Capitolul IX

0 0 0
                                    

Abia acum, după patru ani lungi și plini de provocări, am terminat studiile. Am fost angajat din anul doi de facultate și am reușit să îmi jonglez munca de web developer cu cursurile, dar nu a fost deloc ușor. Între proiectele de la firmă și sesiunile de examene, timpul părea să zboare.
Relația cu Diana a avut suișuri și coborâșuri. Deși ne-am reîntâlnit cu promisiunea de a face totul să funcționeze, distanța și responsabilitățile noastre ne-au pus din nou la încercare. Ne-am mai despărțit de câteva ori, fiecare dintre noi simțind presiunea timpului și a distanței.
Cu toate acestea, de fiecare dată ne-am întors unul la celălalt, dragostea noastră fiind mai puternică decât orice obstacol. Ultima dată când ne-am împăcat, am știut că trebuie să facem schimbări pentru ca relația noastră să dureze.
După ce am terminat studiile, am decis că era momentul să ne vedem mai des și să petrecem mai mult timp împreună. Am început să planificăm vizite mai frecvente. Diana venea la mine în Germania la fiecare două luni, iar eu mergeam în Anglia în timpul vacanțelor și weekendurilor prelungite.
Vizitele noastre deveniseră momentele cele mai așteptate și mai prețuite. Ne-am făcut planuri de vacanțe, am explorat orașe noi și ne-am bucurat de fiecare clipă petrecută împreună. Am învățat să ne susținem reciproc, să fim răbdători și să apreciem fiecare moment.
Într-o astfel de vizită, am decis să facem un pas important în relația noastră. Eram în Anglia, la sfârșitul unei săptămâni minunate împreună. Diana m-a dus la un loc special pentru ea, un deal cu vedere panoramică asupra orașului.
- Seby, știi că aici veneam mereu când aveam nevoie de un moment de liniște, a spus ea, privindu-mă cu ochii plini de emoție.
Am luat-o de mână și i-am zâmbit.
- Diana, te iubesc și vreau să fim împreună, să nu mai lăsăm distanța să ne despartă.
Am scos din buzunar un inel pe care îl cumpărasem cu câteva săptămâni înainte.
- Diana, vrei să fii soția mea?
Ochii ei s-au umplut de lacrimi de fericire și m-a îmbrățișat strâns.
- Da, Seby, vreau să fiu soția ta. Te iubesc din tot sufletul.
Ne-am îmbrățișat sub cerul senin al Angliei, simțind că toate greutățile și provocările pe care le-am înfruntat ne-au adus la acest moment perfect.
După logodnă, am început să facem planuri serioase pentru viitorul nostru împreună. Diana a început să își caute oportunități de muncă în Germania, iar eu am lucrat la găsirea unui apartament potrivit pentru noi.
Timpul părea să treacă mai repede ca niciodată. Diana a găsit un loc de muncă excelent la o companie internațională din Germania, iar eu am continuat să avansez în cariera mea de web developer. Ne-am mutat împreună și am început să construim o viață comună, una plină de iubire, susținere și înțelegere.
Povestea noastră a fost plină de încercări, dar fiecare provocare ne-a făcut mai puternici și mai uniți. Am învățat că, indiferent de obstacole, dragostea adevărată va găsi întotdeauna o cale.
Și astfel, am continuat să ne scriem povestea, zi de zi, mână în mână, construind un viitor luminos și fericit împreună.

Legături MotoriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum