3. bölüm

20 1 30
                                    

Dinlemenizi öneririm; Sezen aksu (Firuze)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Dinlemenizi öneririm;
Sezen aksu (Firuze)

"Sanemi! Kendine gel artık! Annabel artık yok!" (??)

Bu sözler üzerine sıçrayarak uyuyakaldığı yerden kalktı.

Antrenman yaparken uyuya kalmıstı, ne hikmetse rüyasında senin gelmeyeceğini görmüstü.

Bu bir işaret miydi? Sen asla gelmeyecek miydin?

Hayır hayır. Sen gelecektin, gelmesen bile o seni bulacaktı. Yani bulurdu değil mi?

Bulurdu bulurdu.

Buna inancı tam dı. Hatta öyle bir inançtı ki herşeyi boşverip kendini tamamen buna adayabileceği bir inanç...

Orda her kiminleysen? Belki sevgilinleysen? Söyle yeşilim için sızlamazmı??

Bilmem hatırlarmısın gözlerim ne renkti? Söyle yeşilim benim adım ne idi?

Bu kaçıncı hasretti? Aylardan hangi aydı? Söyle yeşilim ben adımı unuttum.

Evet bu süper çılgın oğlan seni öyle özlüyor ki sana şiir yazdı! Ona dönecektin!

Bu dönme işini son haftalarda fazlaca hissetmeye basladı. Bu normal mi? Yoksa kafayı bu duruma fazlamı takmıstı?

Bunları kısa süreliğine boşverip işine odaklanmaya çalıştı.

Başarısız oldu tabikide!

. . . . .

"Hey Sanemi-san?" (Mitsuri)

Ona seslenen nazik bir kız sesi ile daldığı yerden gerçekliğe döndü.

"Ne var?"

Sert sesi ile konustuğunda kız bir adım geriledi. Etrafına göz gezdirdiğin de ona delici bakıslar ile bakan ağaçta gizlenen Obanai ile karsılastı.

Normalde umursamaz ama Obanai 'yeşil gözlü aşşırı güzel' kızı bulmasında ona yardım etmişti.

"Yani, efendim Kanroji-san?"

Genç kıza bir cesaret gelmişti.

"Şey, yeni bir Hashira geliyor da.. Acaba aradığınız kız olabilir mi?" (Mitsuri)

Yeni bir Hashira? NET SENSİN! Eğer o kişi sen çıkmazsan onu gece yarısına kadar dövecek.

Evet böyle de sadist psikopat bir adam.

O an gözlerinin içi parlamıstı. Öyle bir parlamaydı ki Güneş'i kıskandıracaktı.

Öyle bir mutlu olmuştu ki! Giyuu'yu öpebilirdi.

Tabi ki şakaydı.

Oturduğu yerden hızla kalkıp ustanın yanına koştu. O kişi sen olmalıydın.

Ustanın konagına varınca, ustanın zaten kendisini beklediğini bekledi farketti. Hemen diz çöküp ustayı selamladı.

"Bende seni bekliyordum Sanemi. Yeni gelecek Hashira hakkında konusmayacağız." (usta)

Ne demek? Yıksa o sen değil miydin?

"Yarın için fazla neşelenme. Yarın seni eskisi gibi görmek istiyorum." (usta)

Konusmaları bitince ordan uzaklastı sanemi. Usta haklıydı, artık eskisi gibi olmalıydı.

Eskidende aynıydı ama bu özlemi nefrete çeviriyordu. Yine aynısını yapmalıydı. Rol oynamalıydı.

Sen yoktun. Ustanın dediklerinde çıkarılacak tek söz buydu. Yarın gelicek olan Hashira sen değilsin.

Üzüntüsünü nefretini ve başka duyguları sadece sinire çevirecekti. Çünki siz artık,

Yarım kalmıs iki yakın arkadastınız.

Saneminin de boş vermesi gerekiyordu, ömrü boyunca boş bir kalbe sadece seni sığdırmıstı. Ama artık o kalp boştu, boşluktan ve sevgisizlikten ibaretti.

______________________
Bitti asklarım! Nasıldıı???

Gözlerin ile yaşadım. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin