Bin bıçak var sırtımda, biniyle de adaşsın.
Her biri hayran sana.
Biliyor musun, bazı gecelerin sabahında göremiyor olarak uyanmaktan korkuyorum. O kadar ağlıyorum ve o kadar acıyor ki gözlerim, sanki o acı beni kör edecekmiş gibi. Kocaman bir karanlığa uyanacakmışım gibi. Bir insan seviyorum dediği insanı, sevdiği insanı neden bu kadar ağlatır ki?Seninle kaybolan yıllarımın arasında yolumu bulmaya çalışıyorum. Gidemiyorum, git diyemiyorum, aşamıyorum bunca boktan şeyi. Canımı yakıyorsun, yaralıyorsun, ben hala senden merhem bekliyorum. Zehirli sözlerin var, bıçak kadar keskin hareketlerin. Yürüsem gelsem sana, iyi olur muyum? Olurum sandım, geçer sandım, olmadı, geçmedi. Seninle olmak, seninle mutlu olmaktan başka hiçbir şey istemedim. Seni seviyordum, seni hala seviyorum, daha çok sevmek istedim. Sarmak sarmalamak, seninle yaşamak, seni yaşamak istedim. Kurtulamıyorum bu yaralardan, aşamıyorum onca acıyı. Seni de bırakamıyorum ki, kanaya kanaya sevmeye devam ediyorum. Belki aptallık, belki değil ama olmuyor işte. Seni sevmemeyi düşünmek bile yolumu yönümü kaybetmek gibi. Sensiz olsam kaybolurum, seninle çoktan kayboldum. Savaştığım bu ikilemlerin arasında ne yapacağımı bilmiyorum. Sadece aşamadım, kalkamadım düştüğüm yerden. Dağ olup üzerime yıkıldı sanki tüm kırgınlıklarım, kaldım böyle.
Bana dair her şeyi unutuyorsun, her kırgınlığım öyle güzel kayboluyor ki hiç sarılmadan, toparlanmadan. Kendi kendime affediyorum seni kendi içimde, kendi bulduğum bahanelerle. Bu yüzden mi bu kadar görünmezim, kırgınlıklarım bu yüzden mi bu kadar silik gözlerinde. Canım yanmaz mı sanıyorsun, üzülmem, ağlamam. Ben hallederim, unuturum, geçer sonra. Ama öyle olmuyor ki, geçmiyor, unutulmuyor, halledemiyorum. Senin çabasızlığında kendi çabalarımla seni affettikçe boğuluyorum, ölüyorum sanki. Günden güne yok oluyorum, kayboluyorum. Gözlerinin önünde ölürken bile görünmezim, öyle silik.
☆ '☆ '☆
"Bu çocuk benim sonum olacak demiştim yaşayacaklarımdan habersiz. Tanıştığımız gün bizim başlangıcımız, benim sonummuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dehliz
Teen FictionAdına aşk dediğim bir araf var içinde yaşadığım. Kırılıp döküldüğüm, ama kanamaya devam etmesi için bile çaba sarfedeceğim bir araf.