Hwang Şirketinden çıkıp kafeye doğru ilerlemeye başladım. Kafeye yarım saat kadar yürüdükten sonra varmıştım. Felix ve Jeongin her zaman oturduğumuz masaya geçmiş beni bekliyorlardı. Hemen masaya oturdum ve Seungmin'i beklemeye başladık 5 dakika bile geçmeden gelmişti. Anlatmamı bekliyorlardı. Bende anlatmaya başladım.
Jisung:Bugün Hwang Şirketine iş başvurusu yaptım.
Felix:Nee! Benide çağırsaydın ya. Hyunjin'i görürdüm.
Jeongin:Yaşasın Jisung hyung bundan sonra bana daha çok harçlık verecek.
Seungmin:Kesin sana gösterdiğim fotoğraftan etkilendin...
Jisung:Eee şey birde başka bir şey oldu.
Seungmin:Ne oldu söyle!
Jisung:Ben şimdi Hwang Şirketine giderken bir kedi gördüm. Sonra kediyi sevmeye başladım. Kediyi severken arkamdan biri "Neden kediyi aşık olmuş gibi seviyorsun " dedi. Arkamı döndüğümde Şirketin ortağı olan Minho'yu gördüm. Buradaki kedilerin aşılı olmadığını dedi. Bende teşekkür ettim. Giderken arkasını döndü ve bana sincaba benziyorsun dedi.😳
Seungmin:Oha Jisung adamın dikkatini daha şirkette çalışmadan bile çekmişsin.
Felix:Cidden. Bir şey diyeceğim bence senden çok tatlı bir uke olur.
Jeongin:Adamı baştan çıkarmışsın hyung!
Jisung:Saçmalamayı kesin, hadi bir şeyler içelim.
Jeongin:Tamam hyung
Felix-Seungmin:TamamGüneş batmaya yakındı. Kafeden evlere dağılmıştık. Seungmin birkaç işi olduğunu söyleyip benle gelmemişti. Zaten biraz yürüyüp eve varmıştım. Kapının kilidini açıp eve girdim ve hemen odama geçtim. Annemin soru yağmuruna tutulmak istemiyordum. Kıyafetlerimi çıkartıp sıcak bir duş aldım. Günün yorgunluğunu üzerimden atmak istiyordum. Duştan çıkıp pijamalarımı giyindim. Çalışma masamdan laptopumu alıp yatağa uzandım. Sosyal medyada gezinmeye başladım. Yarım saat geçmemiştiki telefonumdan bildirim sesi geldi. Telefonumu elime alıp mesajın geldiği yere baktım. Hwang Şirketinden gelmişti! Mesaja girip okuma başladım. Şirkete alınmıştım!!
~Minho~
Çalışanların formlarını incelemeye başlamıştık. Sabahki çocuğun kağıdı elime gelmişti. İsmi Jisung'muş. Tatlı bir sincaba benziyordu. İçten içe yanaklarını sıkasım gelmişti. Sanki onda daha önce görmediğim şeyler vardı. Beni kendine çekiyordu. Kağıdını okumadan onayladım. Onu biraz daha tanımak ve görmek istiyordum. Hyunjin bu durumu farketmiş olmalıki bana sorduHyunjin:Neden o kağıdı okumadan onayladın.
Minho:Bilmem, içimden geldi.
Hyunjin:Benim bildiğim Minho her ayrıntısına kadar araştırır.
Minho:Bilmiyorum dedim ya Hyunjin.
Hyunjin:Çocuk başvuruya geldiğinde de yiyecekmiş gibi bakıyordun. Benden kaçmaz.
Minho: Off Hyunjin kağıdı onayladım çünkü çocuğu biraz daha tanımak istedim.
Hyunjin:Öyle olsun.
~YARIM SAAT SONRA ~
Akşam vakti çökmüş yatağımda uzanıyordum. Acaba Jisung'un instagramı var mıydı? Hemen bakmaya başladım ve çok geçmeden buldum da. İnstagramındaki fotoğraflara bakmaya başladım. Gezinirken fotoğrafını yanlışlıkla beğendim. Beğenimi geri çekmiştim ama çoktan mesajı gitmişti. Yapacak bir şey yok diyip uyumaya başladım.
~BÖLÜM SONU~
Umarım beğenirsiniz yorum yapın yaa üzülüyorum.😥Takip etmeyi unutmayın.😉Sizi seviyorumm🤍🤍🤍