ჯეონმა გადაწყვიტა მისი გული სამუდამოდ თეჰიონისთვის დაეთმო, მაინც როგორ მოახერხა და თავი ასე შეაყვარა მას? მისგამო სიცოცხლეს წირავს, საკუთარ გულს აძლევს...
-დღეს ბოლო დღეა ოპერაციისთვის მალე შემიყვანენ პალატაში, ჩემი გული ახლა შენ გეკუთვნის ჩემო ერთადერთო სიყვარულო, გთხოვ გაუფრთხილდი, არ ატკინო, მიხედე და რაც მთავარია, როცა ამ წერილს ნახავ გთხოვ, არ იტირო შენს ცრემლებს ვერ ავიტან, ჩემი შენდამი სიყვარული იმდენად დიდია, რომ ასე უბრალოდ გიშვებდი... გავიგე ვინც მოაწყო ყველაფერი, გავიგე რომ მამაჩემის ბრალია ეს ყოველივე, გთხოვ მის მაგივრად მე მაპატიე პატარავ, ამიერიდან იქიდან დაგიცავ გპირდები!
რაც მთავარია შენი ცხოვრება ჩემს მკვდარ სხეულს არ შესწირო, ვინმე კარგი ბიჭი(გოგო) გაიცანი, ხოლო როცა შვილები გეყოლებათ გთხოვ მათ ჩვენს სიყვარულზე უამბე, ზღაპრად აქციე ეს ყოველივე, უთხარი რომ მე მათ ზემოდანაც დავიცავ.
ჩემო სიყვარულო... ეს ჩემი გამომშვიდობების წერილია, ბედნიერი იყავი (იცოდე ზემოდან შეგამოწმებ). მიყვარხარ და ყველაზე მეტად მომენატრები! გახსოვდე მუდამ როგორც შენი ერთადერთი სიყვარული.სიყვარულით: შენი ქმარი.
*ნამტირალევმა წერილი დაკეცა და ექიმს მისცა*
-გთხოვთ რომ გაიღვიძებს სანამ უკეთ არ გახდება მანამდე ეს წერილი არ მისცეთ
-ბატონო ჯეონ..
-არ გადავიფიქრებ! დავიწყოთ?
*ბატონი კიმი ჯეონს გადაეხვია* თქვენით პატარაობიდანვე ვამაყობდი, ვიცოდი რონ ასეთი ძლიერი გაიზრდებოდით!
-ბატონო კიმ გთხოვთ ახლა ნუ ამატირებთ, ჩემს სიყვარულს მიხედეთ თქვენი იმედი მაქვს!
-საიმედო ხელშია!!მამა და დედა ჯეონს გარეთ ელოდებოდნენ, დედა ცრემლად იღვრებოდა, ვერ უყურებდა მისი შვილი სიცოცხლეს რომ წირავდა თეჰიონის გამო. მამას კი თავის მოკვლაზე მეტი არაფერი სურდა.
-დედა გთხოვ თეჰიონს გაუფრთხილდით!
*ძლიერად გადაეხვია ბოლო 10 წუთის მანძილზე დედას არ მოშორებია*
ხშირად შეიძლება არ მითქვამს მაგრამ, დე მიყვარხარ!ცრემლები წასკდა, უნდოდა მიწა გახეთქოდა და თან ჩაეყოლა, როგორია შვილის სიკვდილს უყურო, უყურო თუ როგორ იკლავს თავს, დედას ხომ ასე ძლიერ უყვარს მისი შვილი.
დე უნდა წავიდე, მიყვარხარ, იცოდე ზემოდან დაგიცავ!შვილს ბოლოჯერ გადაეხვია და გაუშვა, სასწრაფოდ ექიმის კაბინეტში შევარდა და რააცაზე ესაუბრა.
-იცოდე დედას თვალებიდან ერთი წვეთი ცრემლიც რონ დავინახო... * მომაკვდინებელი მზერა აჩუქა და სიმამაცით პალატაში შევიდა*
ოპერაცია დაიწყო ჯეონი პალატაში შეიყვანეს გულის გადასანერგად იცოდა, იცოდა როგორი ძელი იქნებოდა ეს თეჰიონისთვის მაგრამ მის გარეშე სიცოცხლე არ შეეძლო.
-მაპატიე სიყვარულო! ლამაზი ცხოვრებით იცხოვრე მე სულ შენს გვერდიგ ვიქნები *გულზე ხელი დაადო*
აი აქ ვიქნები
*ტუჩებზე სათუთად შეახო ტუჩები და ცრემლიანი თვალებით დაწვა*ოპერაციამ წარმატებით ჩაიარა თეჰიონს გული გადაუნერგეს, ბოლო 24 საათში გონს უნდა მოვიდეს, გონს მოვა და დაინახავს რომ მისი საყვარელი მამაკაცი მასთან აღარარის, რომ მის გამო სიცოცხლე გაწირა, გული დაუთმო, სიცოცხლე აჩუქა.
________________________________
YOU ARE READING
Love is not a crime(დასრულებული).
Romanceჯონქუქი ვალდებულების მოხსნის მიზნით თეჰიონს აიძულებს იყოს მასთან მაგრამ რა შეიძლება იყოს ეს ვალდებულება? რატომ არ აგრძელებს ჯეონი მისი ცხოვრებით ცხოვრებას რაც მოწევას, ნემსებს და დალევას მოიცავდა?