~Sois prêt pour midi~

218 19 17
                                    

Met Gala'yı izlediniz mi? Irkçılık yapıldı çocuklarıma.😡 Ama aşırı yakışıklılardı her zaman oldukları gibi 🤤 yeni çıkan albümü dinleyin kesin aşırı iyi bişi çıkcak ortaya her zaman olduğu gibi. Yallah bismillah başlıyom...

Sabah uyandığımda saat 9.45'ti. Yataktan kalkıp banyoya gittim. Günlük işlerimi halledip üstümü değiştirdim, tabi bu sırada Minho'yu düşünüyordum. Beni öptüğünden beri resmen Minho'ya bir anda bağlanıvermiştim. Yumuşak ve pürüzsüz dudaklarını tekrar öpmek, aynı hissi yaşamak istiyordum.

Aşağıya indim. Salonda Minho biriyle konuşuyordu. Salona girdim ve gelenin Hyunjin olduğunu gördüm. Hyunjin şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.

Jisung: Ee şey selam!

Hyunjin: Ooo Minho. Gecen güzel geçmiş büyük ihtimalle.🙂

Minho: Saçmalama Hyunjin sana olanları daha sonra anlatırım.

Hyunjin: Pekii, neden Jisung'un burada olduğunu demedin?

Minho: Uyuyordu. Aklıma gelmedi.

Hyunjin: Neyse gidiyim ben hadi size iyi günlerrr!

Hyunjin beni Minho'yla aşırı yakın sanmıştı. Öpüştüğümüzü biliyor muydu? Bence büyük ihtimalle hayır.

Minho birden oturduğu koltuktan kalkıp üzerime gelmeye başlamıştı. Yavaş yavaş yürüyor ve sırıtıyordu. Korkup geriye doğru yürümeye başladım. Sırtımın duvara değmesiyle yine aynı hatayı yaptığımı fark etmiştim. Her evin bir sonu olduğu gibi bu evinde bir sonu vardı.

Artık tamamen önümdeydi. Kulağıma yaklaştı " Günaydın sincap" dedi ve dudaklarımda birden bir baskı hissettim. Gözlerim sonuna kadar açılmıştı. Sonra bende onunla oynamaya karar verdim. Bende onun kulağına yaklaşıp" Günaydın fotoğraflarımı stalklayan çocuk" dedim. Şaşırmıştı. Suratı o kadar tatlı olmuştu ki gülümsememek imkansızdı. Yaklaştım. Bu sefer fırsat bu fırsat diyip dudaklarına kapandım. Vahşice öpmek yerine yavaş bir şekilde, anın tadını çıkararak öpmek istiyordum. Dudaklarından ayrıldığımda gözlerini araladı. Gözleri ışıl ışıl parlıyordu.

Minho: Çok güzelsin farkında mısın?

Jisung: Öyle mi Minho Bey?

Minho: Öyle. Öğlene hazır ol ama sakın dar giyinme tamam mı?

Jisung: Tamam Minho Gıcık Bey!

Tam gidecekti ki tekrar arkasını döndü.

Minho: Ne dedin sen?

Jisung: Eee şey, Minho Ponçik Bey dedim...

Minho: Pekala öyleyse.

Birden aramızdaki mesafeyi tek adımında kapatıp dudaklarıma kapandı, sert öpüyordu. Sanki beni terbiye etmek istercesine... Ayrıldığımızda dudaklarım parçalanmış kanıyordu.

Minho: Akıllı ol Sincap!

~4 SAAT SONRA~

Üstümü giyinip biraz makyaj yaptıktan sonra aşağıya indim. Minho kahvaltısını yapıp erkenden çıkıp gitmişti. Dışarıya çıkıp arabaya doğru ilerlemeye başladım. Arabaya binip şoföre " gidebiliriz" dedim.

Jisung: Eee, şey tam olarak nereye gittiğimizi söyleyebilir misiniz?

Şoför: Maalesef. Minho Beyin kesin emri var söyleyemem.

Jisung: Peki teşekkür ederim.

Bazen düşünüyorum da kardeşim benden daha iyi stray kidsi takip ediyo🥹Allah herkese böyle kardeş nasip etsin 🤭 off sınav haftası yaklaşıyor ağlıycam🥲

Oy sayımızz: 5 oyy💗

Kendinize iyi bakın bebişlerimm😙💋💕

KIRMIZI GÜLLER | MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin