nu intelegi ca dragostea mea nu e de vanzare ? -Stiu dar te vreau numai pentru mine , iti dau tot ce iti doresti : bani , masini si aur doar fii a mea ! -Nu tu nu stii ce e aia iubire ! Tu crezii ca ba...