7 bölüm ögrenme / karşılaşma

857 42 13
                                    

Günün 2 bölümü
Lütfen yorum yapın 1bin okumaya özel 3 bölüm atçam

3ay sonra

Serkan'ın sesinden
Yorgun bir şekilde işlerimi yaparken telefon çalmaya başladı arayan en güvendiğim calısanım çağındı aramayı acıp .

serken: önemli bir iş yapıyorum çağın neden aradın

Çağın:abi hastaneden aradılar

Serkan: bunun için niye beni arıyorsun

Çağın:abi hastaneye gelen çocuk hamileymiş hemde galiba sizden

Serkan:  emin misin çağın en son 3 ay önce ilişkiye girdik biz ve çocuk erkekti

Çağın: O zaman gerçekten sizden hamile çünkü çocuk erkek ve bebek 3 aylık

Serkan: şimdi ben ve selim baba mı oldu

Çağın:evet abi hayırlı olsun

Serkan: çağın ben kapatıyorum bu haberi Selim'e söylemem lazım dedikten sonra aramayı kapatıp Selim'in yanına gittim.

"Selim acil işi bırak acil bir durum var " dedim. Selim elindeki gizli işleri bırakıp
" noldu yine mi peşimizde birileri var "dedi. Kafamı hayır anlamında sallayıp
" hayır daha acil " dedim. Selim bana bakıp "daha acil ne olabilir " baba oluyoruz " dedim tek nefeste selim şaşkınca bana bakıp " serkan emin misin 3 aydır kimseyle birlikte olmuyoruz  ve en son birlikte olduğumuz çocuk erkekti " dedi.

Derin bir nefes alıp " evet eminim çünkü bebek 3 aylık ve çocuk erkek çift cinsiyetliymiş inanılmaz ama gerçek "
Selim bana bakıp " şimdi sen diyorsunki bu kadar kargaşanın savaşın düşmanın içinde baba oluyoruz " dedi.

Bir süre ne diyeceğimi düşünüp " evet baba oluyoruz mutlu olmadın mı? " dedim. Cünkü ben bebeğimin babasını bir kez görsem bile çok mutlu olmuştum
Selim bana bakıp " mutlu oldum ama korkuyorum ya öğrenip ona bir şey yaparlarsa "dedi. Hayatımda ilk defa kardeşimin korktuğunu göruyordum, yanına gidip sarıldım bir süre öyle kaldıktan sonra ayrılıp " ilk önce sevgili eşimizi yani çocuklarımızın annesini bulalım sonra kimse ona karışamaz " dedim.

Selim bana bakıp " haklısın biz kos koca karakurtlarız ikiz mafya liderleri kimse bir şey yapamaz " ( yazar siz öyle sanın ) dedi. Selim'in omzuna vurup " işte böyle kardeşim ama ilk önce eşimiz olacak o şanslı kişiyi bulmalıyız "dedim.

(Bundan sonrası Selim'in sesinden olcak)

2 hafta sonra
Selim'in sesinden

Sonunda bulmuştuk 2 haftalık uğraştan sonra bulmuştuk aslında 2 günde bulabilirdik ama bir aksilik olmuştu ve 2 hafta sürmüstü  şuan nerdemiyiz çocuğumuzun annesinin evinin kapısının önündeydik serkana bakıp " çal artık şu kapıyı " dedim.

Bana göz devirerek kapıyı 3 kere tık tıkladı 1 kerede zile bastı  bir süre bekledikten sonra kapı açılmıştı
" kimsiniz ve niçin geldiniz "dedi.
(Kapıyı açan tatlı çocuk ,tatlı diyorum çünkü onun anıl olduğunu biliyorum ismini nerden mi biliyoruz  hakkında ki her şeyi araştırdık)
Serkan gülümseyerek Anıl'a bakıp" içeri gire bilirmiyiz seninle bir şey konuşmak istiyoruz "dedi .

Her kelimesinde şişik karna bakıyorduk anıl bunu fark etmiş gibi öksürerek bizi kendimize getirdikten sonra " gelin içeri oturup konuşalım " dedi.  Anıl'ı takip edip salona geldik üçümüz de koltuklara oturduk konuşmaya ilk serkan başladı
" anıl senin hamile olduğunu biliyoruz "dedi. Anıl hiç şaşırmış gibi durmuyordu
" bildiğinizi biliyorum hatta ikiniz bebeğin babaları olduğunuzu biliyorum "dedi.

İkimizde şaşkın bir şekilde Anıl'a bakıyoruz  " o zaman bizimle beraber yaşarmısın " dedim.  Anıl gözlerini ikimizde gezdirip " siz bebeği istiyor musunuz "dedi.  İkimizde gülümseyerek aynı anda " tabi ki de istiyoruz o bizimde bebeğimiz buraya bizimle birlikte yaşar mısın diye sormak için geldik " dedik. 

Hiç düşünmeden " gelirim ama arkadaşımda benimle gelcek o zaman kabul ederim " dedi. gülümseyerek "sorun değil senin arkadaşın ve bize yardımcı olabilir " dedim. Anıl şaşkınca bakıp "ne yardımı " diye sordu .

Serkan gülümseyerek " senin ne sevip sevmedini bilmiyoruz o yüzden arkadaşından yardım alcaz "dedi.
Gülümseyerek Anıl'a bakıp " o zaman kıyafetlerinizi bavula koyun yarın öglen gelecekteki eşimi ve arkadasını almaya gelcem " dedim.

Anıl yutkunarak " eşim mi bana bu kadar hızlı alısacagınızı düşünmemiştim sizin çocuklarınıza hamileyim diye mi benimle ilgilileniyorsunuz yoksa gerçekten ilk görüşte bana aşık mı oldunuz"dedi.

Hiç düşünmeden tam dibine gidip yanağını okşayıp " senin güzelligine aşığız hala o gün giydiğin elbise aklımda ve çıkmıyor " dedim. Serkan'ın da ben söyleyince aklına gelmişti yüzünde bir gülümseme oluşurken " miniğimiz doğduktan sonra tekrar giymeni çok isteriz bebeğim " dedi.

Anıl'ın yüzü kıp kırmızı olmuştu  kekekliyerek " be beğim mi " dedi  . O kadar tatlı bakıyorduki beni kendinden geçiriyordu yanına gidip yanağını okşadıktan sonra " biliyoruz bebeğim gibi kelimeler için erken ama zaten sende istersen 2 ay sonra evlenelim diyoruz olur mu güzelim " dedim.

Anıl şaşkınca bize bakıp " 2 ay sonra evlenmek mi erken değil mi ? diye sordu
Serkan kıkırdıyarak " bebeğim normalde 2 haftada evlenirdik senin için 2 ay sonraya erteledik yani bizimle evlenir misin "dedi.

Anıl serkana bakıp " hayır çünkü gerçek bir evlenme teklifi istiyorum o zaman kabul ederim "dedi gülümseyerek  serkanda bende hayran bir şekilde anıla bakıyorduk ben tam bir şey diyecekken kapı çalmıştı .

Anıl kapıyı açmaya gidecekken izin vermeyip onu koltuğa oturtup serkana açmasını söyledim gelen kişi yüzümüze hiç bakmadan içeri girip " kanka en sevdiğin tatlıdan aldım sana "dedi
Serkan öksurerek " en iyisi biz gidelim güzelim sende tatlını ye "dedi.

Anıla bakıp gülümseyerek" ikizim haklı bebeğim biz  gidelim hem sizde kıyafetlerinizi hazırlayın yarın sizi alacam " dedim.  Anıl'ın arkadaşı " nereye gidiyoruz siz kimsiniz " diye sordu .

Serkan derin bir nefes alıp " biz bebeğin babalarıyız ve yarın anılımız ve sen artık bizde yaşamaya baslıcaksınız "dedi
Anıl'ın arkadaşı hiç düşünmeden " olur ben emir  kira ödemek zorundamıyım peki " dedi.  Kıkırdayarak " hayır villa bize ait o yüzden gerek yok "dedim.

Serkan tam bir şey söylicekken korna sesi geldi  belliki şimdi gerçekten gitmeliydik  anıla bakıp " biz gitmeliyiz yarın tekrar görusuruz "deyip evden çıkıp arabaya bindik.

Anıl'ın sesisinden
Onlar çok yakışıklıydı ama bu önemli değil bebeğim doğunca babası kim nerde gibi sorular duymak istemiyorum  hem 1 ay sonra cinsiyetini ögrencem bebeğimin tek başıma ögrensem gerçekten üzülürdüm ama şimdi karnıma dokunup " babaların ile cinsiyetini ögrencez bebeğim "dedim karnımı okşarken ben bebeğimle konuşurken salona emir girdi.

3 aydır telefonda mesajlasıyordu evet  bora abim ile içimden bir ses 3 aya kalmaz sevgili olur bunlar diyor.

Ben düşüncelere dalmışken " kanka ne düsünüyorsun " dedi emir. Gülümseyerek "yarın gideceğimiz evi" dedim. Gerçekten hiç aklımdan çıkmıyordu emir sırıtarak " tabi düşünürsün villa sonuçta hadi uyuyalım bir an önce sabah olsun bavulları ben hazırladım "dedi.

Emîr benden bile hevesliydi gitmeye ama haklıydı şuan çok uykum vardı uyumak istiyordum o yüzden esneyip
" kanka ben uyumaya gidiyorum "dedim.

Emir gülümseyerek " iyi uykular kanka" dedi.  Yavaşça merdivenlerden çıkıp odama girdim yatağıma uzanıp uykuya dalmak için gözlerimi kapattım.

Bölüm sonu umarım seversiniz

Aslında pazartesi günü atacaktım ama olsun

mafyadan çocuğum var BxbxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin