🍋🍋🍋
KIRKDÖRDÜNCÜ BÖLÜM
Belirsiz'in anlatımı
"Bay Belirsiz ne yapacağını bilemiyor anlaşılan." diyerek gülen arkadaşıma kaşlarımı çatarak baktım. "Dalga geçmeyi bırakacak mısın yoksa kafanı kırayım mı Tuna?" diye söylendim.
Tunahan ve ben Cüneytlerin evinde oturmuş Fifa oynuyorduk. Olanları anlatmıştım ve şimdi de oturmuş dalga geçmelerini dinliyordum. Cüneyt bir şey demiyordu da Tuna yakında benim gazabıma uğrayacaktı.
"Kavga etmeyi kes de Tuna'nın üstünde kurduğum ezici üstünlüğe bir bak." diyen Cüneyt ile televizyona baktım. Cüneyt Tuna'yı 4:1 yeniyordu.
"Helal lan kardeşim, göster şu eziğe gününü."
"Sıra sana da gelecek."
"Beni aha," elimle nah işareti yaptım, "nah yenersin."
Tunahan bu sefer de "Çok ayıp, yenge görmesin." diyince "Gerçekten elimin tersindesin." diyerek elimi gösterdim. Bunun gibi bir arkadaşı varsa insanın düşmana ihtiyacı yoktu. Zaten Sare'ye ilk başta yazdıklarım bile bu andaval yüzünden olmuştu.
"Bence artık kim olduğunu göster kıza." diyerek araya girdi Cüneyt. Bende biliyordum artık zamanı geliyordu ama nasıl yapacağımı bilmiyordum. Tepkisinden de bayağı çekiniyordum. Zaten geçen gün Kağanla konuşurken ona bakacağım diye yere kapaklanmıştım. O rezillikten sonra bir de beni tanırsa utanmadan duramazdım.
"Nasıl yapacağımı da söylersen çok mutlu olacağım." dedim ve göz devirdim. Bu herifler beni öldürüyordu.
"Plan yaparız şimdi, şu oyun bitsin."
"Unutamayacağı bir şeyler ayarlarız."
"Güya ilk mesajları atarken de 'hayır diyemeyeceği bir konuşma olacak' diyordun sen Tuna."
"Orayı karıştırma. İlk kez ciddi düşünülen bir kıza yazdım. Deneyimsizlik."
"Senin sıfatını s-" diyordum ki Cüneyt yanındaki kırlenti kafama fırlatıp oyununa devam etti.
Ne kadar güvenmesem de bir şekilde kimliğimi açığa çıkartacağım güzel bir plan yapardık bugün. En azından ben öyle umuyordum.
🍋BÖLÜM SONU🍋
TUNAHANIMA DOKUNMAYIN ĞJPHĞHPG
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİMON | Texting
Romance0543*: Teneffüste bir ara göz göze geldik. 0543*: Bu yüzden seni affettim.【𝟷𝟶:𝟻𝟽】 ••• Gelin hep beraber Sare'nin yavaş yavaş Belirsiz'ine aşık oluşuna şahitlik edelim. Hayat bu ya, belki sizin de bir Belirsiziniz vardır dışarıda bir yerde. ••• ~...