~Un amour est né~

643 18 3
                                    

Yine akşam vaktiydi. Birkaç gündür arkadaşlarla buluştuğumuz kafeye doğru yol alıyordum. Kafeye gitmemin tek sebebi Felix idi. Tahminen Hyunjin ile alakalı bir şey olmuştu. Hyunjin Felix'in birkaç gündür kestiği çocuktu. Kafeye vardığımda her zaman oturduğumuz masaya doğru baktım. Bütün herkes masada oturmuş beni bekliyorlardı. Hemen masaya doğru ilerledim ve Felix'e neler olduğunu sordum.

Jisung: Selam! Neler oluyor? Anlat bakalım Lix
Felix: Selam ee şey.
Jisung: Neler olduğunu anlatacak mısın?
Jeongin: Tabiki Felix'in kestiği çocukla alakalı.
Felix: Of Jeongin ya, ben diyecektim.
Jisung:Yine ne oldu Hyunjin'e
Felix: Instagramında yeni biriyle takipleşiyor ve takipleştiği kişi bir kız.
Seungmin: Oha Felix adamın instagramında takipleştiği kişileri mi ezberledin?
Felix: Evet yani ezberlemiş olabilirim ama o kadar da abartmayın bir platonik sevdiği kişi için her şeyi yapabilir.
Jisung: Arkadaşlar bir şey diyeceğim. Neden hala bu kafede buluşuyoruz? Çünkü bh kafe Hyunjin'in babası Bay Hwang'ın kafesi ve burada konuştuğumuz şeyleri bir çalışan duysa direk Hyunjin'e veya Bay Hwang'a yetiştirebilir.
Seungmin: Jisung haklı artık başka bir kafede buluşmalıyız.
Felix: Ya of ama Hyunjin'i görebildiğim tek yer burası, hem Jeongin dw burada kalmak istiyor , değil mi Bebek Ekmek?
Jeongin: Kendi düşüncen Felix hyung , ben Jisung ve Seungmin hyunglarımın tarafındayım.
Felix: Siktir git Jeongin, sen görcen gününü, eve gidince bütün abur cuburlarını yiyeceğim.
Jeongin: Özür dilerim hyung. Affet beni🥲🥺
Kafede bir şeyler içtikten sonra evlerimizin yolunu tuttuk. Seungmin ve benim evlerimiz aynı mahallede olduğu için birlikte gidiyorduk. Seungmin bana bir şey söylemek için omzuma dokundu.

Seungmin: Jisung sana bir şey söylemem lazım.
Jisung: Efendim Seungmin.
Seungmin: Sen bir ara çalışmak için iş arıyordun hala arıyor musun?
Jisung: Evet. Neden sordun?
Seungmin: Hwang Şirketi yeni bir çalışan alacakmış. Oraya girip şirkette çalışabilirsin!
Jisung: Ne! Ben mi? Hwang Şirketinde mi?
Seungmin: Hem Hwang Şirketinin ortağının çok yakışıklı olduğu söyleniyor. Hatta instagramı da var ,bak.

Seungmin telefonunda bir şeylerle uğraştıktan sonra bana uzattı. Telefondaki fotoğraftaki adam tam bir taştı. Hem de doğal taş.🤤 Seungmin'e döndüm.

Jisung: Bilmiyorum Seungmin belki.
Seungmin: Peki Jis kendin bilirsin.😊

Sonunda eve varmıştım. Uyumadan önce Hwang Şirketinin ortağının instagramında gezinmeye başladım. Adamın isminin Minho olduğunu öğrendiğim an yatakta doğruldum. İsmini tatlı bulmuştum. Geri uzanıp uyumaya koyuldum.

~Bölüm sonu~
İlk ficim hemen beni linçlemeyin ltf🙏🥺

KIRMIZI GÜLLER | MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin