Sınav haftam bitti çok şükür sadece 1 sınav kaldı onuda yapıp bitircem inş
Uyandığımda üzerime bir örtü örtülmüş şekilde uzanıyordum. Tam doğrulacakken
Minho'nun bana sırıtarak baktığını fark ettim.Minho: İyi uyudun mu bebeğim.
Jisung: Evet biraz yorulmuştum iyi geldi.
Minho: Bende senin uyanmanı bekliyordum, eve gidelim mi?
Jisung: Olur bu akşam birkaç planım var ama.
Minho: Ne gibi?
Jisung: Bu günü film gecesi ilan ediyorum. Kabul ediyor musun?
Minho: Seve seve, hadi gidelim o zaman.
Jisung: Tamam.
Şirketten çıktığımızda karşımda çok tanıdığım kişiler vardı. Bu annem, babam ve çokta gerekli olmayan Woojin'di.
Woojin: Şaşırdın dimi, seni bulamayacağımızı sandın seni iğrenç fare.
Minho: Ne diyorsun lan sen, ecelin mi geldi.
Anne: Jisung hadi gidelim bebeğim nolursun, hem Woojin seni çok seviyor.
Baba: Annen haklı hem de zengin.
Jisung: Zengin olması ve beni sevmesi umurumda değil. Ayrıca biz Minhoyla evleniyoruz.
Diyip elimde Minho'nun verdiği yüzüğü gösterdim. Gerçekte evlenmiyorduk ama kurtulmam için bunu yapmam gerekiyordu. Minho'da planımı anlayıp bana katıldı.
Minho: Aa evet biz evleniyoruz size söylemedik mi? Sizde davetlisiniz davetiye bastığımızda da size de veririz.
Woojin: N-ne!? Jisung bu doğru mu?
Jisung: Tabiki doğru. Ayrıca sizin ailenize benim ailemin hiçbir borcu kalmadı , peşimi bırakman gerekmez mi?
Anne: Jisung bebeğim gerçekten evlenecek misin?
Jisung: Evlenmemem için bir gerekçe yok.
Baba: Ben bu evliliği onaylıyorum. Senden çok özür dilerim oğlum yaptığım her şey için.
Anne: Baban onayladıysa ben de onaylıyorum. Bende özür dilerim.
Minho: Şimdi siktirip git şirketimin önünden Woojin. Dilenci gibi ortalıkta dolaşma yoksa çağırırım güvenliği.
Woojin: Senin kullandığını kullanmam zaten. Bana dokunulmamış lazım.
Jisung: Biz eve geçelim sizde eve geçin yarın geliriz size hadi görüşürüz
Anne: Tamam oğlum yarın görüşürüz.
Baba: Görüşürüz oğlum size iyi eğlenceler.
Annelerle vedalaştıktan sonra arabaya bindik. Aşırı yorulmuştum. Eve gitmek için can atıyordum
Jisung: Hayatım biraz hızlı kullanabilir misin?
Minho: Niye bebeğim.
Jisung: Eve gidip uyumak istiyorum.
Minho: Tamam birtanem.
Diyip daha hızlı arabayı kullanmaya başladı.
Fici okuduğunuz için teşekkür ederim sizin sayenizde buralara kadar geldim. Bitanemsiniz sizlerle nice yeni ficlere atılıcaz✨️😚💋💖Oy sayımızz: 10 oy💅💅