🍋🍋🍋
OTUZYEDİNCİ BÖLÜM
Sare'nin anlatımı
"Bizim sınıfta dersi olmamasına rağmen hep kapıda dikilen bir çocuk var gördünüz mü?"
"Evet evet arada görüyorum. Birini görmek için mi bekliyor acaba."
"Olabilir. Yakışıklı da bir şey, belki bana aşık olur."
"Fazla ümitlenme sana bakarken hiç görmedim."
"Ya kime bakıyordu?"
"Onu daha çözemedim. Hem senin beğendiğin başka bir çocuk yok muydu 12F'de."
"Ondan ümidi kestim. Bu çocuğu beğeniyorum artık."
Kantinde arkadaşlarımla oturmuş dedikoduları dinliyordum. Demek bizim sınıfın önünde bekleyen bir çocuk vardı. Aklım direkt olarak Belirsiz'e gitti. Olabilir miydi ki?
Görmeyi beklediği biri oluşu, tam da bizim sınıfta oluşu ve kızların dikkatinden kaçmayışı tesadüf olamazdı değil mi? Ama bir yandan da Belirsiz kendini bu kadar açık etmezdi ki. Acaba cesaretlenmiş olabilir miydi?
Telefonumu elime alıp ekrana baktım. Mesaj yoktu. Artık onunla konuşmak o kadar rutin haline gelmişti ki onla konuşmadığım bir günü hayal edemiyordum. Ben onu artık tamamen hayatıma almak istiyordum. Aramızda bir şey yaşanmayacak olsa bile arkadaşlığını ve onu tanımayı istiyordum.
"Bak bu o!" diye bağırarak kantinden içeri giren kişiyi gösteren Sinem ile yerimden sıçradım. Başımı çevirip kantin kapısına baktığımda bir çift mavi göz ile karşılaştım. Direkt olarak bana mı bakıyordu yoksa ben mi yanlış anlıyordum? Sinem'in dediği kadar yakışıklıydı ama bu çocuk Belirsiz miydi emin değildim. Bu tipte birinin bana yazarken çekinmesi imkansız olmalıydı.
Çocuk başını başka yöne çevirip arkadaşlarının yanına yürüdü. Bende Sinem'e baktım. "İsmi neymiş?" diye sorarken göz ucuyla arkadaşlarıyla konuşan çocuğa bakıyordum.
"Fuat diye biliyorum. Ama çok yakışıklı değil mi Sare? Eray ve Demir ile kapışır."
Kaşlarımı çatarak Sinem'e döndüm. "Eray ve Demir kim?" Niye bu kadar çok kişiyi tanıyordu bu kız?
"12F'deki iki çocuk."
"Gerçekten yakışıklılar mı yoksa senin her erkeğe dibin mi düşüyor canım?" diyen İpek ile güldüm. "Yakışıklılar tabii ki! Eray'a yaklaşmaya çok çalıştım da soğuk nevale hiç pas vermedi. Demir ise çok başka kafada."
"O ikisini bilmem de şu karşımızdaki çocuk harbiden yakışıklı." dedim tekrar Fuat'a bakarak. Bakışlarımı hissetmiş olacak ki başını bana doğru çevirip göz ucuyla bana baktı. Hafifçe gülümseyip tekrar önüne döndüğünde gözlerimi kırpıştırdım.
Olabilir miydi?
🍋BÖLÜM SONU🍋
OLABİLİR Mİ ACABAAAA
BELİRSİZİMİZ DELİĞİNDEN ÇIKIYOR GİBİ NE DERSİNİZ ĞNPGĞFPF
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİMON | Texting
Romance0543*: Teneffüste bir ara göz göze geldik. 0543*: Bu yüzden seni affettim.【𝟷𝟶:𝟻𝟽】 ••• Gelin hep beraber Sare'nin yavaş yavaş Belirsiz'ine aşık oluşuna şahitlik edelim. Hayat bu ya, belki sizin de bir Belirsiziniz vardır dışarıda bir yerde. ••• ~...