2. KRİSTAL KALP

118 21 78
                                    

KANA BULANMIŞ KUKLALAR
13.11.2024

♟️

2. BÖLÜM:
KRİSTAL KALP


Happy Nation, Ace Of Base
Rolling in the Deep, Adele
Islansın, Dolu Kadehi Ters Tut


MOSKOVA, RUSYA

Karla kaplı sokaklar, kana bulanacak beyazlar. Etraf kan gölüne döndüğünde havaya karışacak gerçekler.

Haber kanallarının birinde yankılanıyordu bu ses, "Ülkeler ayaklandı, buna göz yuman herkesi yok etmek istiyorlar." Spiker telaşlıydı çünkü iç savaş bir yana, ülkeler de birbirine girmeye başlamıştı.

Soğuk savaş her an sıcak savaşa dönebilirdi. Her ülkenin kendi askeri birliği vardı. Donanımsız ülkeler de büyük ülkelerin boyundurluğu altına girmişti.

Bunun sonucu ve getirilerinden haberdardım. Soğuk gerçeklerin ardına sığınanların en büyük düşmanı bendim. Elimdeki sigara sönmeye yüz tutmuştu, yavaşça bir nefes daha çektim.

Zehir.

Ciğerlerimin yenilgisini seyrettim, her iç çekişimde biraz daha karardıklarını, bedenim ve ruhum gibi katran karasına bulanmasını büyük bir soğukkanlılıkla seyrettim. Dışarıda kar yağıyordu, muhtemelen diz boyunu geçmişti. Büyük dijital ekranın ardındaki ormana değdi gözlerim.

Duman tavana doğru yükseldi, bordo ojeli tırnaklarımın arasına saklı sigara çoktan intiharı için zaman kolluyordu. Küçülüyor, hiç olmak için avuçlarımın arasına küllerini bırakıyordu.

Ne düşünüyorum biliyor musun? 

Duman odanın içerisine yayıldı, dudaklarımın arasından çıkan nefes de onun ruhundan koparılan bir parçaydı. Spiker aynı şekilde devam etti. "İsmi belirsiz toplulukların başlattığı isyanlar güvenlik güçleri tarafından etkisiz hâle getirilmek için uğraşılsa da pek mümkün görünmüyor. Ellerinde meşale olan zanlılar şehrin sokaklarını ateşe vermekten çekinmiyor."

Eğer karanlıktan korkarsan senin için bu şehri ateşe veririm.

Kameralar görünüyor, insanlar koşuşturuyor. Başlayan savaşın alametleri. Halk birbirine giriyor, üstesinden gelemeyenler ise bunu bastırmaya çalışıyor.

Ne zamana kadar devam edecekti bu? Kıyametten nereye kadar kaçacaktın? Devrimin sesini duymadın mı, devrilen koltuğunun yankısı kulaklarında hasar bırakmadı mı?

Kül, avucumun içine gelip orada hiçbir iz bırakmadan kayıp gittiğinde öylece bakmakla yetiniyordum.

Sadece kuklaların mı sahipleri tarafından yönetildiğini düşünüyorsunuz? Sahibinin kime bağlı olduğunu unuttunuz mu? Ellerim kana bulandı, eldivenlerim yanımda değil, kana bulanmış kuklalar. Arınacak mı ahşaptan yüreğe sahip olanlar?

Kapının hafifçe açıldığı, birinin ardında bıraktığı adım seslerine dikkat kesildim. Bu kişinin kim olduğunu biliyordum, onu adımlarından tanıyacak kadar iyi biliyordum.

Oturduğum koltuğun tam arkasında durdu, camın yansımasından onu seyrettim. Ellerini önünde birleştirdi, göstermesi gereken saygıyı gösterdi, şimdi söylemesi gerekenlere geçebilirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KANA BULANMIŞ KUKLALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin