Ayy Helüüü Bebişlerimm.
Yeni bir kurgu ile ben geldim.
Sevgili Doktorum kurgusu silindiği için çok mutsuzum.
Ama onun yerini doldurur mu bilemem ama yeni bir kurgu ile geldim.
Bu kurgumuz biraz daha aksiyonlu ve bol kahkahalı olacak
Bazı bölümleri yazarken gülmekten çenem ağrıyor.
Bu arada bana Tiktoktan falan yazmak isteyip, yazmak için çeninenler varmış.
Hiç çekinmeyin yazın bana sizinle istediğiniz kadar sohbet edelim. Okurlarımla, takipçilerim ile sohbet etmeyi çok seviyorum.
Lütfen desteklerinizi ihmal etmeyin güzelliklerimm/ yakışıklılarımm.
Bakın baştan söyleyeyim. Ateş Tim'inde Alparslan'ın ismi hariç diğer isimler ve o isimdeki karakterlerin isimi değişmedi. Ama ne bileyim Işıl'dı, Pelin di, Ramazan amcaydı onların ismi değişti.
Tanışma hikayeleri de değişti onu da diyeyim.
Kitapta Sevgili Doktorum kitabından bazı kesitler olacak onu söyleyeyim.
Yazarken planlarken kafam yandı.
Ayy çok heyecanlıyımm.
Yarın doğum günüm,(18 haziran) tam da zamanına denk geldi, içimde garip bir mutluluk var yaa.
Bu bölüm biraz kısa olacak ama olsunn.
Hadi başlayın bakemm.
"Ay Aylin, öyle olmuş işte." Dedi karşımdaki Gökçe. Tam bir dedikodu aşığı bir kadındı. Sarı dümdüz saçları ve mas mavi gözleri onu çok tatlı yapıyordu. Gökçe acil de hemşireydi.
Ben Aylin, yirmi altı yaşındayım. Kumral saçlı, yeşil gözlü bir kadınım. Annem ve teyzem tarafından evde kalmış damgası yemiş bulunuyorum. Ama bu kimin umrunda ki.
Bekarlık sultanlıktır diyenlerdenim ben.
Elimdeki çay bardağından bir yudum aldım. Bu gün acil diğer günlere göre sakindi. Bu gün Hakkari'nin sakinliği tutmuş herhalde.
"Ben de yeni biri ile tanıştım, ne kadar yakışıklı." Dedi Sevim. Bu da bizim çapkın Sevim. Turuncu kıvırcık saçları, mas mavi gözleri ve bem beyaz teni ile tüm erkekleri büyülüyordu. Kız çorap değiştirir gibi sevgili değiştiriyordu. Kendisi nöbet adaşım gibiydi. O da doktordu.
"Sen de her gün sevgili değiştiriyorsun be Sevo, bize erkek bırakmadın." Dedi Beril. koyu kahverengi kıvırcık saçlı, esmer bir kızdı. Kendisi benim en yakın arkadaşımdı. Ne durumda olursam olayım hemen yanıma koşardı, masum kelebeğim.
"Ay Aylin, sen de taş gibi kızsın. Bakışların ile insanları yakıyorsun resmen." Dedi Sevim. Güldüm ve çay bardağım ile oynamaya başladım.
"Sağ ol Sevim, ama benim o taraflarda pek bezim yok," dedim ve içeriye Yağız girdi.
"Aylin, acile hasta gelmiş. Bir bak istersen." Dedi. Çay bardağımı kenara bıraktım ve önlüğümü düzelttim.
"Geldim, geldim." Diyerek ayağa kalkıp müthiş yeşil üzeri süslü hastane terliklerim ile Acile giriş yaptım.
Bir sandalyede oturmuş, kaslı, cüsseli, kahverengi saçlı, kahverengi gözlü bir adam vardı içeride. Gözlerim boynundaki künyeye takıldı. Askerdi. Künye de yazanları gizlice okudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktorum
General Fiction"Ne yapıyorsun ya?" "Araban bozulmuş, arabanı tamir etmeye çalışıyorum." "Bozuldu da bundan sanane?" ********* "Ne yani sen Recep amcanın hiç görmediğim oğlu musun?" "Evet O'yum" ***** Hakkaride ailesi ile yaşayan 26 yaşında bir kadın. Aylin... B...