Hermionin Plač alebo Draco Utešovateľ

26 2 1
                                    

*Draco *po  večeri sme sa s Hermionou upelešili pred televízor a spoločne sme sledovali romantický film, Hermiona sa počas filmu asi 4-krát rozplakala, nechápal som že prečo veď nič strašné sa nestalo, no aj tak som si ju privinul do objatia kde mi zaspala a ďalšiu polovicu filmu ani nedopozerala, po chvíli som televíziu vypol a Hermionu som v mojom náručí uložil do postele, bola tak roztomilá. Do predpokládaných piatich minút vyplo aj mňa, a zobudil som sa až ráno kedy som počul bouchnutie dverí, pretrel som si oči a zvedavo som sa obzrel okolo seba a Hermiony nikde nebolo, zosmutnel som a padol som späť do svojej postele kde som ležal ešte zvyšných 10 minút. Keď som usúdil že asi by bolo vhodné vstať, tak som vstal a šiel som zo seba spraviť človeka, keď v tom som si uvedomil že Hermiona tu už nemá žiadne veci, počkať nie nemôže len tak odísť, nedalo mi to a bez akéhokoľvek uvažovania som nasadol do auta a šiel som za ňou do práce, kde som sa postavil k pultu, kde stála akurát jedna z čašničiek no nebola to Hermiona.
Draco: potrebujem súrne hovoriť s Hermionou!
-Čo prosím? Myslíte slečnu Grangerovú? Tá tu už žiaľ nerobí, dnes ráno podpísala výpoveď, vraj si našla lepšie platený job.
Draco: čo prosím?! A to mi ako prečo nič nepovedala?!prepáčte...
-to je v poriadku, ponúknem vám kávu?
Draco: nie vďaka, musím ju ísť nájsť, nevravela vám kde sa ten jej lepšie platený job nachádza?
- nie myslím si že slečna Grangerová nič takéto nespomínala.
Draco: fajn tak ja vám teda ďakujem, dovidenia.
-dovidenia. *
*Hermiona *
Hneď ráno som sa dozvedela hroznú správu, keď som si ráno našla list adresovaný mne od Ginny tak ma to potešilo no keď som list začala čítať tak som zistila že to ani zďaleka nieje dobrá správa, Ginny mi napísala že o polnoci zomrela pani Weasleyová, na chvíľu sa mi zastavilo srdce keď som si vôbec stihla uvedomiť že čo sa stalo, do očí sa mi nahnulo nespočetné množstvo sĺz, musela som síce plakať pomaly aby som nezibudila Malfoya a rovno som sa aj šla zbaliť, a odišla som hneď ku mne domov potrebovala som byť dnes naozaj sama a navyše mi susedka strážila môjho kocúra Krivolaba. Keď som došla domov tak som batoh hodila len kamsi na zem, ruky som si zaborila do tváre, hodila som sa na posteľ a plakala som len ako sa to dalo, Pani Weasleyová bola ten najmilší človek akého som kedy poznala, bola mi mojou druhou mamou a teraz tu nebude, tak strašne bolí keď vás opustí niekto koho máte radi, niekto koho beriete ako svoju vlastnú rodinu, cítila som sa strašne, Ginny mi napísala oznam o konaní sa pohrebu, bol tam presný dátum a čas. Pohreb sa bude konať budúci pondelok, kvôli tomu aby na pohreb mohli prísť všetci ktorí pani Weasleyovú poznali.
Keď som oznam dočítala tak som si vzala z chladničky ohnivú whiskey napila som sa a  hlavu som zaborila späť do vankúša, keď mi v tom niekto zaklopal na dvere, nevládala som sa ani postaviť no ten niekto si nedal povedať a búchal aj naďalej do dverí.
Hermiona: moment, už idem!
*Otvorila som a vo dverách stál Draco s bombonierou a kyticou červených ruží. *
Draco:Merlin čo sa stalo? Nehovor mi že si plakala.
*Hermiona iba sklopila zrak k zemi,*
Draco: Čo sa stalo, Hermiona ja vidím na tebe že niečo nieje v poriadku.
Hermiona: pani Weasleyová zomrela.
Draco: čo prosím?! Tak to ma mrzí, (stiahol si ju k sebe do Náručia, privinul bližšie a vlepil jej bozk na čelo). To bude dobré láska uvidíš.
Hermiona: nebude! Nechápeš to bola mi ako mama.
Draco: ja viem Hermi, ale život ide ďalej, ber to z lepšiej strany, už ju nič netrápi a preto by to nemalo trápiť ani teba.
Hermiona: ja viem ale...(rozplakala sa).
Draco: ja ťa chápem láska, no je to ťažké, ja len chcem aby si vedela že som tu pre teba kedykoľvek a nemusí nikam odchádzať u mňa si už doma Hermiona, a tvoje problémy sú aj moje problémy (vlepil jej silný bozk najprv na líce, potom jej líce utrel do servítky, pozrel sa jej do čokoládových očí a dal jej vášnivý bozk, ktorý mu Hermiona opätovala ako sa len dalo. Po vojne jazykov lietali veci už po zemi a oni dvaja si užívali chvíľu stvorenú pre seba a to že sú stvorení jeden pre druhého... (pokračovanie nabudúce)

 (pokračovanie nabudúce)

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Betrayal-(Zrada) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt