4. bölüm

16 2 36
                                    

Bölüm şarkısı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölüm şarkısı.
Sezen aksu (küçüğüm)
Ayten alpman (tek başına)
Sezen aksu (firuze)
Zeynep bastık (lan)

"Çocuklarım bugün ki toplantının iki amacı var demiştim değil mi?" (usta)

Sanemi eskisi gibi her şeyini nefrete çevirmişti. Umrunda değildi. Umrunda ama artık değilmiş gibi davranacaktı.

"Evet usta." (Shinobu)

"Bu haber daha çok sanemiyi mutlu edicek." (usta)

Nasıl yani? Yoksa...

Hayır hayır, sen yoksun. Gelmiş olamazsın. Bunca yıl! Bunca yıl onu tek bırkatıktan sonra hiçbirşey olmamış gibi gelemezsin!

"Sanemi lütfen ayağı kalk." (usta)

Sanemi ayağı kalkmıştı.

"Öncelikle gelecek hashira Saneminin onu aradığını bilmiyor." (usta)

Bu kısaca bilmiyormuş gibi davranın anlamına geliyordu. Usta sanemiye hazırmısın anlamı veren bir bakış atmıltı.

Sona erecekti, bunca yıl yaşadığı yalnızlık bir iki dakikaya son bulacaktı.

"Hazırım usta."

Ustanın yanındaki küçük kız konuştu.

"Annabel Bernadette, gelebilirsiniz."

Karşısındaydın. Tüm asaletin ile buradaydın. Bileklik hala kolundaydı. Onu unutmamıştın!

Sen hashiralara göz atarken hashiraların çoğu Sanemiye bakıyordu. Onun vereceği tepkiyi çok merak ediyorlardı.

Gözleriniz kavuşmuştu. Karşında o küçük çocuk vardı, beraber dal topladığınız.

Şaşırmıştın. Onu gökte ararken yerde bulmuştun.

İkinizde sadece birbirinize bakıyor. Hareket etmiyordunuz. Biri dokunsa ağlayacaktınız sanki?

Uzun zamandır hasret kalmıştınız birbirinize...

Mitsuri ayağı kalkıp yanına ilerledi. Obanai ise Saneminin yanına ilerledi.

Ustanın sessiz emri üzerine mitsuri seni kendi konağına, Obanai ise Sanemiyi Rüzgar konağına götürüyordu.

Tam kavuştuk derken yine ayrılıyordunuz... 

Sen ve Mitsuri giderken ufak ufak sohbet etmiştiniz.

"Ne zamandır tanışıyorsunuz Annabel-chan?" (mitsuri)

"Çocukluk arkadaşım."

Ve benzeri sorular ile Mitsuri'nin konağına varmıştınız.

Mitsuri ile birlikte mochi hazırlamış hem yiyip hemde konuşuyordunuz.

Mitsuri'ye Sanemi ile olan anılarını anlatıyordun. Küçükken onu ne kadar sevdiğinden de bahsetmiştin.

Gözlerin ile yaşadım. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin