~Sois un homme~

130 17 8
                                    


Eve vardığımızda yorgunluktan yürüyemeyecek haldeydim Minho bunu anlamış olmalı ki bir anda beni kucakladı.

Jisung: Lan noluyo!?

Minho: Korkma korkma benim😂

Jisung: Delirdin mi ya!

Minho: Yoooo niye deliriyim.😂

Jisung: Üfffffffff!!

Kapıyı açmak için beni birden yere bıraktı. Hazırlıksız yakalanmış olmalıyım ki yere göt üstü yapıştım.

Minho: Puahhahahahahahahaha!!

Jisung: Niye gülüyon ya güleceğine kaldır beni.

Minho: Tamam ta- puahhahahahahhaha

Jisung: Üff Minho yaaaa.

Minho: Tamam bebeğim özür dilerim.

Jisung: Heh şöyle adam ol.

Benimle dalga geçe geçe kapıyı açıp içeri girdi. Eşyalarımı dolaba koyduktan sonra Minho'ya baktım.

Minho: Niye bana öyle bakıyon be

Jisung: Bakarım ben.

Minho: Peki öyle olsun sincap çocuk.

Yukarı çıkmak için merdivenlere yöneldim.
Tam bir veya iki adım atmamıştım ki Minho kolumdan tutup beni kendine çevirdi.

Minho: Çok güzelsin.

Jisung: Farkındayım.

Minho: Puahhahahahhaha.

Jisung: Üff Minho bırakta yatıyım.

Minho: Ne zaman evleniyoruz sincap çocuk.

Demesiyle kıpkırmızı kesilmiştim. Annemlerle konuştuğumuz konuyu kapatmamıştı. Oysa ben orada durumdan kurtulmak için yalan söylemiştim.

Minho: Korkma korkma şaka yaptım, zaten zamanı gelince hallederiz . Hadi git yat uyu.

Jisung: Tamam Ponçik Bey iyi geceler.

Minho: Sanada sincap çocuk sen git yat ben birazdan geliyorum.

Jisung: Tamam.

Diyip odaya geçtim. Üstümdekileri çıkarıp pijamalarımı giyindim. Yatağa girer girmez kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

Bölüm kısa oldu çünkü kankam vardı. Bir süre ortalarda olqmıycam sorry şimdiden .

Oy sayısı: 25 oyy🤒😖🤕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIRMIZI GÜLLER | MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin