Sanemi ve sen o gece devriyeye gitmemiştiniz. İkinizde güzelce uyumustunuz. Tabi ki sen onun yanında uyumamıstın sana başla bir yer yatağı hazırlamıstı.
Sanemi sabah uyandığı gibi önce seni kontrol etti. Senin uyuduğunu görünce derin bir nefes verdi.
Lakin sen başka yerde yorganın başka yerde duruyordu. Yavaşça seni kucağına alıp yatağına yatırdı. Daha sonra odanın köşesine fırlatılmış yorganı alıp, tozunu üstünden attıktan sonra güzelce üstüne örttü.
Daha sonra odadan çıkıp kapıyı aralık bıraktı.
Mutluydu.
Bu sefer rol değildi. Cidden çok mutluydu.
Kolyesinin ucunu sıktı.
"Bir daha ayrılmayacağız.."
Dedi. Küçük çocuk gibi sırıtıyordu. Mutfağa geçip yemek hazırlamaya koyuldu.
Sen ise onun odaya geldiği andan itibaren uyanıktın. Korkuyordun, ona bir zarar vereceğinden korkuyorsun.
Bunca yıl onun bilerek yanına gelmediğini duysa ne derdi? Kızarmıydı?
Hayır, hayal kırıklığı.
Çünkü o senin de onu aradığına dayanarak bunca yıl vazgeçmemişti.
Göz pınarlarına yerleşen tuzlu sıvıyı elinle hemen silip ayağı kalktın. Onu üzmeyecektin.
Hızlı adımlar ile ön bahçeye çıktın. Kedili pijamaların ve beyaz bol tişörtün ile??
Lakin bahçede başka biri vardı? Uzun köyü mavi saçlı, mavi gözlü ölü gibi duran bir hashira.
VE SEN BU HALDE ÇIKTIN!
Utanmıştın.
"Sanemi nerede?" (giyuu)
Sesi ürpermene neden olmuştu. Ne kadar soğuk biri diye düşündün.
"İçeride?"
Düz bakışları ile konuşmaya devam etti.
"Görevimiz var. Çağırırmısınız?" (giyuu)
"Tabi hemen."
Dedin ve arkanı dönüp içeri geçtin. Saneminin mutfakta olduğunu biliyordun.
Mutfağa girip siyah bol tişörtünü tuttun.
"Sanemi?"
"Buyrun leydim?" (sanemi)
Unutmamıştı. Sanemi sana hep leydim derdi. Bazen kraliçem bazense tatlım olurdu.
"Şey görevin varmış?"
Arkasına döndü ve konuştu.
"Görevmi? Obanai'ın usta'dan benim için izin aldığını sanıyordum?" (sanemi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerin ile yaşadım.
RandomBir gün dönüp bakınca düşler İçmiş olursa yudum yudum yudum yıllarını Ağla, ağla Firuze ağla Anlat bir zaman ne dayanılmaz güzellikte olduğunu Kıskanır rengini baharda yeşiller Sevda büyüsü gibisin sen Firuze Sen nazlı bir çiçek, bir orman kuytusu Ü...