9. Bölüm

5 1 7
                                    

Adının seslenrbilmesi ile yavaşça uyandın. Başının ağrıdığını hissediyordun. Gözlerini kırpıştırıp kalkmaya çalıştın.

"Tanjiro! Uyandı!"

Arkanda duran sarı saçlı genç birine sesleniyordu. Sen son olanları gözden geçirdin. Trenin düşmesi aklına gelince hemen doğruldun. Etrafına bakınınca gözlerin şok ile açılmıştı.

Rengoku-san ve bir iblis dövüşüyordu. Vakit kaybetmeden oraya doğru koştun. İblise yaklaşmana bir iki adım mesafe kalınca kılıcını kınından çıkardın ve;

"Doğa nefesi yedinci form; Sarsıcı sarmaşıklar!"

Dedin. İblisin kolunu, bacaklarını ve çeşitli yerlerini hızla keserek onu etkisiz hale getirdin. Rengoku-san ise bu hamlenden geri durmayıp, kılıcını iblisin başına bastırdı.

Kullandığın nefes tekniği sana hem kıvraklık hemde hız kazandırdığı için kolayca uzuvlarını kesmiştin.

Ama bilmediğin ya da şuana kadar fark etmediğin bir şey vardı, bu iblis üst ay üçtü.

İblisin sağ uzuvu yenilendiğinde Rengoku-san'ı geri itmişti.

Hemen ikiniz savaş pozisyonu aldınız.

"Ben kadınlara zarar vermem! Uzak dur benden!"

Dedi ve senden uzakta Rengoku-san'a saldırmaya başladı. Ama sen tabi ki durmadın ve atakta bulundun.

"Doğa nefesi üçüncü form; Zehir!"

Dedin ve iblisin karın bölgesine kılıcını dik bir şekilde sapladın. Bu teknik için Shinobu-chan sana zehir vermişti.

İblis Rengoku-san'dan uzaklaştı ve öylece durdu. Sana zarar veremezdi bu onun ilkelerine aykırı olurdu. Ama bu durumdanda bir şekil kurtulması lazımdı.

"BEN BİR KADINA VURAMAM! ÇEKİL!"

Dedi ve seni omuzlarından tutup itmeye çalıştı. Sen kılıcını onun karnında ters çevirip yukarı boğazına doğru çıkarmaya başladın.

"RENGOKU-SAN! ŞİMDİ!"

Dedin ve Rengoku-san saklı tekniğini kullanarak iblisin boğazına kılıcını dayadı. Sende kılıcınla onun boğazına doğru çıkmışken. İblis bir eli ile kılıcını sertçe tuttu, diğer elini ise Rengoku-san'ın karnına doğru götürdüğünü gördün.

(Şuan ki pozisyonu anlatma gereği duydum. Rengoku akazanın boynunu keserken ortalarında olan bir boşluk vardı ya, heh işte biz o boşlukta ve biraz daha kenarda eğilmiş bir şekilde durup a kazaya kılıcımızı saplıyoruz. Umarım anlamılsınızdır🤗)

O an tek düşündüğün şey Rengoku-san'ı kurtarmaktı. Hızla kılıcını bıraktın ve kendini Rengoku-san'ın önüne attın.

İblisin kolunun içinden geçeceğini biliyordun. Burda yanan tek sen olmalıydın, o yüzden kendini feda ederken Rengoku-san'ı kenara itmiştin.

Kolun içinden geçmesi ile nefesim kesildi ve bolca kan kustun. Bu manzara karşısında iki tarafta kanı çekilmiş bir şekilde sana bakıyordu.

"Hayır, ben bir kadın öldüremem. Hayır! İBLİS OL! LÜTFEN! BEN BİR KADININ ÖLÜMÜNE SEBEP OLAMAM!"

Dedi. Sen Rengoku-san'a baktığında o da sana bakıyordu. Bakışlarındakş kelimeleri tek tek okuyup saldırıya geçti. Kılıcını iblise daha sert yaslayacaktı ki iblis elinizden kaçıp gitmişti....

Sen karnındaki kocaman boşlukla beraber yere yığıldın. Rengoku-san haorisinden bir parça yırtıp yaranı boylu boyunca sardı.

"Lütfen genç Bernadette, lütfen dayan sana yalvarırım.."

""Bizim Bakış Açımız"""

Hey Sanemi, bak yine sözümü tutamadım. Yine seni yüz üstü bıraktım. Bana kızgın mısın?

İkinci bir ayrılık olacak sanırım. Bu ayrılıkta bir daha istesem bile yanına gelemeyeceğim.

Bensiz mutlu ol tamammı sevgilim.. Bende yarattığın duyguları sana söyleyemeden ölmek ne kadar acınası..

Rengoku-san'a baktım. Ağlıyordu, ona gülümsedim. Derin bir nefes alarak konuştun.

"Rengoku-san... Lütfen, lütfen Sanemi'ye onu çok sevdiğini söyleyin.."

"Ona bunu ben değil sen söylemelisin.."

Son arzum nedir diye sorarsanız. Ona son kez sarılmayı ve tüm kokusunu içime çekmeyi dilerdim.

Son arzum nedir diye sorsanız. Ona olan tim duygularımı tek nefeste anlatmayı dilerdim.

Son arzum nedir diye sorsanız. Onun tekrardan bana sarılması, benimle birlikte kırlarda koşmasını dilerdim..

Sanemi, beni unutma. Unutama beni. Beni o temiz kalbinde sakla, ben yine sana geleceğim. Yine seninle olacağım.

Sen yeterki benden vazgeçme.

Sen yeterki beni unutma...

----------------------------------------
BU KADAR SALAKÇA VE SAÇMA YAZDIĞIM BİR BÖLÜM HATIRLAMIYORUM. BOK GİBİ YAZDIM LAN

Gözlerin ile yaşadım. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin