Motor ve Gitar

18 2 0
                                    

Önceki bölüm
- Otoparktan çıktığımız gibi gaz'ı açtı
Neyseki iki elim ile belinden tutuyordum yoksa uçmuştum. Ha! Bu aklıma gelmesi ile utanmıştım.
_________________________________

Sasuke'den
Şuan açık havada köprüde yürüyorduk. Susamıştım bu yüzden su şişemin kapağını açtım. Birden yüksek bir ses duydum. Gök mü gürüldedi ? havaya bakarken su'yu kafama diktim. " Sasukee! Bu İtachi nii-sann değil mii?!?"  Naruto'nun parmağı ile işaret ettiği yere baktığım gibi ağzımdaki su dışarı fırlamıştı. " Nii-saann" abim Shisui-san' ın arkasında ve motordaydı!? Abim motora mı binmiş!?!? " Aman tanrım." Shisui-san çok hızlıydı umarım abimin akıl sağlığı yerindedir. " Vay be çok hızlıydı." Naruto'nun dediğine kafamı salladım.
" İtachi-san' kiminle ?" Naruto'nun yanına baktığımda Nagato'nun nii-san'larımın arkasından baktığını gördüm. Nii-san beni affet... " Motoru süren sevgilisi " bunu demem ile Naruto'nun şaşırmasından daha çok Nagato şaşırıp üzüldüydü. Yaşasın!! " İtachi-san'nın sevgilisi olduğunu bilmiyordum." Naruto'nun dediğine güldüm. " O'da bilmiyo zaten " Kısık sesle söylediğim için Naruto duymamıştı. " Haa boşver, hadii gidip oyuncaklara binelim!!"

İtachi'den
Kahretsin!! Şuan trafikteydik ve tüm gözler üstümüzdeydi. Lamba'nın kırmızı yanması ile durduk. " Shisui-san, niye herkes bize bakıyor?"
Shisui bu dediğime gülmüştü. " Çünkü bindiğin motor dünya'da türünün tek örneği. Ayrıca yakışıklılığıma hayran kalmışlardır." Bunu demesi ile göz kırpmıştı. Ya ya canım ne demezsin...
Yeşil yanması ile motor'a yeniden gaz verdi.
" Shisui-san nereye gidiyoruz?" Shisui yol'a dikkatlice bakıyordu. Sanırım beni duymamıştı.
" Bugün bir arkadaşımın doğum günü var.
Avm'ye hediye almak için gelmiştim şansa sizde ordaydınız." Dediğine kafamı sallamıştım. Aynalıktan bana bakıyordu. " O zaman doğum günü kutlamaya mı gidiyoruz?" Dediğime kafasını
salladı." Evet doğum günü kutlamaya gidiyoruz. Ordan bir yere daha gideceğiz. Büyük ihtimal baban beni öldürecek ama olsun. Eğlenceli olacak." Gülmüştü. Birşey demedim.

20 dk sonra iki katlı bir eve geldik. Garaja doğru ilerledi ve durdu. " Hizmetimiz burda son buluyor İtachi-kun hazretleri." Gülmüştü." Hadi in bakalım." Motordan yavaşca indim. O'da motordan indi ve motoru olduğu yere sabitledi. Kaç kiloluk motoru zorlanmadan nasıl park edebiliyordu? Kaskını çıkarttı. Bende kaskı çıkarttım kaskı eline
verdim. " Teşekkür ederim." " Bişey değil." Kafamı salladım. Eve baktığımda müzik sesleri yükselmeye başladı. İçeride kim bilir neler dönüyordu... Shisui'nin yürümesiyle bende yanında yürüdüm. Merdivenlerden çıktık ve evin kapısı ile karşılaştık. Shisui kulağıma doğru yavaşca eğildi. " Yanımdan ayrılma." Sonra gözlerime baktı. Bende dediğine kafamı sallayarak karşılık verdim. Kapıyı iki kere tıklattı ve açıldı. Açan çoçuk Shisui'den kısa boyluydu. Kahverengi saçlıydı aynı şekilde kahverengi gözlüydü. " Ooo patron gelmişş."
Shisui ile gülüşüp tokalaşmıştı. " Gözümüz yollarda kaldı."  Yüzü bana döndü. " Bu arkadaş kim ?" Gülen yüzüyle bana bakıyordu. Shisui bana baktı.
" Bu arkadaşım İtachi. İtachi bu en iyi ve en yakın arkadaşım Yuto. Bugün onun doğum günü."  Yuto gülümseyip elini uzattı. " Shisui'nin arkadaşı benimde arkadaşımdır. Gelmene çok sevindim. Tanıştığıma memnun oldum. " Gülen yüzü ve sıcak kanlılığı ile Yuto'yu sevmiştim. " Bende tanıştığıma memnun oldum." Bende ona gülümsedim ve elini sıktım. " Hadi içeri gelin ayakta kaldınız."  Yuto kenara çekildi ve geçmemizi işaret etti. Shisui'ye baktığımda bana gülümsedi ve evin içine girdi. Bende dediği gibi Shisui'yi takip ettim. Yuto arkamızdan kapıyı kapatıp geldi. Shisui'yi  takip ettiğimde arka bahçeye doğru yürüdüğümüzü farkettim. Bahçe büyüktü ve havuzu vardı. Havuzun hemen çaprazında çardak vardı ve çardağın içinde 12 kişi vardı. Hepsi Shisui'yi gördüğünde ayağa kalktı ve sarılmaya başladılar. Ne yani bunlar Shisui'yi hiç görmemişler gibi niye davranıyorlar ki? Shisui halinden memnundu ve gülüyordu. Bu çoçuk niye hep gülüyo... " Paşamm sonunda teşrif etme vakti buldunuz sanırım." Sarışın çoçuk elindeki alkolü masaya koydu ve Shisui ile tokalaştı. " Durumları biliyorsunuz vakit yok" Shisui gülüyordu. " Biliyoruz, biliyoruz biz o durumları." Gülüp sarışın çoçuğun çaprazındaki. Mavi gözlü çoçuğa baktı. " Sen sus hiç konuşmaa." Shisui herkes'le sıra sıra tokalaştı. Mavi gözlü çoçuk bana baktı. " Arkadaşın kim Shisui?" Shisui'ye baktım. Elini omzuma koydu ve konuştu.
" Çoçuklar bu arkadaşım İtachi. Onla iyi anlaşmanızı isterim. Artık o'da bizden biri " Hepsi kafa salladı. Tek tek tanıştım hepsiyle. Çardağın girişinde ben oturuyordum. Benim yanımda Shisui. Shisui'nin yanında Yuto. Öylece sıralanmıştık.
________________________________

Lost IslandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin